اسامی بازیگران سریال گاهی به پشت سر نگاه کن با عکس و بیوگرافی + داستان کامل و تصاویر

0

“سریال گاهی به پشت سر نگاه کن”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی رضا انصاریان و با بازی امین تارخ است. این سریال محصول سال ۹۳ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. سریال گاهی به پشت سر نگاه کن که برای اولین بار در رمضان ۹۴ از شبکه دوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم آبان ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی بازیگران سریال گاهی به پشت سر نگاه کن با عکس و بیوگرافی + داستان کامل و تصاویر

 

خلاصه داستان

سریال “گاهی به پشت سر نگاه کن” روایتگر ماجرای یک مرد کارخانه‌دار به نام “تابش” است که با ماجراهای متعددی روبه‌رو می‌شود. او آدم خودساخته‌ای است که کارش را از صفر شروع کرده، اما اکنون که کارخانه‌اش توسعه یافته از طرفی با مشکلی به نام واردات بی‌رویه جنس‌های خارجی روبه‌روست و از طرفی اطرافیان و دشمنان دیرینه‌اش تصمیم دارند او را با پاپوش ورشکسته کنند.

خلاصه داستان سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

لازم به ذکراست این سریال،  یک مجموعه تلویزیونی ملودرام خانوادگی با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی است.

 

اسامی بازیگران سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: مازیار میری، تهیه کننده: رضا انصاریان، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مریم هژیروند، انتخاب بازیگر: افشین هاشمی، منشی صحنه: ندا قائدی، مدیر تصویر برداری: فریبرز سیگارودی، تصویر بردار: کوروش سیگارودی، تدوینگر: محمدرضا موئینی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، دستیاران صحنه: سعید توانا – فرهاد عسگری و محمد محمدی، دستیاران لباس: آگرین صالحی و هانیه لطفی، طراح گریم: مهدیه اعرابی، مجری گریم: نوید میرالی و مهشاد مظفری، صدابردار: ساسان نخعی، آهنگساز: بهنود یخچالی، مدیر تولید: منصور غضنفری، عکاس: علی نیک رفتار، مدیر تدارکات: سید جواد لاجوردی.

نظرات