فیلم کامل لحظه دستگیری تروریست حادثه حرم شاهچراغ توسط یگان ویژه را ببینید

3

فیلم کامل لحظه دستگیری تروریست حادثه حرم شاهچراغ توسط یگان ویژه را ببینید

فیلم دستگیری تروریست داعشی حادثه حرم شاهچراغ توسط یگان ویژه را ببینید که توسط دوربین های مداربسته حرم شاهچراغ شیراز صبط شده است

فیلم کامل لحظه دستگیری تروریست داعشی حرم شاهچراغ توسط یگان ویژه را ببینید

فیلم منتشر شده از دستگیری مهاجم تروریست حرم شاهچراغ توسط یگان ویژه را ببینید که توسط دوربین های مداربسته حرم شاهچراغ شیراز صبط شده است که در ویدئوی زیر می بینید:

دانلود ویدئو

عصر روز گذشته فرد مسلح با ورود به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز به سمت زائران شلیک ‌کرد. بنا به گفته فرمانده انتظامی فارس، تروریست مهاجم به حرم شاهچراغ «یک نفر» بود. او پس از مجروح شدن، دستگیر شد. داعش مسئولیت حمله به حرم شاهچراغ شیراز را بر عهده گرفته است.
بعداز ظهر دیروز همزمان با نماز مغرب و عشاء فرد مسلحی با ورود به حرم مطهر شاهچراغ، به سمت زائران تیراندازی کرد و ‌ تعدادی از زائران را شهید و مجروح کرد.

این فرد مسلح با اسلحه کلانشینکف از درب ورودی باب الرضا وارد و با مقابله خادم ورودی درب مواجه شد و با شلیک به پای خادم با سرعت به سمت شبستان امام خمینی دوید.

امام جماعت در حال تکبیره الاحرام بود که شلیک تیر به خادم زده شد و صدا پیچید.در این لحظه یکی از خدام با هوشیاری به سرعت درب شبستان را بست و جمعیت زیادی در حال نماز جماعت بودند که به لطف خداوند حفظ شدند.

ضارب با شدت به سمت ضریح دوید و با شلیک به مادری که با فرزند ۵ ساله اش در آنجا حضور داشت به مردمی که پس از شنیدن صدای گلوله به سمت ضریح پناه برده بودند شلیک کرد.افراد روی هم افتاده و غرق در خون بودند، در نهایت یکی از خادمان از پشت سر ضربه ای به فرد تروریست می‌زند و دستگیرش می‌کند.

در پی این حمله تروریستی تکفیری ۱۵ نفر شهید و ۱۹ نفر مجروح شدند و مجروحان این حادثه در سه مرکز درمانی شهید رجایی، نمازی و مسلمین تحت درمان قرار گرفتند که طبق آخرین گزارش ها ۵ مجروح این حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

 

3 دیدگاه در “فیلم کامل لحظه دستگیری تروریست حادثه حرم شاهچراغ توسط یگان ویژه را ببینید

  1. Ava گفت:

    فکر نکنم این داعشی بوده اگر داعش ببینه همچین ادم ضعیفی داره خودشو میکشه اصلا بلد نبود تیر بزنه

  2. نوش مهر آذر گفت:

    خدا وکیلی چه ترررررسی تو چهره ی داعشی هست ، وقتی دستگیر شد کم مونده بود ، خودش رو خیس کنه

  3. Fatemeh گفت:
    18
    5

    خدا لعنتش کنه

نظرات