علی فاضلی کیست بیوگرافی و فیلم ترور علی فاضلی در اغتشاشات آمل +عکس

0

علی فاضلی کیست بیوگرافی و ماجرای ترور علی فاضلی بسیجی آملی در اغتشاشات آمل +عکس همراه با زندگینامه و سوابق و خانواده شهید علی فاضلی جوان کشته شده در اعتراضات توسط اغتشاشگران با نحوه ترور در ادامه صفحه می خوانید:

علی فاضلی کیست بیوگرافی و ماجرای ترور علی فاضلی در اغتشاشات آمل +عکس

بیوگرافی علی فاضلی بسیجی آملی

علی فاضلی متولد ۱۳۷۲ در امل و فارغ التحصیل رشته حسابداری از نیروهای بسیجی، شامگاه پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ در حمله تروریستی در خیابان امام خمینی شهر آمل به شهادت رسید. ضارب با یک سلاح کلت از فاصله حدود ۴ متری به این جوان شلیک کرد که با اصابت به قفسه سینه به شهادت رسید.

مراسم تشییع و تدفین وی هفتم آبان‌ماه (۱۴۰۱) از میدان قائم آمل تا حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) برگزار می‌شود.

بیوگرافی علی فاضلی بسیجی آملی

فیلم لحظه ترور و شهادت علی فاضلی

فیلمی از لحظه ترور و شهادت علی فاضلی را در لینک زیر ببینید:

پدر شهید علی فاضلی درباره حادثه ترور فرزندش می‌گوید؛ علی فرزند خیلی خوبی و اهل هیأت بود، بین سه پسرم علی خیلی ممتاز بود. به هیچکس آزاری نرسانده و پس از فارغ‌التحصیلی در رشته کارشناسی حسابداری مشغول به کار شد.

فیلم لحظه ترور و شهادت علی فاضلی

روایت پدر جوان آملی

حسن فاضلی پدر شهید علی فاضلی که شب گذشته در حین تردد در خیایان امام خمینی (ره) مورد اصابت گلوگه قرار گرفت و ناجوانمردانه به شهادت رسید، اظهار کرد: پسرم گفت می‌روم یک دوری می‌زنم، بستنی بخورم و به باشگاه می‌روم که این اتفاق افتاد. اگر صد تا از این فرزندان داشته باشیم فدای سر علی اکبر امام حسین (ع) و مقام معظم رهبری، به زودی زود انشالله از این نامردهایی که مردم را اذیت می‌کنند، انتقام گرفته می‌شود.

منافقین از هر دری می‌خواهند؛ چون دوست ندارند پرچم سیدالشهدا (ع) بالا باشد، اگر اعتقاد قلبی به خدا، قرآن و اهل بیت داشته باشند هیچ وقت این کار را نمی‌کنند آنها گمراه هستند.

نظرات