کدام دستگاه لیزر موهای زائد عملکرد بهتری دارد ؟

0

در حالی که امروزه روش‌های زیادی برای رفع موهای زائد وجود دارد، اما بسیاری از آن‌ها هنوز کامل نیستند، از استفاده تیغ و دردهای اصلاح و اپیلاسیون باعث شده است که بسیاری به لیزر موهای زائد روی بیاورند که نوید بخش کاهش دائمی رشد مو است.

انجام لیزر موهای زائد به صورت حرفه ای می تواند بسیار پرهزینه باشد، اما چندین دستگاه خانگی وجود دارند که مقرون به صرفه تر هستند و همچنان برای از بین بردن مو موثر هستند اما نه به اندازه دستگاه های لیزر که در کلینیک های تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فکر لیزر صورت یا بدن ممکن است ترسناک به نظر برسد، بنابراین ما با متخصصان پوست صحبت کردیم تا همه چیزهایی را که باید در مورد دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی و دستگاه هایی که در کلینیک و مطب ها استفاده می‌شود را در اختیارتان قرار دهیم. هنگام تحقیق درباره دستگاه‌ها برای این دستگاه ها، ما به دنبال مدل‌هایی با مجوز FDAبودیم که ویژگی‌های ایمنی مناسب و مهر تأیید FDA را دریافت کرده بوده اند.

برای خداحافظی با موهای ناخواسته آماده اید؟ در زیر، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کلینیک های تخصصی و خانگی را برای خرید در حال حاضر معرفی می‌کنیم.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

  1. بهترین دستگاه لیزر مو در کلینیک و مطب: دستگاه لیزر دایود
  2. بهترین حالت خانگی: SmoothSkin Pure Fit
  3. بهترین دستگاه خانگی برای بدن: Braun Silk Expert Pro3
  4. بهترین دستگاه خانگی برای موهای درشت: Silk’n Infinity
  5. بهترین دستگاه خانگی برای پوست های تیره: Iluminage TOUCH
  6. ارزان ترین گزینه: SmoothSkin Bare
  7. بهترین برای خط بیکینی: BoSidin-Pioneer
  8. بهترین دستگاه حذف موی دائمی بدون سیم: Sensica Pro

معرفی دستگاه لیزر دایود

 معرفی دستگاه لیزر دایود

یکی از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد به نام دستگاه لیزر دایود یا معروف به لیزر دیود است که در کلینیک های تخصصی و مطب ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و نسبت به تمامی دستگاه های لیزر قدرت و ایمنی بیشتری دارد. قطعا خرید دستگاه لیزر دایود برای عموم امکان پذیر نیست و به علت قیمت بالای این دستگاه صرفا پزشکان دارای مجوز می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

دستگاه لیزر دایود مناسب برای انواع تایپ های پوستی مختلف است که با قدرت ۱۲۰۰ وات می‌تواند راه حلی دائمی برای رفع و لیزر موهای زائد بدن باشد. این دستگاه توسط FDA آمریکا تایید شده است و عوارض جانبی ندارد. در تمامی دستگاه های لیزر قرمز شدن پوست و تغییر رنگ آن طبیعی بوده و بعد از چند ساعت از بین میرود.

معرفی دستگاه SmoothSkin Pure Fit خانگی

دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه SmoothSkin Pure Fit بیش از ۳۰ سال است که در بازار لیزر موهای زائد حضور داشته است، بنابراین جای تعجب نیست که دستگاه Pure Fit که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) پاکسازی شده است، یکی از بهترین های خانگی در سراسر جهان است. نه تنها تا ۱۰ تنظیمات انرژی را افزایش می دهد، بلکه دارای سه حالت مختلف راحتی (قدرت، سرعت، و ملایم) و دو تنظیم عملیاتی (استامپ و سر خوردن) است تا بتوانید تجربه بهتری را برای قسمت های مختلف بدن خود تست کنید. هندپیس آن دقیق به شما امکان می‌دهد با نواحی پیچیده‌تر مانند خط بیکینی، لب بالایی و حتی انگشتان دست و پا را لیزر کنید. این دستگاه دارای یک سنسور داخلی است که شدت مناسبی را برای رنگ پوست شما انتخاب می کند و همچنین از فعال شدن تصادفی آن جلوگیری می کند. این برند استفاده از آن را یک بار در هفته به مدت ۱۲ هفته توصیه می کند و پس از آن می توانید برای حفظ نتایج هر یک تا دو ماه یک بار از آن استفاده کنید.

معرفی دستگاه Braun Silk Expert Pro3

دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر حانگی Braun Silk Expert Pro3 دارای یک جدید با استفاده از نور پالسی شدید (IPL) است که از نظر بالینی آزمایش شده است تا یک درمان ایمن و کارآمد برای رفع موهای زائد در خانه باشد. این دستگاه تایید شده توسط FDA است. (شما می توانید هر دو پا را تنها در ۹ دقیقه لیزر کنید)، بلکه به بیش از ۳۰۰۰۰۰ فلاش مجهز شده است. هندپیس سر دقیق آن به شما این امکان را می‌دهد تا نواحی کوچک ‌تری مانند خط بیکینی یا زیر بغل خود را به آسانی لیزر نمایید. برای ایمنی بیشتر، سنسور آن به طور مداوم رنگ پوست شما را می خواند و شدت فلاش ها را تنظیم می کند.

نکته: اگر قصد دارید از دستگاه لیزر برای کلینیک و مطب استفاده نمایید قطعا موارد خانگی کاربردی برای شما نخواهد داشت و باید از دستگاه لیزر موهای زائد که توان و قدرت بیشتری دارد را خریداری نمایید. همان طور که پیش تر گفتیم دستگاه لیزر دایود از با کیفیت ترین لیزر ها برای رفع موهای زائد است که می‌توانید از شرکت های ایرانی که این محصول را با گارانتی به فروش میرسانند آن را تهیه کنید.

نظرات