راهنمای کامل خرید بلیط هواپیما تهران به مشهد

0

بلیط هواپیما تهران به مشهد از پر تقاضاترین بلیط پروازهای هوایی داخلی است. مشهد دومین کلان شهر بزرگ ایران است. مراوده‌های تجاری و فرهنگی دو کلان شهر بزرگ کشور، یعنی تهران و مشهد باعث شده پروازهای این دو شهر در لیست پرترددترین سفرهای هوایی کشور باشند.

علاوه بر ارتباطات تجاری، مشهد پایتخت معنوی کشور است و خط هوایی تهران مشهد در همه روزهای سال فعال است. به همین دلیل بلیط تهران به مشهد از پرفروش‌ترین بلیط‌ها در تمام طول سال است. قیمت بلیط‌ها تهران مشهد نیز با توجه به تعداد مسافران و فصل سال متغیر است. به‌طورکلی قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد در زمان‌های پرتردد پایین‌تر است. برای اطلاع از قیمت‌ها و نوع پرواز و در نهایت رزرو بلیط، در ادامه با فلایور همراه باشید.

 بلیط هواپیما تهران به مشهد

مسافت هوایی پرواز تهران مشهد

مدت زمان ثبت شده بر روی بلیط هواپیما تهران به مشهد بین ۸۰ تا ۱۲۰ دقیقه است. مسافت هوایی تهران مشهد برابر با ۷۴۱ کیلومتر است که معمولا با پروازی یک و نیم ساعته همراه است. این در صورتی است که مسافت زمینی بیشتر از ۱۰ ساعت طول خواهد کشید. با احتساب زمان حضور در فرودگاه و حمل و نقل بین فرودگاهی، مدت زمان سفر تهران به مشهد بیشتر از ۴ ساعت نخواهد بود.

پرواز تهران مشهد در کدام فرودگاه به زمین مینشیند

پروازهای داخلی در تهران عمدتاً از فرودگاه مهرآباد انجام می‌شوند. پرواز تهران مشهد از فرودگاه مهرآباد در تهران بلند می‌شود و در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به زمین می‌نشیند. فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد تنها فرودگاه مشهد است که مسیرهای داخلی و خارجی متعددی را در طول روز ارائه می‌دهد.

خرید بلیط تهران مشهد ارزان

قیمت بلیط هواپیما مشهد به توجه به نوع ایرلاین و کلاس پروازی متفاوت است. با این حال به دو روش میتوانید بلیط هواپیمای مشهد را تهیه کنید. در روش اول می‌توانید به صورت آنلاین از به کمک چارت برنامه‌های پرواز بلیط خریداری کنید. اگر به فکر خرید بلیط تهران مشهد ارزان هستید، می‌توانید از گزینه‌های چارتری و بلیط‌های لحظه آخری استفاده کنید. بهترین زمان برای خرید بلیط تهران مشهد ارزان فصل پاییز است. اگر به فکر سفر به مشهد و خرید بلیت ارزان قیمت هستید این فصل از سال مناسب است.

تهیه مناسب ترین بلیط هواپیما تهران به مشهد 

بهترین روش خرید بلیط هواپیما اطلاع از چارت پروازی ایرلاین‌های مختلف است. ایرلاین‌های مختلف پروازهای متفاوتی را با قیمت و ساعت متفاوت ارائه می‌دهند. با جست و جو در برنامه‌های پروازهای داخلی مناسب‌ترین گزینه را با توجه به روز و ساعت پرواز و قیمت انتخاب می‌کنید. در این میان فلایور به عنوان یک منبع تمام و کمال، برنامه پروازهای داخلی سراسر ایران را در کنار پروازهای خارجی قرار داده است تا بهترین گزینه سفر را مناسب ترجیحات خودتان انتخاب کنید.

برای رزرو بلیط هواپیما تهران به مشهد می‌توانید به فلایور مراجعه کنید و مبدأ و مقصد خود را انتخاب کنید. بعد اینکه مبدأ و مقصد خود را در قسمت نوار جست و جو وارد کردید، لیستی از پروازها برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید با مقایسه ایرلاین‌ها، قیمت‌ها و روز و ساعت سفر بلیط مناسب خود را تهیه کنید. به همین سادگی.

شما همچنین می‌توانید بلیط تهران به مشهد ارزان، بلیط های لحظه آخری و با تخفیف را از سایت فلایور پیدا کنید. فلایور طیف وسیعی از پروازها، از سیستمی تا چارتری را برای مسافرانش در نظر گرفته است.

بلیط تهران مشهد ارزان

بلیط های چارتری و سیستمی پرواز تهران به مشهد

هنگام سفر با هواپیما این سوال برای عده‌ای پیش می‌آید که بلیط چارتری تهیه کنیم یا سیستمی؟ هیچ پاسخ روشنی برای این سؤال وجود ندارد چون موقعیت و شرایط زمانی است که برای شما تعیین می‌کند بلیط سیستمی تهیه کنید یا چارتری. اما تفاوت این دو بلیط در چیست؟

بلیط‌های سیستمی به بلیط‌هایی گفته می‌شود که فرقی نمی‌کند آن را از آژانس‌های واسطه خریداری کنید یا خود ایرلاین‌ها، در هر دو صورت قیمت‌ها یکی است. قیمت بلیط‌های سیستمی بر اساس مصوبه شرکت‌های هوایی مشخص می‌شود و ثابت است. بلیط‌های سیستمی دو مزیت دارند، اول اینکه قابل استرداد یا پس دادن هستند. دوم اینکه قیمت بلیط‌های سیستمی برای بزرگ‌سالان و خردسالان متفاوت است. این گزینه برای افرادی که با خانواده سفر می‌کنند مناسب است. بلیط‌های سیستمی برای سفرهای داخلی، مخصوصا مسیرهای پر رفت و آمد مثل تهران به شیراز بر روی سایت فلایور در دسترس و آماده رزرو هستند.

