چطور از هزینه اجاره ویلا بکاهیم؟

0

این روزها اجاره ویلا به یکی از گزینه‌های محبوب برای گذراندن تعطیلات تبدیل شده است؛ از اجاره ویلا در کلاردشت گرفته تا ویلا ساحلی رامسر. تنها مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که گاهی اجاره ویلا هزینه زیادی دارد. سوال مطرح این است که چطور از هزینه اجاره ویلا بکاهیم؟ در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با روش‌های کاهش هزینه اجاره ویلا بیشتر آشنا شویم.

 اجاره ویلا

چرا اقامت در ویلا را انتخاب کنیم؟

معمولا اجاره ویلا آنلاین به کسانی پیشنهاد می‌شود که دوست دارند سبک زندگی شهری و مدرن خود را در فضای باز و در طبیعتی دلباز تجربه کنند. برای این گروه دسترسی به مناطق تفریحی، جاده‌ها و مناطق اصلی شهری اهمیت دارد. همچنین اندازه ویلا و امکانات جانبی آن مانند استخر روباز و استخر سرپوشیده، کیفیت سرویس بهداشتی، دوبلکس بودن یا نبودن و امکانات رفاهی دیگری مانند سیستم صوتی مهم‌ترین عوامل در انتخاب یک ویلا هستند.

اجاره ویلا این روزها به بخش جدایی ناپذیر سفر عده زیادی از گردشگران و مسافرانی تبدیل شده است که سبک متفاوتی از سفر و اقامت را تجربه می‌کنند. امروزه شمار بیشتری از مسافران به دنبال اجاره ویلا در شمال هستند و دلایل خاص خود را هم دارند. البته پیدا کردن یک ویلا شمال خوب کار آسانی نیست و نیاز به شناخت و بررسی زیادی دارد. اگر شما هم عضو آن گروه از کسانی هستید که دوست دارید در سفر خود، به جای اقامت در هتل، ویلا اجاره کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره آن با هم گفت‌وگو کنیم و همچنین توضیح بدهیم که چه طور می‌توانید به کمک سفرمارکت بهترین و ارزانترین ویلا را کرایه و رزرو بکنید.

اجاره ویلا

با سفرمارکت، تمام قیمت‌ها را در یک جا مشاهده کنید!

در جامعه امروزی، ما خیلی از کارهایمان را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم. اجاره ویلا نیز از این قاعده مستثنی نیستند. صرفا خود فرایند رزرو این اقامتگاه‌ها نیست که به وسیله اینترنتی شدن، سریع‌تر و آسانتر شده است. بلکه فرآیند انتخاب و تصمیم‌گیری در فضای وب، مزایای زیادی به همراه دارد. مهم‌ترین آن، بررسی و خواندن دیدگاه‌های دیگران و بازخوردهایشان است. مثلا فرض کنید قصد سفر به شمال را دارید و می‌خواهید اجاره ویلا شمال داشته باشید.

اجاره ویلا

حال، پلتفرم‌ها و سایت‌های اجاره ویلا بسیار زیاد هستند هستند و هر کدام هم تخفیف‌ها و قیمت‌های ویژه خود را دارند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنند. پس چطور می‌توان بهترین و ارزانترین ویلا را پیدا کرد؟ راه حل، سفرمارکت است! استفاده از یک بازار مجازی اجاره ویلا، یعنی سفرمارکت به شما کمک می‌کند تا بهترین و ارزانترین انتخاب ویلا را داشته باشید.

سفرمارکت به عنوان یک بازار یا موتور جستجو، تمام قیمت‌های عرضه شده در بازار توسط وب سایت‌های اجاره‌دهنده ویلا را در یک جا جمع‌آوری کرده و به شما نشان می‌دهد. در نتیجه برای پیدا کردن ارزانترین و بهینه‌ترین نرخ اجاره ویلا نیازی ندارید میان تعداد زیادی سایت بگردید. همچنین دومین کارآمدی سفرمارکت این است که به عنوان یک بازار، یکی از پرمخاطب‌ترین پلتفرم‌های کرایه ویلا است و همین باعث شده سطح چشم‌گیری از بازخوردها و دیدگاه‌ها از مشتریان و مهمانان این اقامتگاه‌ها گردآوری بشود. این موضوع در تصمیم‌گیری بهتر برای پیدا کردن ویلای مد نظر شما بسیار کمک‌کننده است.

به هنگام انتخاب، موقعیت و امکانات ویلا را در نظر داشته باشید

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل تأثیر گذار بر قیمت ویلا می‌توان به موقعیت مکانی ویلا اشاره کرد. همچنین ویلاهای موجود در شمال کشور، با توجه به سلیقه متقاضیان، و چشم‌اندازها، نوع ویلا (ساحلی، جنگلی و کوهستانی) و دسترسی به مراکز خرید، امکانات رفاهی و تفریحی، مناطق خوش آب و هوا، و دسترسی راحت‌تر به مرکز شهر قیمت‌گذاری می‌شوند. همانطور که اطلاع دارید، هر چه ویلاها، در مناطق خاص و بکرتر ساخته شده باشند و با آب و هوای خوب منطقه و امکانات ویژه همراه باشند، قیمت آن‌ها افزایش می‌یابد. برخی از مواردی که می‌توانند تاثیر زیادی بر قیمت ویلا داشته باشند در ادامه آورده شده است:

۱ . اندازه و متراژ ویلا، به تعداد ساکنان و شرایط افراد خانواده بستگی دارد. هر چقدر متراژ ویلا بیشتر باشد، ساختمان از امکانات بیشتری برخوردار خواهد بود. به همین دلیل مورد توجه متقاضیان بیشتری قرار می‌گیرد، و اجاره آن نسبت به سایر ویلاهای متراژ پائین گران‌تر است. اگر به دنبال اجاره ویلا در لواسان باشید، قطعا با این نکته مواجه خواهید شد.

