بیوگرافی محمدرضا مالکی بازیگر از تئاتر تا شهرت و همسرش + عکس جدید

0

بیوگرافی محمدرضا مالکی بازیگر از تئاتر تا شهرت و همسرش + عکس جدید

محمدرضا مالکی متولد ۱۳ دی ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر و کارگردان است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی محمدرضا مالکی

محمدرضا مالکی بازیگر و کارگردان ایرانی در ۱۳ دی ماه ۱۳۵۹ در تهران متولد شده وو فارغ التحصیل دوره های آزاد بازیگری و کارگردانی می باشد. در ادامه به بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسر و فرزندان و سوابق او خواهیم پرداخت.

نام اصلی : محمدرضا مالکی
متولد : ۱۳ دی ۱۳۵۹ تهران
زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
پیشه : بازیگر و کارگردان
مدرک تحصیلی : فارغ التحصیل آکادمی تئاتر
سالهای فعالیت : ۱۳۷۶ تاکنون
قد : ۱۸۰ سانتیمتر

محمدرضا مالکی

وی فارغ التحصیل آکادمی تئاتر آناهیتا زیر نظر دکتر مصطفی اسکویی در سال ۱۳۸۰ است.

سوابق هنری

او فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرده است تا اینکه در سال ۱۳۹۲ برای بازی در فیلم ماهی و گربه انتخاب شد این اولین تجربه او جلوی دوربین بوده است. بعد از آن با بازی در سریال تلوزیونی گاهی به پشت سر نگاه کن به شهرت رسید و خودش را به اهالی سینما ثابت کرد،این مجموعه هم اکنون از شبکه آی فیلم پخش می شود.

ناگفته نماند ایشان کارگردان تئاتر نیز هستند و به تئاتر کودکان علاقه مند است.از اثاری که تاکنون بر روی صحنه برده است می توان به نمایش های «پینوکیو» و «پریماه» اشاره کرد.  وی نیز دستیارکارگردان در مجموعه های تلویزیونی “مدار صفر درجه” و “میوه ممنوعه” بوده است.

وی در جایگاه یکی از استند آپ کمدین برنامه خندوانه حاضر شد.نقش او در خندوانه بدین گونه بود که با گفتن داستان و خاطره ای سعی در خندان مخاطب می کند. همچنین او در نمایش های بسیاری از جمله نمایش خرس به کارگردانی اسماعیل منصف، بازی و کارگردانی نمایشنامه خوانی چه گر در پرده ام هنرنمایی کرده.

محمدرضا مالکی کیست

همسر محمدرضا مالکی کیست

متاسفانه از زندگی شخصی ایشان و وضعیت تاهلشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • گاهی به پشت سر نگاه کن
  • نهنگ آبی
  • می خواهم زنده بمانم
  • گمشدگان
  • میوه ممنوعه
  • مدار صفر درجه
  • لحظه گرگ و میش
  • هیئت مدیره
  • و…

فیلم ها

  • گرگ بازی
  • دیدین این فیلم جرم است
  • ماهی و گربه
  • تختی
  • و…

عکس های جدید محمدرضا مالکی

بیوگرافی محمدرضا مالکی

آثار محمدرضا مالکی

همسر محمدرضا مالکی

اینستاگرام محمدرضا مالکی

عکس های محمدرضا مالکی

بازیگر نقش نوذر در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

خانواده محمدرضا مالکی

زندگینامه محمدرضا مالکی

محمدرضا مالکی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمدرضا مالکی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فراز مدیری، بابک کریمی، سعید ابراهیمی‌فر و سیاوش چراغی‌پور را تجربه کرد.

محمدرضا مالکی در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمدرضا مالکی در این سال، بازیگری در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به کارگردانی مازیار میری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمدرضا مالکی بازی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن بوده است. محمدرضا مالکی سال ۱۳۹۳ سریال گاهی به پشت سر نگاه کن نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مازیار میری همکاری داشته است. محمدرضا مالکی توانست با بازی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امین تارخ، محمد متوسلانی، سعید چنگیزیان و هدایت هاشمی بر تجارب او افزود.

بازی در سریال پوست شیر

صمد یکی از کاراکترهای جدید فصل دوم سریال پوست شیر است که از قسمت ششم فصل دوم وارد داستان میشود و نامش از طریق نعیم و رضا پروانه شنیده میشود، بدون بازی و نمایش بازیگری که آن را بر عهده دارد.

پوست شیر یک سریال درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است. تهیه کننده ی این سریال، برادر جمشید محمودی، نوید محمودی است.

فصل اول این سریال از یکم مهر ماه از طریق پلتفرم فیلم نت منتشر و پخش فصل دوم آن نیز از سی ام آذر ماه آغاز شد.

بازیگران این سریال عبارتند از: شهاب حسینی، هادی حجازی‌ فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، علیرضا کمالی، علی اوسیوند، بهرام ابراهیمی، آناهیتا افشار، ژیلا شاهی، بابک کریمی، بهزاد خلج و علیرضا استادی.

در خلاصه ی داستان این سریال آمده است: «نعیم (با بازی هادی حجازی فر) پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌ شود و به دیدار دخترش ساحل (با بازی پردیس احمدیه) می‌رود. ساحل در جریان سفر به شمال ربوده و جسد سوخته او پیدا می‌ شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌ شود به همراه دوستش رضا پروانه (با بازی علیرضا کمالی) قاتلان دخترش را پیدا کند.»

همراه ما باشید

نظرات