فروش الیاف بتن، ضد یخ و ژل میکروسیلیس در شهر مفتول

0

یکی از انواع محصولات که در شهر مفتول به فروش می‌رسد، افزودنی بتن است. افزودنی های بتن شامل چندین محصول هستند که هر یک کارایی خاص و ویژه ای در بتن دارند. افزودنی در واقع ماده ای است که به بتن اضافه می‌شود و با تغییر برخی ویژگی‌های بتن سبب ایجاد تغییرات مثبت در آن می‌شود. برخی از رایج‌ترین افزودنی های بتن شامل الیاف بتن، ضد یخ بتن، ژل میکروسیلیس، محصولات آب بندی، روان کننده و ترمیم کننده بتن، چسب بتن و… است. شهر مفتول تمامی این محصولات را باکیفیتی تضمینی و قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. در صورتی که قصد خرید افزودنی های بتن را دارید، بهتر است با ویژگی، کاربرد، قیمت و انواع آن آشنا شوید. در این بخش قصد داریم در مورد فروش برخی از این افزودنی‌ها و مشخصات هر یک صحبت کنیم.

فروش انواع الیاف بتن

 الیاف بتن

یکی از انواع افزودنی‌های بتن که محصولی جدید در شهر مفتول است، الیاف بتن است. الیاف در صنعت ساختمان سازی به طور گسترده به منظور ایجاد تغییراتی در بتن استفاده می‌شود. در صورتی که از الیاف بتن در کنار آرماتور حرارتی استفاده شود، سبب بروز خصوصیات ویژه و قابل توجه در بتن می‌گردد. بتن در برابر برخی نیروها به ویژه نیروهای کششی مقاومت کمی دارد.

از این رو می‌توان آن را با الیاف بتن ترکیب کرد تا مقاومت آن را به میزان قابل توجهی افزایش داد. اصلی‎ترین اقدامی که الیاف بتن در بتن می‌گذارند، افزایش مقاونت و انعطاف‌پذیری است. به طور کلی استفاده از الیاف بتن در صنعت ساختمان‌سازی توصیه می‌شود. اما توجه کنید استفاده از این محصول نیازمند تخصص است. فرد متخصص لازم است خصوصیاتی از جمله جنس را در نظر بگیرد و به بهترین شکل این افزودنی را اعمال کند.

اصلی‌ترین دلایل استفاده از این محصول در بتن حذف میلگرد و آرماتور حرارتی، سرعت بخشیدن به زمان پروژه و افزایش طول عمر بتن است. در واقع این محصول با ایجاد مقاومت های ویژه سبب افزایش طول عمر بتن می‌شود. از طرفی حذف میلگرد و آرماتور سبب کاهش هزینه و زمان اجرای پروژه می‌شود و از این نظر بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی استفاده از الیاف بتن سبب کاهش فشار روی بتن می‌شود.

فروش انواع ضد یخ بتن

ضد یخ بتن

یکی دیگر از انواع افزودنی‌های بتن، ضد یخ بتن است. از این محصول به منظور محافظت از بتن در هوای سرد استفاده می‌شود. از این رو هدف اصلی افزایش کیفیت بتن در سرما و جلوگیری از یخ زدن بتن است. اگرچه بتن به دلیل قیمت پایین، خاصیت شکل‌پذیری مطلوب، مقاومت و دوام بالا به وفور استفاده می‌شود. اما لازم است افزودنی ضد یخ نیز به منظور جلوگیری از تخریب آن در سرما استفاده شود. ضد یخ بتن دارای انواع مختلفی است که شامل ضد یخ مایع، پودری، شیمیایی، بدون کلراید، با کلراید و شیمی است.

استفاده از این افزودنی مزایا و معایب خاص خود را دارد. از مزایای اصلی این محصول می‌توان افزایش مقاومت در برابر یخ زدکی، کاهش پس زدن در بتن های پاششی، افزایش سرعت اجرای کار، افزایش مقاومت اولیه بتن، کاهش میزان گرد و خاک در پاشش و… اشاره کرد. البته استفاده از این محصول معایبی نیز دارد.

به منظور استفاده لازم است به زمان مصرف توجه کنید تا کارایی از دست نرود. منظور از زمان مصرف مواد زودگیر و دیرگیر در بتن است. به طور کلی استفاده از این محصول به سبب جلوگیری از یخ زدن آب در بتن امری ضروری است. جهت خرید این محصول به مرکز فروش ضد یخ بتن مراجعه کنید.

فروش انواع ژل میکروسیلیس

ژل میکروسیلیس

ژل میکروسیلیس یکی از افرودنی‌های مهم در بتن است. کاربرد اصلی این ژل در انواع بتن، افزایش خاصیت کششی آن است. در واقع این ژل سبب افزایش عدد اسلامپ در بتن می‌شود. در این صورت سبب افزایش خواص بتن می‌شود. از طرفی این ژل در صرفه‌جویی در مصرف مصالح نیز تاثیر بسزایی دارد. مهم‌ترین تاثیراتی که ژل میکروسیلیس در بتن می‌گذارد شامل کاهش ترک در بتن، افزایش الاستیک بتن و پمپاژ راحت‌تر در بتن است. از دیگر مزایای این محصول شامل افزایش مقاومت فشاری و کششی، افزایش مقاومت خمشی و سایش بتن، پر کردن ترک های بتن، افزایش مقاومت در برابر حرارت و سرما، افزایش خاصیت الاستیسیته و… است. به منظور اطلاع از قیمت فروش انواع ژل میکروسیلیس با شهر مفتول در تماس باشید.

فروش انواع محصولات آب بندی بتن

آب بندی بتن

محصولات آب بندی همانطور که از نام آن‌ها پیداست به منظور آب بندی و جلوگیری از نفوذ آب به بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی به منظور جلوگیری از نفوذ و حرکت آب به ویژه در مواقعی که بتن تحت فشار است است از این محصول استفاده می‌شود. انواع محصولات آب بندی بتن در شهر مفتول شامل محصولات پلی یورتان، واترپروف، گروت، آب بند دو جزئی و… است. از جمله اصلی‌ترین مزایای استفاده از محصولات آب بندی در بتن شامل جلوگیری از نفوذ آب و تخریب بتن، محافظت از بتن در برابر گرد و غبار، جلوگیری از حمله مواد قلیایی و سولفاتی و… است. به منظور اطلاع از قیمت فروش انواع محصولات آب بندی با شماره ۰۲۱۵۴۴۸۳ در ارتباط باشید.

شهر مفتول مرکزی معتبر به منظور خرید انواع محصولات مفتولی، انواع توری، تیرچه، واتراستاپ، الکترود جوشکاری و انواع افزودنی های بتن است. به منظور استعلام قیمت و خرید با شماره ۰۲۱۵۴۴۸۳ تماس بگیرید و با کارشناسان شهر مفتول در ارتباط باشید.

نظرات