فیلم کامل و تکان دهنده از لحظه شهادت دو جوان بسیجی در آمل ۵ آبان ۱۴۰۱ (دلخراش)

0

فیلم کامل و تکان دهنده از لحظه شهادت دو جوان بسیجی در آمل ۵ آبان ۱۴۰۱ (دلخراش)

فیلم کامل وحشتناک شهادت دو جوان بسیجی در آمل ۵ آبان ۱۴۰۱ را ببینید که ساعت حوالی ۸ دیشب پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ اتفاق افتاد و منجر به شهادت هادی چاکسری و علی فاضلی شد. این حادثه مسلحانه و تروریستی از سوی اغتشاشگران در ساعت ۸ امشب در خیابان امام خمینی آمل روی داد و ضارب با یک سلاح کلت از فاصله حدود ۴ متری به این دو جوان شلیک کرد که با اصابت به قفسه سینه به شهادت رسیدند. همراه با جزئیات و خبر را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید:

فیلم کامل و تکان دهنده از لحظه شهادت دو جوان بسیجی در آمل 5 آبان 1401 (دلخراش)

پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۸ شب روز گذشته، فرد مسلح با تیراندازی با یک سلاح کلت در خیابان امام خمینی آمل دو جوان بسیجی به نام های هادی چاکسری و علی فاضلی را به شهادت رساند. ضارب با یک سلاح کلت از فاصله حدود ۴ متری به این دو جوان شلیک کرد که با اصابت به قفسه سینه به شهادت رسیدند. تلاش برای دستگیری ضارب ادامه دارد. در پی این حمله تروریستی هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و علی فاضلی متولد ۱۳۷۲ به شهادت رسیدند. در ویدئوی زیر لحظه حمله تروریستی به دو بسیجی در امل را ببییند:

فیلم حمله تروریستی به دو جوان بسیجی در آمل ۵ آبان ۱۴۰۱

در همین رابطه: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای مازندران گفت: این حادثه که در ساعت ۸ امشب در خیابان امام خمینی آمل روی داد،ضارب با یک سلاح کلت از فاصله حدود ۴ متری به این دو جوان شلیک کرد که با اصابت به قفسه سینه به شهادت رسیدند. پیگیری‌های امنیتی و اطلاعاتی برای دستگیری ضارب ادامه دارد.

فیلم کامل و تکان دهنده از لحظه شهادت دو جوان بسیجی در آمل 5 آبان 1401 (دلخراش)

واکنش ها

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اعلام کرد: شامگاه پنج شنبه در یک عملیات تروریستی در شهر آمل ۲ نفر از نیروهای بسیج مردمی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، این افراد در شرایطی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که در حال خروج از مسجد بوده و شهر آمل نیز در آرامش بود.

بر اساس این گزارش در شبهای گذشته نیز در شهرهایی نظیر تهران و ملایر شاهد ترورهای مشابه بودیم.

همچنین روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تایید این حمله در آمل، از شهادت دو بسیجی خبر داد و گفت: این دو بسیجی به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۲۰ امشب رخ داد، افزود: در خیابان امام خمینی آمل دو جوان انقلابی که سابقه بسیج داشتند در اقدام تروریستی مورد هدف گلوله کلت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه هویت ضاربان هنوز مشخص نشده است، افزود: پس از این اقدام بلافاصله نیرو‌های امنیتی برای شناسایی عامل این حادثه وارد عمل شدند و تلاش برای بازداشت این فرد در سطح استان ادامه دارد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون جلسه شورای تامین استان درباره این موضوع تشکیل شده است.

نظرات