جدیدترین مدل های ست کیف و کفش اسپرت زنانه شیک ۱۴۰۱

0

ست کیف و کفش اسپرت : خرید این نوع کیف و کفش همیشه روی مد است و هرساله مدل های جدید آن ها به بازار می آیند. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های جدید این نوع ست اسپرت جذاب همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ست کیف و کفش اسپرت

جدیدترین مدل های ست کیف و کفش اسپرت زنانه شیک ۱۴۰۱

منظور از کفش و کیف اسپرت چیست؟

این نوع کفش‌ها به طور طولانی مدت مورد استفاده قرار خواهند گرفت. مثلاً برای محلی غیر از مهمانی، اولین انتخاب یک کفش اسپرت با‌کیفیت یا کتانی خواهد بود البته امروزه از این نوع کفش معمولا در همه ی مراسم ها استفاده می کنند.یکی از مهم‌ترین ویژگی کفش‌های اسپرت، فاکتور راحتی پا خواهد بود.

در مقابل کیف اسپرت کیفی است که بسیار خوش دست و بسیار جادار است و می توان در همه ی مکان ها استفاده کرد.

کیف و کفش اسپرت

راهنمای خرید

نکات مهم خرید ست کیف و کفش  :

انتخاب طرح و رنگ : ابتدا رنگ و مدل کیف و کفش را به سلیقه خودتان انتخاب کنید. به استایل و رنگ پوست خود دقت کنید.اگر دارای پوست سفید هستید میتوانید از ست های رنگ تیره و یا رنگ هایی مثل صورتی و بنفش انتخاب کنید.مدل ست کیف و کفش در تغییر استایل شما خیلی مهم است.

کیف و کفش زنانه

جنس و نوع کیف : کیف ها معمولا از جنس چرم طبیعی ، چرم مصنوعی ،جیر و … ساخته میشوند و شما با توجه به بودجه و سلیقه تان باید انتخاب کنید.کیف های زنانه معمولا به سه مدل.رودوشی،شانه ای ،دانشجویی و کیف پول تقسیم میشوند. شما با توجه به استایلی که میخواهید انتخاب کنید باید جنس و نوع ست را مشخص کنید.

کیف و کفش دخترانه اسپرت

جنس و نوع کفش : همانند کیف ها، کفش های موجود در چنین ست هایی نیز از جنس های مختلفی نظیر: چرم طبیعی، چرم مصنوعی، جیر و غیره طراحی و تولید می شوند..از نظر مدل نیز میتوان آنهارا به چند دسته : رسمی ،روزمره،صندل،بوت و نیم بوت تقسیم کرد که هرکدام خصوصیات خاص خودشان را دارند.نوع کفش را طوری انتخاب کنید که به پا و کمر شما آسیب نزند و راحت باشد.

انواع ست کیف و کفش اسپرت

روش شستشو کیف و کفش :

جوش شیرین و مسواک : جوش شیرین به عنوان یک پاک‌کننده قوی شناخته شده است؛ بنابراین مقداری از آن را با آب در یک ظرف مخلوط کرده و به کمک مسواک ست خود را تمییز کنید. نکته بسیار مهم در رابطه با این روش این است که؛ از ترکیب جوش شیرین و آب برای پاک کردن کفش‌های اسپرت چرم طبیعی بهره نبرید؛ زیرا این ماده بافت چرم را از بین خواهد برد.

 ست کیف و کفش

ماشین لباسشویی : ساده‌ترین روش پاک کردن کثیفیست اسپرت، ماشین لباسشویی است. اما دقت کنید دیر به دیر آن ها را بشویید.

راهنمای خرید ست کیف و کفش اسپرت

کیف و کفش پلنگی

کفش اسپرت

کیف اسپرت

همراه ما باشید

نظرات