جدیدترین مدل های گردنبند مروارید ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

گردنبند مروارید : مروارید، جواهری ست که در تمام طول تاریخ مورد استفاده بوده و در تمام اعصار، همچون الماس و یاقوت و زمرد، جزو زیورآلات فراگیر جهان به شمار می رفته است. به همین جهت ما جدیدترین مدل های این گردنبند زیبا را همراه راهنمای خرید برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

گردنبند مروارید

جدیدترین مدل های گردنبند مروارید ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

این نوع گردنبند یکی از فراگیرترین انواع جواهر در جهان است و با ضریب تقریبی بالا می توان اذعان داشت که اغلب خانم ها در سراسر جهان، در طول عمر خود حداقل یک گردنبند مروارید خواهند داشت. اما با این حال با توجه به پیشینه ی کاربرد مروارید در صنعت جواهر، وقتی اسم از گردنبند مروارید به میان می آید، نخستین چیزی که در خاطر اغلب افراد تداعی می شود، یک رشته ی به هم پیوسته ی مروارید است که بیشتر سبکی سنتی و کلاسیک دارد. در حالی که اینطور نیست،در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم رسید.

گردنبند مروارید زنانه

راهنمای خرید

اگر شما نیز عاشق گردنبندهای کلاسیک مروارید رشته ای هستید، باید بدانید که انتخاب صحیح طول گردنبند، مهم ترین شاخصه ی کاربری گردنبند شما است. گردنبند مروارید با طولهای متفاوت، می تواند استایل های مختلف و کاربردهای متمایزی را برای شما فراهم کند که با توجه به مناسبت، نوع لباس و یا محیطی که می خواهید در آن از گردنبند استفاده کنید، انتخاب می شود.

راهنمای خرید گردنبند مروارید

شاخص دیگری که در انتخاب گردنبند مروارید حائز اهمیت است، فرم و مدل گردنبند از لحاظ اندازه ی دانه های استفاده شده و نحوه ی قرار گیری آن هاست .

یکی از مدل های رایج گردنبند مروارید، به این شکل است که بزرگ ترین دانه در وسط قرار گرفته و سایر دانه ها از دو طرف به تدریج کوچک تر می شوند.این مدل از گردنبند که می توانند بخشی از یک زنجیر نیز باشند، باعث کشیده تر جلوه کردن بالاتنه ی شخص شده و زیبایی چشم گیری به بدن انسان می بخشد. گاهی می توان از یک دانه ی مروارید کامل، زیبا و چشم گیر، در وسط یک زنجیر گردنبند استفاده کرد. مدلی ساده که بسیار هم پر طرفدار است.

مدل رایج دیگر ، استفاده از مرواریدهای درشت به عنوان نگین میانی گردنبند است. این مدل برای گردنبند های تک سنگه نیز بسیار مناسب هستند.

انواع گردنبند مروارید

نکته دیگر رنگ و جنس گردنبند مروارید است :

با آنکه اغلب ما مرواریدها را سنگ هایی با رنگ سفید می شناسیم اما مروارید می تواند رنگ های بسیار متفاوتی داشته باشد. طیف رنگ های صورتی، طلایی و حتی مشکی. جالب است بدانید که حتی رنگ سفید مروارید نیز دارای طیف گسترده ای از رنگ ها و برق های متفاوت است. نکته ی مهم درباره ی رنگ مناسب گردنبند مروارید این است که اگر رنگ پوست شما رنگی گرم محسوب می شود، طیف رنگ های زرد و شیری و قهوه ای بهترین گزینه ی انتخاب مروارید است که معمولاً نیز با زنجیر یا گردنبند طلای زرد، هم‌سنگ می شود.

بهترین نوع گردنبند مروارید

اگر رنگ پوست شما روشن و سرد می باشد، مرواریدهایی با طیف رنگی سفید متالیک، خاکستری و آبی را برگزیده و با طلای سفید و یا نقره هم سنگ نمایید. در آخر مدل ها و رنگ ها و طرح های گردنبند مروارید در جهان بی پایان است.

قیمت گردنبند مروارید

 در آخر مرواریدها لزوماً نباید دایره ای شکل باشند. طبیعت این سنگ ها به گونه ای است که گاهی به صورت بدون تقارن یا بیضی شکل پرورش می یابند. به این گونه سنگ ها که دارای شکل طبیعی و آزاد است مروارید باروک نیز گفته می شود. مدل های خلاقانه ای که با توجه به ظاهر هر مروارید می توان از این سنگ های بی تقارن و طبیعی خلق کرد، و همچنین طبیعی بودن و پرورشی نبودن آن ها، باعث ارزشمندتر شدن این مدل از مروارید ها است.

مدل های جدید گردنبند مروارید

نکات خرید گردنبند مروارید

طول مناسب گردنبند

جنس گردنبند مروارید

همراه ما باشید

نظرات