آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ (جدید)

1

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا و گرد و خاک و ریزگرد و حوادث اخیر فردا + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز سه شنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و… مشخص شد, آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و گرد و خاک را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس سه شنبه 26 مهر 1401

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ (جدید) بدلیل حوادث اخیر

🔹 اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

توجه: در حال حاضر مدارس همه شهرها فردا سه شنبه ۲۶ مهر دایر می باشد. اطلاعات تعطیلی مدارس در صورت اعمال، از طریق همین بخش خبری به اطلاع شما خواهد رسید.

در حال تکمیل…

هواشناسی روز سه شنبه ۲۶ مهر

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از شرایط جوی کشور: روز سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ با نفوذ جریانات شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب و شمال شرق بارندگی و در نوار شمالی کشور کاهش دما روی می‌ دهد. حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از کاهش چهار تا شش درجه‌ای دمای هوا طی ۲۶ تا ۲۸ مهر در سطح استان تهران خبر داد. او اظهار داشت: این کاهش دما در مدت یادشده در ارتفاعات شرقی استان رخ خواهد داد.

وی درباره وزش بادهای لحظه‌ای شدید در روزهای ۲۶ تا ۲۷ مهر در مناطق جنوب و غرب استان تهران نیز هشدار داد و افزود: مجموعه مخاطرات پیش‌بینی شده از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش کیفیت هوا و بارش‌های پراکنده باران و برف در ارتفاعات آبعلی و فیروزکوه احتیاط ویژه شهروندان را می‌طلبد.

یزدی مهر ضمن اعلام هشدار در مورد رگبار و رعد و برق در ارتفاعات به ویژه شمال شرق استان گفت: با توجه به پیش بینی‌ها و احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و بعضی رودخانه‌ها، پدیده مه و کاهش دید در جاده‌ها به مردم توصیه می‌شود از تردد در حاشیه مسیل‌ها و نواحی کوهستانی در اواخر وقت سه شنبه ۲۶ تا اواخر وقت چهارشنبه ۲۷ مهر خودداری کنند.

 

1 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ (جدید)

  1. به توچه گفت:
    12
    2

    تور خدا تعطیل کنید ورامین خیلی الودس هواش

نظرات