آشنایی با تابلو جدید نئون فلکسی و مزیت های آن

0

اگر صاحب یک کسب و کار هستید، حتما از اهمیت تابلو های تبلیغاتی در جذب مشتری آگاهید. هرچند این روزها کسب و کارهای مختلف از شیوه‌ های تبلیغات و بازاریابی آنلاین برای معرفی خود به کاربران هدف استفاده می ‌کنند، اما برخی شیوه‌ های سنتی از جمله تابلو تبلیغاتی همچنان بر قدرت خود باقی هستند. احتمالا شما نیز بارها هنگام تردد در فضای شهری با تابلوهای تبلیغاتی مختلفی مواجه شده‌ اید که برخی از آنها جذابیت بسیاری برایتان داشته و در ذهن شما ثبت شده ‌اند‌. آن‌چه در تابلوهای تبلیغاتی امروز مورد توجه قرار می ‌گیرد، رد پای تکنولوژی در ساخت آنهاست. در این میان تابلو نئون فلکسی یکی از پرطرفدارترین انواع تابلو تبلیغاتی است که می‌ توان آن را حاصل رشد تکنولوژی در حوزه تابلوسازی دانست. تابلو نئون فلکسی مزایای بسیاری برای کسب و کارها دارد که در ادامه به آنها می‌ پردازیم.

 تابلو جدید نئون فلکسی

اهمیت تابلو تبلیغاتی در رشد کسب و کارها

تابلو جدید نئون فلکسی

قبل از اینکه به معرفی تابلو نئون فلکسی بپردازیم، بهتر است کمی با اهمیت تابلو سازی و نقش تابلو تبلیغاتی در رشد کسب و کارها آشنا شوید. تبلیغات یک اصطلاح پر معنا و دیرینه‌ است و قدمت آن به سال ‌های دور بر می‌ گردد. می ‌توان گفت بشر از ابتدای پیدایش اولین کسب و کارها، با این اصلاح سر و کار داشته ‌است. نکته اینجاست که تنها شکل آن در دوره‌های مختلف تغییر یافته ‌است. تابلو تبلیغاتی که به عنوان تابلو شرکت، تابلو کارخانه، تابلو مغازه و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از قدرتمند ترین شیوه‌های تبلیغاتی است. این نوع تابلو بخشی از فضای شهری را به خود اختصاص داده و جلوه بصری خاصی دارد. از آنجا که تصویر همواره بهتر از سایر المان‌ها در ذهن آدمی ثبت می ‌شود، تابلوهای تبلیغاتی نقش مؤثرتری در برند سازی دارند‌. حال هرچه زیبایی بصری این تابلو ها بیشتر باشد، بهتر مورد توجه قرار گرفته و در واقع بهتر در ذهن رهگذران ثبت می ‌شوند.

در نهایت این نوع تبلیغات محیطی به تبلیغات دهان به دهان منجر شده و با نقل نام برند در سطح شهر، فروش کسب و کار‌ مربوطه نیز افزایش می ‌یابد. از طرفی هرچه کیفیت و زیبایی تابلو مغازه بهتر باشد، قدرت برند را بیشتر به نمایش می ‌گذارد. در حقیقت کاربران هدف به خوبی درک می ‌کنند وقتی یک کسب و کار فروش محصول یا خدمات، تابلو تبلیغاتی خاص و چشم‌ نوازی دارد، حتما محصولات با کیفیتی نیز عرضه می‌ کند. جذابیت و زیبایی این تابلو ها، خود مهم ‌ترین عامل جذب مشتری است و نقش بسیار مؤثری در ترغیب مشتری از بازدید فروشگاه یا مغازه و خرید از آن دارد. با توجه به نقش تابلو در تبلیغات و تنوع تابلوهای تبلیغاتی در عصر امروز، صنعت تابلو سازی نیز رونق قابل توجهی یافته ‌است. در نهایت می ‌توان گفت تابلو‌ های تبلیغاتی نمادی از قدرت و اعتبار کسب و کارند و سبب جلب اعتماد مشتری و در نهایت برند سازی می‌ شوند. حال که با اهمیت این تابلوها آشنا شدید، می‌ توانیم تابلو نئون فلکسی را معرفی کنیم.

