بیوگرافی کیمیا ذوالفقاری بازیگر نقش آیدا در سریال خانه ما + عکس های جدید بزرگسالی

0

بیوگرافی کیمیا ذوالفقاری بازیگر نقش آیدا در سریال خانه ما + عکس های جدید بزرگسالی

بازیگر نقش آیدا در سریال خانه ما کیست؟ بیوگرافی و تصاویر و اینستاگرام و آشنایی با بیوگرافی کیمیا ذوالفقاری بازیگر نقش ایدا در سریال خانه ما همراه سن و قد و مصاحبه کیمیا ذوالفقاری بازیگر نقش آیدا در سریال خانه ما با عکس های جدید جنجالی بزرگسالی را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش آیدا در سریال خانه ما کیست

بازیگر نقش آیدا در سریال خانه ما کیست؟

کیمیا ذوالفقاری از بازیگران قدیمی و فیلم و سریال های ایرانی است که با بازی در سریال خانه ما در کودکی وارد حیطه بازیگری شد. او برای اولین بار با ایفای نقش در این سریال در نقش آیدا به مخاطبان معرفی شد. در حال حاضر سالهاست که خبری از کیمیا ذوالفقاری بازیگر کشورمان نیست. او پس از بازی در سریال خانه ما در سال ۱۳۷۹ در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد. گویا از بازیگری کناره گیری کرده و به شغل دیگری مشغول است و یا در خارج از کشور زندگی میکند.

کیمیا ذوالفقاری متولد سال ۱۳۷۴ در تهران، بازیگر ایرانی است که در حال حاضر هیچ خبری از کیمیا ذوالفقاری در عرصه بازیگری و هنر موجود نیست و به نظر می‌رسد سریال «خانه ما» تنها اثری است که در آن حضور داشته است.

کیمیا ذوالفقاری بازیگر نقش آیدا در سریال خانه ما

سوابق

همه بینندگان تلویزیون کیمیا ذوالفقاری را در نقش ایدا در سریال خانه ما به یاد دارند که نقش دختر کوچک خانواده را بازی می کرد.

او در سریال تلویزیونی «خانه‌ ما» به کارگردانی مسعود کرامتی محصول سال ۱۳۷۹ بازی کرده است. کیمیا ذوالفقاری در این سریال ایفاگر نقشآیدا در مجموعه تلویزیونی خانه ما بود

بیوگرافی بازیگر کیمیا ذوالفقاری بازیگر نقش آیدا در سریال خانه ما

سریال خانه ما به نویسندگی پیمان قاسم خانی شادمهر راستین و به کارگردانی مسعود کرامتی است که در سال ۱۳۷۹ به صورت سریال از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.در این مجموعه رضا بابک، گوهر خیراندیش، وحید رهبانی، مانی نوری، زهرا اویسی و… به ایفای نقش پرداختند.

خانم کیمیا ذالفقاری در این سریال کوچیک ترین عضو خانواده است.

بیوگرافی کیمیا ذوالفقاری بازیگر

نظرات