جدیدترین مدل های کیف کمری زنانه و دخترانه ویژه ۱۴۰۱

0

کیف کمری زنانه : کیف کمری در واقع وسیله‌ای کاربردی است که باعث می‌شود حمل وسایل به راحتی صورت گیرد. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های جدید کیف کمری زنانه و دخترانه همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کیف کمری

جدیدترین مدل های کیف کمری زنانه و دخترانه ویژه ۱۴۰۱

این وسیله به دلیل اینکه دور کمر بسته می‌شود، حمل آن بسیار راحت است و عملا امکان دزدیده شدن آن وجود نخواهد داشت و نیازی نیست مدام با دستتان آن را نگهداری کنید تا به زمین نیفتد. به هرحال اگر تاکنون به فکر خرید کیف کمری مناسب و باکیفیتی نبوده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خرید این وسیله‌ی کاربردی غفلت نکنید.

کیف کمری زنانه

راهنمای خرید

انواع کیف از نظر نوع استفاده :

مخصوص سفر : کیف‌های کمری سفر به دلیل ظاهر کوچک و حمل آسانی که دارند، یکی از اولین انتخاب‌های افراد سفردوست می‌باشد. چون به راحتی وسایل ضروری سفر از قبیل مدارک شناسایی، پاسپورت، دفترچه بیمه و… را درون آن قرار می‌دهند و لازم نیست در صورت نیاز چمدان بزرگ خود را خالی نمایند تا به این وسایل مهم دست پیدا کنند. به علاوه اینکه دستانتان کاملا آزاد است و می‌توانید ساک‌ها و کیف‌های بزرگ را حمل کنید.

انواع کیف کمری

مناسب ورزشکاران : خانم‌های ورزشکار معمولا وسایل مهم ورزش را همیشه باید همراه خود داشته باشند. وسایلی چون قمقمه، بطری آب، تلفن همراه، پول و… . مطمئنا جا‌به‌جایی این وسایل با یک کیف رودوشی یا کوله پشتی امکان پذیر نیست، چون کیف رودوشی جلوی حرکت آزادانه دست‌ها را خواهد گرفت و کوله پشتی هم برای حمل این چند وسیله خیلی بزرگ خواهد بود. پس تنها راه خرید یک کیف کمری زیبا و باکیفیت می‌باشد.

از کیف کمری زنانه کجا می توان استفاده کرد

انواع جنس کیف کمری :

چرم: این جنس در بین تمامی کیف‌های کمری موجود در بازار از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد. چون جنس چرم معمولا نرم و قابل انعطاف است و به راحتی جمع می‌شود. جنس سَگَک کیف هم از پلاستیک می‌باشد و دوام بالایی دارد، جنس چرم ضد آب می‌باشد و هنگام خیس شدن، آب به داخل کیف نفوذ نخواهد کرد.

پارچه‌ای : افرادی که کیف‌های پارچه‌ای را انتخاب می‌کنند، معمولا طرفدار محیط زیست هستند چون این کیف‌ها دارای برچسب سبز می‌باشند. به راحتی می‌توانید با این کیف‌ها وسایل سبکتان را حمل کنید.
برزنتی : کیف‌های برزنتی به دلیل جنس محکم و باکیفیتی که دارند برای حمل وسایل سنگین مناسب هستند. کیف‌هایی که جنس برزنتی دارند از مقاومت خیلی بالایی برخوردارند.

جنس کیف کمری

نکات مهم خرید این نوع کیف زنانه و دخترانه :

نکته‌ی مهمی که حتما باید به آن توجه کنید، وزن کیف انتخابی‌تان می‌باشد. حتما وسایلی که قصد دارید درون کیف قرار دهید را موقع خرید داخل آن جای دهید، بعد از آن وزن کیف را بسنجید.

اندازه‌ی کیف کمری نکته‌ی مهم دیگر است که هنگام خرید باید مدنظر قرار دهید. اندازه‌ی کیف کمری باید متناسب باشد، نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک. چون هدف از خرید این وسیله راحتی شما در حمل و نقل وسایلتان می‌باشد.

راهنمای خرید کیف کمری زنانه

به تعداد زیپ‌های کیف توجه نمایید، هرچه تعداد زیپ‌های کیف بیشتر باشد وسایل بیشتری می‌توانید درون آن قرار دهید. سعی کنید کیفی را انتخاب نمایید که زیپ‌هایی در قسمت پشت و جلوی آن تعبیه شده باشد.

حتما کیف انتخابی شما باید مقاوم در برابر ضربه باشد تا وسایلی که درون آن قرار می‌دهید دچار شکستگی و آسیب نشوند. به عبارت دیگر کیف کمری باید ضد ضربه باشد.

کیف کمری با کیفیت و بادوام است که قابلیت شست‌و‌شو داشته باشد. چون این کیف‌ها در طول روز خیلی از آنها استفاده می‌شود، پس سریعا کثیف می‌شوند و هرازگاهی باید شسته شوند. البته این ویژگی در مورد کیف‌های چرم صدق نمی‌کند و شما برای تمیز کردن آن‌ها باید از پی‌واکس استفاده نمایید.

کیف کمری چرم زنانه

قیمت کیف کمری

روش شستشو کیف کمری زنانه

مدل های جدید کیف کمری

همراه ما باشید

نظرات