جام جهانی را به صورت زنده در خودرو با کیفیت فول اچ دی تماشا کنید

0

مانیتور خودرو یکی از بهترین راه حل ها برای تماشای فوتبال در خودرو به صورت زنده است. با نصب این آپشن روی ماشین‌تان می‌توانید به راحتی هر شبکه تلوزیونی را تماشا کنید.

 مانیتور خودرو

یکی از دغدغه‌های اصلی طرفداران فوتبال این است که حین رانندگی، مسابقه فوتبال موردعلاقه‌شان شروع شود و تماشای آن مسابقه را از دست دهند. گرچه گوش دادن به رادیو می‌تواند یکی از راه حل‌ها باشد اما بهترین راه حل نیست. حتی می‌توان با تلفن همراه از طریق اپلیکیشن‌های تماشای تلوزیون این مشکل را حل کرد اما باز هم این راه حل خیلی ایمن نیست و به دلیل صفحه نمایش کوچک تلفن‌های موبایل یا تمام شدن شارژ باطری و… تماشای شبکه‌های تلوزیونی با گوشی، تجربه خوبی را برای کاربران به همراه نمی‌آورد.

مانیتور خودرو

یکی از بهترین گزینه‌ها برای این مشکل، خرید مانیتور خودرو است. شما با نصب مانیتور ماشین به راحتی می‌توانید تمام شبکه‌های تلوزیونی را به صورت زنده تماشا کنید. علاوه بر این، مانیتور خودرو می‌تواند یک آپشن جذاب برای خودروی شما باشد چراکه، این نمایشگر‌ها قابلیت پخش انواع فرمت‌های تصویری و صوتی را دارند. همچنین در صورتی که خودروی شما مجهز به دوربین دنده عقب باشد می‌توانید آن را به مانیتور ماشین خود متصل کنید.

در صورت خرید مانیتور اندروید خودرو می‌توانید تمامی اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی آن نصب کنید. یکی از مزیت‌های بزرگی که این مانیتور‌ها برای رانندگان دارند، مسیریابی راحت و بدون دردسر است. مسیریابی با مانیتور خودر یک تجربه خوب را برای شما ایجاد خواهد کرد.

مانیتور خودرو

راهنمای خرید مانیتور خودرو

تا اینجا از مزایای مهم مانیتو‌های خودرو صحبت شد. اما کدام مانیتور از نظر کیفیت و کارایی مناسب است؟

بازار لوازم جانبی خودرو و مخصوصا بازار مانیتور‌های خودرو بسیار داغ و دارای تنوع بالایی است. خرید مانیتور خودرو در این بازار ممکن است شما را دچار سردرگمی کند، از این جهت که برای خرید مانیتور ماشین چه فاکتور‌هایی را باید در نظر گرفت؟! در ادامه این مقاله پارامترهایی را که زمان خرید مانیتور خودرو باید به آن توجه کنید را آورده ایم. امیدواریم با دانستن این نکات بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  1. ابعاد دستگاه

یکی از پارامتر های مهم در خرید مانیتور خودرو این است که در ابتدا اندازه نمایشگر را در نظر بگیرید. شما باید دستگاهی را خریداری کنید که با فضای اتاق ماشین تان متناسب باشد. از طرفی اندازه نامتناسب مانیتور باعث از بین رفتن نظم و زیبایی فضای داخل اتوموبیل شما خواهد شد. یکی از معایب انتخاب مانیتور بدون در نظر گرفتن ابعاد داخل اتاق ماشین این است که نمایشگر به دلیل بیرون زدگی از جای متعارف خود دچار آسیب می شود چرا که ممکن است دست راننده یا سرنشینان به آن برخورد کند یا جابجایی وسایل خودرو باعث آسیب دیدن آن شود.

  1. سیستم عامل و نسخه بروز آن

همانطور که میدانید مانیتور های اندوریدی قابلیت های بسیار بالایی نسبت به سایر مانیتور ها با سیستم عامل های دیگر دارند. برای همین بهترین انتخاب زمان خرید ، انتخاب مانیتور با سیستم عامل اندورید است.توجه داشته باشید که نمایشگرتان بروز ترین نسخه اندروید را داشته باشد یا قابلیت ارتقا به اخرین ورژن را دارا باشد. چرا که بسیاری از برنامه های برای اجرا شدن نیاز به اخرین نسخه سیستم عامل اندروید دستگاه دارند.

  1. توانایی های نرم افزاری نمایشگر را بررسی کنید

حتما زمان خرید دستگاه قابلیت هایی مثل بلوتوث ، دکمه ها(در صورت وجود) ، صفحه لمسی مانیتور و اتصال به اینترنت را بررسی کنید. چرا که اگر این ها دچار ایراد باشند نمی توانید به خوبی از مانیتور خود استفاد کنید. البته این مشکل زمانی پیش می آید که دستگاهی با مارک متفرقه خریداری کنید. درصورتی که انتخاب شما از برند های مطرح باشد و از مراکز معتبر خرید کنید دیگر نیازی به بررسی این نکات ندارید. بانک آپشن جزوبزرگ ترین پخش کننده های سیستم تصویری و صوتی خودرو است و شما میتوانید با ورود به صفحه فروشگاه بانک آپشن مانیتور متناسب با خودرو و بودجه خود را خرید کنید و گارانتی رسمی شرکت را نیز دریافت کنید

  1. مشخصات سخت افزاری مانیتور

انتخاب قابلیت های سخت افزاری مانیتور های اندوریدی بسته به بودجه و نیاز شما از نمایشگر دارد. در صورتی که قصد ندارید برنامه های سنگینی که از رم و CPU  نمایشگر به مقدار زیاد استفاده می کنند را نصب کنید می توانید یک مانیتور ما سخت افزار معمول تهیه کنید.

  1. برند مانیتور اندورید

انتخاب یک برند مطرح و باکیفیت یکی از مسائل مشتریان این دسته از محصولات است. پیشنهاد می کنیم که همیشه  از برند های شناخته شده استفاده کنید تا درگیر تعویض یا تعمیر زودهنگام مانیتور نشوید. خرید مانیتور وینکا ، آی وین و فلای دی وای تی می تواند بهترین گزینه باشد.

  1. گارانتی دستگاه

همیشه ضمانت نامه معتبر خیال مشتریان را از خریدشان راحت می کند. توجه داشته باشید دستگاه شما حتما دارای گارانتی معتبر باشد و هنگام خرید تاریخ و مدت زمان اعتبار گرانتی را بررسی کنید.

منبع بانک آپشن

نظرات