تابلو نئون فلکسی

تابلو جدید نئون فلکسی

همانطور که اشاره کردیم، تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند‌. تابلو نئون فلکسی را می ‌توان شکل نوین و در واقع پیشرفته تابلوهای نئون دانست. تابلو نئون جزو اولین تابلوهای تبلیغاتی در عصر حاضر است که ساختار آن از شیشه و عملکرد آن به وسیله الکترودها و گاز نئون امکان ‌پذیر می ‌شود. تابلوهای نئون چند عیب مهم، از جمله شکننده ‌بودن شیشه، مصرف بالای برق و شوک گاز نئون دارند، از این رو تابلو های نئون فلکس با ظاهری شبیه به نئون و متریالی باکیفیت ‌تر، جایگزین ایده ‌آلی برای تابلوهای نئون به نظر می‌ رسند. آنچه سبب برتری تابلوهای نئون فلکسی شده‌ است، متریال سازنده آنها و انعطاف ‌پذیری این تابلوهاست. نئون فلکسی از پی وی سی نرم تشکیل شده و انعطاف ‌پذیری بالای آن از این جهت است. روشنایی این تابلو نیز با کمک ال ای دی ‌های تعبیه شده در پایه نئون فلکس تأمین می ‌شود.

ویژگی و مزایای تابلو نئون فلکسی

تابلو جدید نئون فلکسی

یک از ویژگی‌های نئون فلکسی، رنگ‌ بندی متنوع و گسترده آن است که جلوه بصری و نمایشی خاصی به تابلو بخشیده ‌است. از آنجا که تابلو های تبلیغاتی به عنوان المان ‌های تشکیل ‌دهنده فضای شهری مورد استفاده قرار می ‌گیرند، انعطاف ‌پذیری در آنها بسیار مهم است. منعطف ‌بودن متریال سازنده نئون فلکس، علاوه بر عدم شکنندگی این تابلو، طرح ‌پذیری و خروجی متنوع از مزیت های این تابلو بشمار می روند؛ از دیگر ویژگی ‌های مهم این تابلو می ‌توان به ساخت سریع و نصب آسان آن نیز اشاره کرد. نصب این تابلو به تخصص خاصی نیاز ندارد و امکان جابه ‌جایی آن نیز وجود دارد. ضد آب ‌بودن و طول عمر بالای ال ای دی ‌های به کار رفته در تابلو تئون فلکسی، نقش بسیار موثری در انتخاب و افزایش سفارش آن دارد. در ضمن این ال ای دی ‌ها برق آن چنانی مصرف نمی ‌کنند.

قیمت تابلو نئون فلکسی

تابلو جدید نئون فلکسی

یکی از مهم‌ ترین فاکتورهایی که در بررسی مزایای این تابلو مورد توجه قرار می ‌گیرد، قیمت آن است. وقتی از ساخت آسان این تابلو صحبت می ‌کنیم، انتظار می ‌رود که قیمت آن با کاهش هزینه ‌های جاری تولید، مناسب باشد. در یک حالت کلی، قیمت این تابلو بر اساس جنس و کیفیت متریال سازنده آن، هزینه‌ های تولید، نرخ شرکت تابلو سازی و در نهایت بر حسب متر محیط محاسبه و تعیین می‌ گردد. به عنوان مثال: قیمت نئون فلکس ساخته شده با پلکسی گلاس از نئون فلکس پی وی سی گران ‌تر است. در کل قیمت این تابلو نسبت به مزایایی که ارائه می ‌دهد و نقش موثر آن در تبلیغات و رونق کسب و کار و همچنین طول عمر بالای تابلو، بسیار مناسب است.

کاربرد تابلو نئـون فلکسی

تابلو جدید نئون فلکسی

تابلوهای تبلیغاتی با توجه به ماهیت و اساس کار تعریف شده برای آنها، بیشتر در محیط بیرونی مورد استفاده قرار می ‌گیرند. از آنجا که گاهی در محیط‌ های داخلی هم نیاز به‌ استفاده از المان‌های تبلیغاتی دیده می‌ شود، می‌ توان از متریالی با قابلیت دو منظوره استفاده کرد. نئون فلکسی با قابلیت‌هایی از جمله روشنایی طبیعی و ضد آب ‌بودن، برای استفاده در محیط‌های داخلی و بیرونی یک گزینه ایده ‌آل به نظر می ‌رسد. به عنوان مثال می توان از تابلو نئون فلکسی به عنوان یک تابلو مغازه جدید استفاده کرد و یا اینکه از آن در مواردی چون تزئینات و دکوراسیون نیز بهرمند بود.

جمع بندی و نکته پایانی

در عصر امروز با توجه به توسعه شیوه های تبلیغاتی، انتخاب یک ابزار مناسب، قدرتمند و نتیجه‌ گرا در بازاریابی از اهمیت بسیاری برخوردار است. تابلو نئون فلکسی به عنوان یکی از بهترین انواع تابلو تبلیغاتی و موثر ترین شیوه تبلیغات محیطی شناخته می ‌شود. از آنجا که کیفیت ساخت تابلو، نقش مستقیمی در جذب مشتری دارد، لازم است که در انتخاب شرکت تابلو سازی دقت کنید. در این راستا گروه تابلو سازی نوین لایت یکی از بهترین انتخاب ها برای سفارش یک تابلوی زیبا، با کیفیت و ارزان قیمت بشمار می رود.

نظرات