جدیدترین مدل های کت چرم مردانه شیک ۱۴۰۱

0

کت چرم مردانه : کت چرم یکی از انواع لباس مردانه است که هم کلاسیک است و هم بسیار شیک. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های کت چرم مردانه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کت چرم مردانه

جدیدترین مدل های کت چرم مردانه شیک ۱۴۰۱

اگر تا به حال از کت چرمی استفاده نکرده‌اید، ممکن است که در هنگام خرید آن کمی گیج بشوید. به همین دلیل بهتر است که در ابتدا با بهترین مدل‌های کت چرمی آشنا بشوید، و یا نکات لازم برای انتخاب و خرید یک کت چرمی مناسب را یاد بگیرید.

کت چرم

راهنمای خرید

کیفیت کت چرم را بررسی کنید : مهم نیست که به دنبال چه مدل مدلی هستید، مهم‌ترین نکته در هنگام انتخاب و خرید آن این است که کیفیتش را به خوبی بررسی کنید. یک کت چرمی با کیفیت، از چرم با کیفیتی تهیه شده و دوخت آن نیز با کیفیت است. پس اگر کت خود را به درستی انتخاب کنید، می‌توانید چندین دهه با خیال راحت از آن استفاده کنید!

راهنمای خرید کت چرم مردانه

جنس کت چرم مردانه : زمانی که قصد داریم کیفیت یک کت چرمی را بررسی کنیم و بهترین مدل آن را انتخاب کنیم، کیفیت چرم، مهمترین فاکتوری است که باید به آن توجه شود. وقتی که به یک چرم با کیفیت دست می‌زنید، به خوبی حس می‌کنید که نرم و طبیعی است و همچنین، بافت آن کاملا مسطح نیست. اگر بافت یک کت چرم بیش از حد نرم و یا پلاستیکی باشد، به این معنا است که کیفیت چندان خوبی ندارد.

جنس چرم

دوخت کت چرم  : دوخت مناسب و زیبا، یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی است که از طریق آن می‌توانید متوجه شوید کت چرمی مورد نظر شما از کیفیت خوبی برخوردار است. به خصوص، در هنگام خرید حتما به دوخت قسمت پایینی کت خوب توجه کنید. اگر دوخت این قسمت منظم و محکم بود، هیچ قسمتی از آن نازک نبود و نخ هیچ قسمتی از آن پاره نشده بود، به این معناست که کت مورد نظر شما با کیفیت است.

دوخت کت چرم چگونه باشد

تودوزی کت چرم مردانه : مهم است که قسمت تودوزی کت چرمی بافتی سبک و راحت داشته باشد. البته این به این معنا نیست که جنس پارچه تودوزی شده حتما باید الیاف طبیعی باشد. ابریشم، کتان، و پلی‌استر هم به عنوان یک لایه تودوزی با کیفیت قابل قبول هستند. اگر لایه تودوزی شده در قسمت آستینهای یک کت چرمی از جنس پاچه ابریشم، و یا شبیه به پارچه ابریشم باشد، به این معنا است که کت مورد نظر شما یک کت چرمی گران قیمت است.

مدل های جدید کت چرم مردانه

زیپ‌های کت چرم : معمولا اولین قسمتی که خراب می‌شود، زیپ آن است. پس بهتر است کتی را انتخاب کنید که زیپ آن ضخیم و محکم باشد. همچنین، به نحوه دوخته شدن زیپ مورد نظر خود خوب دقت کنید. اینکه زیپ به شکلی مرتب و تمیز دوخته شده باشد خیلی مهم است. بدین ترتیب، در هنگام بستن زیپ، هیچ قسمتی از آن لای زیپ گیر نمی‌کند و پاره نمی‌شود.

نکات مهم خرید کت چرم

قیمت کت چرم مردانه

زیپ کت چرم

روش شستشو کت چرم

همراه ما باشید

نظرات