خرید سبد گل خواستگاری

0

سبد گل خواستگاری یکی از ملزومات مهم و کاربردی در روز خواستگاری محسوب می شود. سنت خواستگاری از گذشته تا به امروز بسیار تغییر داشته است اما به همراه داشتن گل مناسب و زیبا  همیشه وجود داشته است و به آن توجه ویژه ای نیز می شود. اگر شما گل خوبی برای این روز تهیه نمایید، می توانید تا حد زیادی جو مناسب و عاشقانه ای ایجاد کنید.

سبد گل به راحتی می تواند علاقه و احساس فرد را نشان دهد. از سوی دیگر این مورد بیانگر احترام خانواده داماد به خانواده عروس می باشد. از همین رو باید در تهیه سبد گل بسیار حساس بود. جالب است که بدانید نوع گل ها و دیزاین آنها برای بانوان بسیار مهم و ارزشمند می باشد و در ذهن آنها برای همیشه باقی می ماند. از همین رو باید گلی زیبا و لاکچری تهیه نمایید که فوق العاده شیک باشد.

 سبد گل خواستگاری با کیفیت

سبد گل خواستگاری  با کیفیت

تهیه سبد گل خواستگاری:

برای اینکه یک سبد گل خواستگاری تهیه کنید لازم است تا در گام اول یک گل فروشی خوب و باسابقه را انتخاب نمایید. گلفروشی که بتواند پاسخگوی سلیقه و نیاز شما باشد، می بایست به موارد زیر توجه ویژه ای کند:

۱-    از گل های فصلی و لاکچری استفاده نماید.

۲-    اکسسوری های خوب و مناسبی را برای طراحی و دیزاین بکار گیرد.

۳-    افرادی که کار طراحی سبد گل را انجام می دهند، همگی خوش سلیقه و کار بلد باشند.

در صورتیکه به این سه مورد توجه ویژه ای شود، یک سبد گل خواستگاری لاکچری می توانید تهیه نمایید. در ادامه اطلاعات کاربردی در خصوص سبد های مذکور بیان می شود که می توانید مطالعه نمایید.

سبد گل خواستگاری که امروزه می توان آن را از گلفروشی تهیه نمود یا سفارش داد، با گل مصنوعی یا گل طبیعی دیزاین می شود. قطعا اگر سبد شما با گل طبیعی طراحی و دیزاین گردد، عطر بیشتر و زیبایی خیره کننده تری دارد. از همین رو دیگران را راحت تر مجذوب خود می نماید.

برای اینکه یک سبد گل خوب داشته باشید باید از گل های مناسب نیز استفاده نمایید. برای سبد گل خواستگاری اغلب گل های زیر پیشنهاد می شوند:

رز و لیلیوم:

این دو گل ترکیب زیبایی را در کنار هم برای سبد گل خواستگاری ایجاد می نمایند. جدا از اینکه عطر و بوی آنها خاص و دلنشین است، چون هر کدام از آنها دارای رنگ بندی های متفاوتی می باشند لذا می توانند نظر مثبت هرگونه سلیقه ای را جلب نمایند.

سبد گل خواستگاری لاکچری

سبد گل خواستگاری  لاکچری

 

داوودی:

برای تهیه سبد گل خواستگاری می توان از گل های متفاوتی استفاده نمود اما داوودی یکی از گل های پرطرفدار می باشد. از این گل اغلب برای ابراز عشق استفاده می شود. از سوی دیگر داوودی عطر خوبی دارد و راحت می تواند طرف مقابل شما را مجذوب خود نماید.

رز قرمز:

یکی از گل هایی که همیشه برای ابزار محبت و احساس استفاده می شود، رز قرمز است. به جرات می توان بیان نمود که در تمام سبد های گل خواستگاری این گل وجود دارد. رز قرمز پیام عشق و علاقه قلبی را به همراه دارد از همین رو نماد عشق عمیق می باشد و یکی از ارکان مهم در سبد های گل به شمار می رود.

سبد گل خواستگاری با گل های فصلی:

هیچ قانون ثابتی وجود ندارد که برای سبد گل خواستگاری از چه گلی استفاده شود. اغلب افراد بر اساس پیام گل ها و سلیقه فرد مد نظر خود اقدام به انتخاب گل می کنند. یک گلفروشی حرفه ای و متخصص برای اینکه یک سبد خاصی دیزاین نماید، می تواند از گل های متفاوت به صورت ترکیبی در کنار هم استفاده نماید. گل هایی مانند ژربرا، شیپوری، لیلیوم، رز و … در کنار یکدیگر می توانند ظاهر خوبی داشته باشند. برای مراسم هایی که جو کمی سنگین است می توان از سبد های فوق بهره برد زیرا این سبد ها ضمن اینکه عطر خوبی دارند، بسیار شکوهمند نیز به نظر می رسند.

توصیه می شود تا برای سبد گل های ترکیبی از حداقل ۳ گل استفاده نمایید تا زیبایی آنها بیشتر باشد. البته یک گلفروشی خوب و کاربلد مانند گلفروشی آتیس که از نیروهای خوش سلیقه و متخصص تشکیل شده است، این موارد را مد نظر قرار می دهند تا سبد خاصی نیز به شما تحویل دهند.

سبد گل خواستگاری ارزان قیمت

سبد گل خواستگاری  ارزان قیمت

یکی دیگر از بهترین انتخاب هایی که برای سبد گل خواستگاری می توانید داشته باشید، استفاده از گل های فصلی است. گل هایی مانند لاله و نرگس در فصل بهار یا زنبق در فصل پاییز می توانند تم زیبایی به سبد گل شما بدهند.  به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که انتخاب یک گل خوب برای خواستگاری کار حرفه ای می باشد و نیاز به ذوق و سلیقه زیادی دارد.

قیمت سبد گل خواستگاری:

یکی از فاکتورهای مهمی که در زمان خرید سبد گل خواستگاری باید حتما مد نظر قرار دهید، قیمت می باشد. قیمت سبد ها با توجه به نوع طراحی، گل های مورد استفاده، سبد و مواردی از این قبیل مشخص می شود. از آنجا که سبد گل نماد احترام به خانواده عروس است از همین رو باید گل هایی برای آن انتخاب شوند که نه زیاد ارزان و نه زیاد گران و تجمل گرایانه باشند. با این تفاسیر توصیه می شود تا حتما حین خرید گل با افراد متخصص در این حوزه مشورت نمایید.

جمع بندی:

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، می توان دریافت که انتخاب سبـد گـل خواستگاری یک کار مهم و حساس برای مراسم خواستگاری می باشد. از همین رو به جای اینکه ساعت های زیادی را در ترافیک سپری نموده و گلفروشی های مختلف را بررسی کنید، بهتر است تا یک گلفروشی مطمئن مانند آتیس را انتخاب نمایید که ضمن استفاده از بروز ترین گل های فصلی و لاکچری، برای دیزاین آنها نیز از طراحی های خاص استفاده نماید. در این صورت شما یک سبـد گـل خواستگاری خاص خواهید داشت که نظر خانواده عروس به راحتی جلب می شود.

گروه آتیس هم در زمینه طراحی سبد گل و هم در خصوص انتخاب گل مناسب می توانند به شما مشاوره های تخصصی و حرفه ای ارائه دهند.

نظرات