فیلم کامل و تکان دهنده از لحظه تیراندازی به زائران در حرم شاهچراغ شیراز (دلخراش)

2

فیلم کامل و تکان دهنده از لحظه تیراندازی به زائران در حرم شاهچراغ شیراز (دلخراش)

فیلم کامل لحظه ورود عامل تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز و تیراندازی به زائران از دوربین مداربسته مقر حرم شاهچراغ ببینیدکه توسط دوربین های مدار بسته ضبط شده و نشان می دهد که مهاجم تروریست شاهچراغ در شیراز چگونه وارد حرم شده و شروع به تیراندازی و به رگبار بستن مردم کرده همراه جزئیات با به خبرههای مهم روز تبدیل شده و واکنش های تمامی چهره های سیاسی و ورزشی و سینما را در پی داشته است

فیلم کامل و تکان دهنده از لحظه تیراندازی به زائران در حرم شاهچراغ شیراز (دلخراش)

انتشار فیلم تیراندازی به زائران در حرم شاهچراغ در شیراز از نگاه دوربین های مداربسته حرم احمد بن موسی علیه السلام بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و به یکی از خبرهای مهم روز و سوژه رسانه های داخلی و خارجی تبدیل شده است

به دنبال شهادت و مصدومیت تعدادی از هموطنانمان در شیراز، لحظاتی پیش فیلمی از لحظه ورود مهاجم و عامل تروریستی به حرم شاهچراغ و به رگبار بستن و تیراندازی به زائران از نگاه دوربین های مداربسته حرم منتشر شد. در ویدئوی زیر کامل می بینید:

فیلم لحظه ورود عامل تروریست به حرم شاهچراغ شیراز از دوربین مداربسته

 

دانلود ویدئو

اخبار تکمیلی جدید

غروب دیروز چهارشنبه یک فرد مسلح وارد صحن حرم مطهر شاهچراغ شد و به سمت زائران رگبار گلوله بست. در این حمله ۱۵ نفر به شهادت رسیدند. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.
برخی منابع غیر رسمی اسلحه مهاجم را کلاشینکف اعلام کرده اند. حتی گفته می شد مهاجمان به چهار نفر بوده اند که این موضوع از سوی منابع رسمی رد شد.

فیلم لحظه ورود عامل تروریست به حرم شاهچراغ شیراز از دوربین مداربسته

سخنگوی اورژانس در ابتدا اعلام کرد ۱۳ نفر شهید و ۲۱ نفر مجروح شده‌اند که حال ۲ نفر وخیم است.

اما ساعتی پس از آن معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس از افزایش تعداد شهدای حادثه خبر داد و گفت: «در پی حادثه تروریستی شاهچراغ تا کنون ۱۵ نفر شهید و ۱۹ تن مجروح شده‌اند.»

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس درباره جزئیات حادثه گفت: متاسفانه شامگاه امشب چهارشنبه ٤ آبان تیراندازی تروریسی در حرم شاهچراغ(ع)، موجب کشته و زخمی شدند تعدادی از شهروندان شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اعلام کرد: محیط تحت کنترل است و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا: «تروریست‌ها با خودروی پژو به سمت حرم شاهچراغ رفته و از ورودی خیابان ۹ دی وارد حرم شدند و در همان محل، خدام‌ و زائران حاضر در آن ورودی را به رگبار بسته‌اند.» «نیروهای ناجا همزمان دو‌ تروریست از سه نفر حمله کننده به حرم شاهچراغ را دستگیر کرده‌اند و یکی از تروریست‌ها متواری شده است.»

در حال حاضر برخی از مجروحان این حادثه که به مراکز درمانی شیراز منتقل شده اند، به دلیل مضروب شدن با گلوله جنگی، در شرایط هشدار قرار دارند،‌از این رو تلاش نیروهای امدادی برای درمان مجروحان ادامه دارد. هویت و انگیره عامل تروریستی پس از تحقیقات وبازجویی اعلام خواهد شد.

2 دیدگاه در “فیلم کامل و تکان دهنده از لحظه تیراندازی به زائران در حرم شاهچراغ شیراز (دلخراش)

  1. امیر گفت:

    شهید سلیمانی بارها اشاره کرد.ملت ما واجب القتل است.
    دوستان اسراییل ۴۰۰ سال با برنامه و هدفمند کمر به نابودی ایران بسته.
    چون پیشگوی تورات راجب شکست از ایرانیان را پذیرفته.
    نفوذی خائن.اسلامیت افراطی .همایت از جنگ و خون یزی.ایران هراسی ووو و
    کودکانی که شب با هر نامی شعار مرگ بر فلانی و مرگ بر ایران سر می‌دهند. بدانیم تخم نفاق و بد دلی و خشم را در وجودشان نهادینه کرده ایم.فرزندان ایران آینده سازان ایران هستند.مراقب باشید چه می‌گویید و چه میکنید

  2. الین گفت:
    13

    وای خدایا بیچاره مردم بیگناه خدایا دلم خون شدازغصه

نظرات