اینترنت واتساپ کی وصل میشه امروز دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ (قطعی واتساپ مهر ۱۴۰۱)

1

اینترنت واتساپ کی وصل میشه امروز دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ (قطعی واتساپ مهر ۱۴۰۱)

در حالی که قطعی واتساپ امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۱ برای هجدهمین روز متوالی همچنان ادامه دارد، تعداد زیادی از کاربران با پیگیری علت قطعی این سوال را مطرح می کنند که واتساپ کی وصل میشود؟

اینترنت واتساپ کی وصل میشه امروز 18 مهر 1401 (قطعی اینترنت واتساپ امروز)

در پاسخ به سوالات مکرر کاربران در خصوص اینکه واتساپ کی وصل میشود امروز هجدهم مهر ۱۴۰۱ به اطلاع میرساند به دلیل شرایط نامساعد موجود در کشور که پس از درگذشت خانم مهسا امینی پیش آمده است شاهد برخی اختلالات در اینترنت و مخصوصا قطعی شبکه های اجتماعی هستیم

طبق آخرین اخبار در مورد قطعی واتساپ، همچنان در اپراتور ایرانسل، همراه اول، رایتل و اینترنت ADSL قطع بوده و از دسترس خارج است.

در حال حاضر قطعی واتساپ به طور کامل در تمامی کشور گزارش شده است.

در پاسخ به سوالات مکرر کاربران در خصوص اینکه واتساپ کی وصل میشود به اطلاع میرساند به دلیل شرایط نامساعد موجود در کشور که پس از درگذشت خانم مهسا امینی پیش آمده است شاهد برخی اختلالات در اینترنت و مخصوصا قطعی شبکه های اجتماعی هستیم

در روزهای اخیر اینترنت تلفن همراه، حوالی ساعت ۱۶ الی ۲۴ به طور کامل قطع می‌شد و صرفا دسترسی به سایت های داخلی امکانپذیر بود. همچنین اینستاگرام و واتساپ نیز همچنان فیلتر می باشد.
ساعات قطعی اینترنت همراه متغیر بوده و از حوالی ساعت ۱۵ تا ۲۴ دچار قطعی و اختلال بوده است. اما با این حال اینترنت خانگی هنوز مشمول قطعی نشده و اما گاهی با اختلال همراه است.

طبق آخرین خبرهای ارسال شده از رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ خبری نیست و و برخی خبرها حاکی از فیلترینگ دائمی اینستاگرام میدهند. یعنی کاربران منتظر رفع قطعی و رفع فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ نباشند.

تا این لحظه هیچ تصمیم جدیدی درباره فیلترینگ دائمی گرفته نشده و حتی وزیر ارتباطات گفته شورای عالی فضای مجازی جلسه جدیدی نداشته است.اگرچه حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور انتقادات جدی به این پلتفرم‌ها داشته است اما تا امروز هیچ یک از قضات حکم قضایی برای بستن این پلتفرم ها مثل آنچه پیشتر درباره تلگرام رخ داد صادر نکرده است.

گفته میشود در صورت خروج از اکانت واتساپ دیگر امکان دریافت پیامک تائید برای ورود به اپلیکیشن وجود ندارد.

بعضی از کاربران اعلام کرده اند قطعی واتساپ فقط مربوط به اپلیکیشن واتساپ بوده و از طریق نسخه وب میتوان به واتساپ دسترسی داشت.

وزیر کشور پیش از این گفته بود شرط وصل شدن اینترنت، تمام شدن ناآرامی‌ها و اعتراضات اخیر است. اما گروهی از مخالفان این شبکه های اجتماعی اعتقاد دارند که اکنون بهترین زمان برای اجرا طرح صیانت و فیلتر همیشگی واتساپ و اینستاگرام است.
در روز های گذشته شاهد قطع پهنای باند اینترنت بین الملل در اوپراتورهای تلفن همراه نظیر همراه اول و ایرانسل بودیم.

1 دیدگاه در “اینترنت واتساپ کی وصل میشه امروز دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ (قطعی واتساپ مهر ۱۴۰۱)

  1. F گفت:

    سلام تلگرام فیلترشد.اینستاروهم فیلتر کردید حالا نوبت واتساپ شده؟؟😈😠بسه دیگه ما چه گناهی کردیم تواین کشور به دنیا اومدیم داریم زندگی میکنیم بخدا خونمون به جوش اومده بسه دیگه تمومش کنید واتساپو وصل کنید اینقد عذابمون ندید

نظرات