بلیط‌های چارتری اما تفاوت عمده‌ای با سیستمی دارند. قیمت بلیط‌های چارتری هرلحظه در حال تغییر است. بلیط چارتری در بیشتر مواقع قیمت کمتری نسبت به سیستمی دارد اما همیشه این‌طور نیست. آژانس‌های مسافرتی بعضی از صندلی‌های هواپیما را پیش‌خرید می‌کنند و بعد با تعیین نرخ به مسافران می‌فروشند. اگر در فصل پرتردد باشد قیمت این بلیط‌ها بالاتر و اگر در فصل با تعداد کمی از مسافر باشد قیمت‌ها پایین‌تر هستند. بلیط‌های چارتری هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر شود ارزان‌تر هستند. توجه داشته باشید که بلیط‌های چارتری قابل استرداد یا پس دادن نیستند.

کلاس های پروازی بلیط های تهران مشهد

به‌طورکلی در همه پروازها کلاس‌های پروازی به سه نوع تقسیم می‌شوند. در پروازهای کوتاه مدت کلاس پروازها چندان اهمیتی ندارد اما در پروازهای طولانی‌مدت راحتی مسافران اهمیت بیشتری دارد. علاوه بر این ترجیح مسافران برای خرید بلیط متفاوت است؛ بنابراین بلیط تهران مشهد برای سه طیف مختلف از مسافران ارائه می‌شود. بلیط هواپیما تهران مشهد بر اساس نوع امکانات و کیفیت در طول پرواز به سه نوع فرست کلاس، بیزنس کلاس و کلاس اکونومی تبدیل می‌شوند. کلاس‌های پروازی تفاوت قیمتی چشم‌گیری در قیمت بلیط‌ها خواهند داشت. مسافران تهران مشهد می‌توانند با هر سطح بودجه و نیازی بلیط مناسب خودشان را انتخاب کنند.

بلیط هواپیما فرست کلاس

فرست کلاس گران‌ترین گزینه‌های پروازی است. پروازهای فرست کلاس قیمت بیشتری دارند اما امکانات رفاهی و خدماتی ویژه‌ای را در طول پرواز به مسافران ارائه می‌دهند. تعداد صندلی‌های فرست کلاس محدود است و معمولاً در قسمت جلویی کابین هواپیما قرار دارند. قسمت جلویی هواپیما فضای بیشتر و راحت‌تری در اختیار مسافران قرار می‌دهد و حریم خصوصی بهتری دارد. ارائه خدمات به مسافران پرواز فرست کلاس بیشتر است زیرا آن‌ها هزینه این خدمات را از قبل پرداخت کردند.

بلیط هواپیما بیزنس کلاس

بیزنس کلاس یا پروازهای تجاری در خطوط تجاری هوایی ارائه می‌شوند. در صنعت حمل و نقل هوایی این کلاس پروازی امکاناتی نزدیک به فرست کلاس دارد و خدمات متوسطی ارائه می‌دهد. در حال حاضر بعضی از ایرلاین‌ها پروازهای فرست کلاس را از لیست خود حذف کرده‌اند زیرا پروازهای تجاری کیفیت با کیفیت بالای خود بیشتر مورد استقبال مسافران قرارگرفته‌اند.

بلیط هواپیما اکونومی یا اقتصادی

بلیط پروازهای اکونومی از پرفروش‌ترین بلیط‌های هواپیمایی در پروازهای داخلی است. آژانس‌های هواپیمایی در پروازهای داخلی بیشتر پروازهای خود را به صندلی‌های اکونومی اختصاص می‌دهند. بیشتر پروازهای تهران مشهد نیز در قالب اکونومی ارائه می‌شود که از نظر قیمتی بسیار به صرفه است. خدمات ارائه شده در پروازهای اکونومی به نوع ایرلاین و مدل پروازی بستگی دارد.

بلیط هواپیما مشهد

کلام آخر فلایور

فلایور وب سایت جامع جست و جوی بلیط‌ پروازهای داخلی و خارجی است. هر کجای دنیا که مقصد سفرتان باشد، در سایت ما گزینه‌های متنوع پرواز با قیمت‌ها و شرایط مختلف پیش روی شما قرار دارد. این‌گونه می‌توانید بلیتی را رزرو کنید که نزدیک‌ترین حالت به ایده‌ آل شما است.

فرقی نمی‌کند چه کسی هستید و به کجا سفر می‌کنید، فلایور به هر نوع مسافری کمک می‌کند تا نه ‌تنها سفری مناسب و مقرون به صرفه داشته باشند، بلکه بهترین کیفیت را دریافت کنند.

شما با کمک فلایور و تنها با یک کلیک ساده می‌توانید از بین پروازهای مختلف، پرواز مناسب خود را انتخاب کنید. فلایور تمام مسیرهای داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد و با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت‌ها، می‌توانید مقرون به صرفه‌ترین پروازها را برای خودتان پیدا کنید.

شما با کمک آخرین بروزرسانی‌های لحظه‌ای بلیط‌های هواپیما، تنوع پرواز و قیمت‌ها، یک قدم جلوتر خواهید بود و می‌توانید با خیال آسوده بلیط خود را رزرو کنید. پشتیبانی ۲۴ ساعته فلایور به شما کمک می‌کند که سفری آسوده و راحت را تجربه کنید. فلایور در تلاش است که هر روز رضایت خاطر بیشتری برای مشتریان خود فراهم کند؛ اینگونه ما به مسیر و جایگاه خود بیشتر افتخار خواهیم کرد.

نظرات