اسامی بازیگران سریال خانه ما با عکس و بیوگرافی + داستان کامل و تصاویر

0

“سریال خانه ما”، مجموعه تلویزیونی به نویسندگی و کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه کنندگی احمدعلی حامد و با بازی گوهر خیراندیش است. این سریال محصول سال ۲۶ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. سریال خانه ما که برای اولین بار در همان سال از شبکه سوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم آبان ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران سریال خانه ما (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگر نقش…می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی بازیگران سریال خانه ما با عکس و بیوگرافی + داستان کامل و تصاویر

 

خلاصه داستان

سریال “خانه ما” روایتگر ماجراهای جذاب “فرهاد تهرانی” یک استاد فیزیک و عضو هیئت علمی یک دانشگاه است. “نیما” عشق فوتبال و “پویا” پسر باهوش ولی درس نمی خواند و شیطان خانواده است. “آیدا” نیز کودک ۵.۵ ساله ی بامزه و باهوش ولی ساده باور است که معمولا توسط “پویا” دست انداخته میشود. “سارا” اقتصادی و گاه خسیس و علاقمند به فیلم سازی است.

خلاصه داستان سریال خانه ما

“آذر” مادر خانواده به گل و گیاه علاقه دارد. در قسمت های ابتدایی پدربزرگ خانواده نیز حضور داشت که در قسمت های بعدی به بهانه سفر به اهواز حذف می شود و در چند قسمت مانده به آخر نقش محدودی ایفا می کند. داستان از خرید خانه توسط پدر آغاز میشود. گفتنی است نام داستان هریک از قسمت‌های این سریال بر گرفته از نام فیلم‌های “آلفرد هیچکاک” فیلمساز مشهور بریتانیایی است

 

اسامی بازیگران سریال خانه ما به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال خانه ما به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: مسعود کرامتی، تهیه کننده: احمدعلی حامد، نویسندگان: پیمان قاسمخانی و شادمهر راستین، آهنگساز: آریا عظیمی نژاد، تهیه‌کنندهٔ اجرایی: احمدعلی حامد، فیلم‌بردار: شاپور پورامین، تدوین‌گر: وحید رحیمیان، آهنگساز: آریا عظیمی نژاد، تهیه‌کنندهٔ اجرایی: احمدعلی حامد، فیلم‌بردار: شاپور پورامین، تدوین‌گر: وحید رحیمیان.

نظرات