اجاره ویلا

۲ . از دیگر عوامل مؤثر، می‌توان به طراحی داخلی بنا اشاره کرد که این طراحی می‌تواند تعداد طبقات، اتاق‌ها و نحوه قرارگیری هر کدام از بخش‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهد. لازم به ذکر است که طراحی داخلی، یک بخش دیگر را به خود اختصاص می‌دهد که مربوط به تزئینات داخلی ساختمان، مانند کفپوش‌ها، دیوار، کابینت، سقف‌ها و غیره است. در کل استفاده از طراحی‌های مدرن و خاص، باعث افزایش قیمت اجاره ویلا می‌شود و همچنین ویلا در رتبه ویلاهای مدرن و لوکس قرار می‌گیرد. انواع ویلا لاکچری شمال دارای طراحی داخلی زیبا و استخر هستند.

۳ . وجود حیاط بزرگ و مجهز با محوطه سازی به همراه گل و گیاه، علاوه بر جنبه زیبایی باعث ایجاد انرژی مثبت در ساکنین ویلا می‌شود و همچنین می‌توان از این فضا دنج، برای برپایی مهمانی ودورهمی دوستانه و خانوادگی استفاده کرد و از همه مهم‌تر، حیاط بزرگ، فضای مناسبی برای  امنیت و پارکینگ خودروها است. حضور حیاط وپارکینگ می‌تواند تا حدودی قیمت اجاره ویلا را بالا ببرد.

۴ . از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت ویلا، می‌توان به امکانات رفاهی همچون استخر، جکوزی، سالن ورزش و بازی، آلاچیق، روف گاردن و فضاهایی برای باربیکیو و غیره اشاره کرد که ویلاهای فاقد این امکانات رفاهی از قیمت اجاره پایین‌تری برخوردار هستند.

اجاره ویلا

شرایط امنیت و قرارگیری ویلا در مناطقی که از لحاظ اجتماعی و موقعیتی در شرایط مساعد و مناسب باشند، باعث افزایش ارزش و محبوبیت ویلا می‌شود و هزینه اجاره آن را نیز افزایش می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش هزینه اجاره ویلا، به هیچ وجه از این مورد صرف نظر نکنید. چرا که موقعیت خوب ویلا ضامن امنیت شماست.

در نظر داشته باشید که زمان سفر شما بر قیمت اجاره ویلا تاثیر زیادی دارد

طبیعتا هزینه‌های سفر همیشه بخش قابل توجه و مهمی از سفر به شمار می‌روند. برای غالب افراد مهم است که با یک بودجه معقول و کم‌هزینه سفر کنند. بدیهی است که در روزهای تعطیل، ایام عید و بهار تقاضا برای سفر و رزرو ویلا بالاست و در نتیجه قیمت‌ها نیز بالا می‌روند. اگر برای شما مهم است که سفرتان کم‌هزینه باشد پیشنهاد می‌شود در ابتدای فصل پاییز یا زمستان که هوا خنک و سرد است سفر کنید. یا این که مثلا در تابستان مناطق ییلاقی و شهرهای خنک را برای سفر انتخاب کنید. با موتور جست‌وجوی سفرمارکت، اجاره همه نوع اقامتگاه با هر بودجه‌ای یا خرید بلیط ارزان هواپیما امکان‌پذیر است.

ویلاهای ساده و لوکس، کلبه‌های جنگلی و اقامتگاه‌های بومگردی جاهایی هستند که می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید. با توجه به زمانی که شما برای سفر خود انتخاب می‌کنید و همچنین امکاناتی که مد نظر دارید قیمت‌های متفاوتی وجود دارند. از شبی دویست هزار تومان تا چند میلیون تومان می‌توانید اقامتگاه‌های مختلفی را رزرو کنید. اگر دغدغه اجاره ویلا استخردار شمال دارید و می‌خواهید امکانات خوبی هم داشته باشید در ایام غیر تعطیل و کم‌تردد به مسافرت بروید. کافیست سری به سایت سفرمارکت بزنید و با انتخاب تاریخ، لیست ویلا و اقامتگاه‌های موجود برای شما نمایش داده شود.

فکر نکنید ارزان بودن لزوما به معنای بی‌کیفیت و کثیف بودن اقامتگاه است. اگر هوشمندانه انتخاب بکنید می‌توانید همان اقامتگاه‌های میلیونی ذکرشده را در روزهای خلوت با قیمت ارزان‌تری رزرو کنید. به صورت کلی می‌توان گفت اجاره ویلا استخردار شمال در ایام سرد سال از مبلغ یک میلیون تومان در ازای هر شب امکان‌پذیر است.

نظرات