عکس شوکه کننده از گوشی نیکا شاکرمی که بعداز مرگش بیرون آمد (جدید)

0

عکس و تصویری شوکه کننده از گوشی نیکا شاکرمی که بعداز مرگش بیرون آمد را ببینید که توسط دکتر محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران جدیدترین تصاویری که از گوشی نیکا شاکرمی استخراج شده است را منتشر کرد.

عکس شوکه کننده از گوشی نیکا شاکرمی که بعداز مرگش بیرون آمد (جدید)

عکس شوکه کننده از گوشـی نیـکا شاکرمی که بعداز مرگش بیرون آمد (جدید)

دکتر محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران جدیدترین تصاویری از گوشی نیکا شاکرمی استخراج شده است را منتشر کرد.

دکتر محمد شهریاری در یک پست جدید که در صفحه شخصی‌ اش در اینستاگرام منتشر کرد نوشته است: «فتوشاپ نیست. واقعی! از گوشی نیکا شاکرمی استخراج کردیم.»

دکتر شهریاری همچنین با نوشتن هشتگ «#وقتی_عاشق_خوابیدن_روی_بلندی_میشی» نوشته است:« عکس استخراج شده از گوشـی نیکا شاکرمی. تفسیرش با خودتون. یکی از دوستانش هم در خصوص علاقه نیکا شاکرمی به این موضوع، مطالبی رو بیان کرده است.»

رضا باقری وکیل نیکا شاکرمی

رضا باقری، وکیل نیکا شاکرمی درباره روند پرونده نیکا شاکرمی و انتشار عکسی که در صفحه اینستاگرام محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی منتشر شده است، می‌گوید: ما این عکس منتسب به نیکا که منتشر شده را کاملا تکذیب می‌کنیم، کاری که آقای شهریاری انجام دادند، خلاف قانون بوده و اصلا حق نداشتند چنین کاری انجام دهند.

روزنامه شرق نوشت: رضا باقری، وکیل نیکا شاکرمی درباره روند پرونده نیکا شاکرمی و انتشار عکسی که در صفحه اینستاگرام محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی منتشر شده است، می‌گوید: ما این عکس منتسب به نیکا که منتشر شده را کاملا تکذیب می‌کنیم، کاری که آقای شهریاری انجام دادند، خلاف قانون بوده و اصلا حق نداشتند چنین کاری انجام دهند. آقای شهریاری سرپرست دادسرای جنایی هستند، ایشان قاضی برجسته و مجرب و دانایی هستند، برای همین من خیلی تعجب می‌کنم که ایشان چنین کاری کردند.

نظرات