پخش زنده و آنلاین بازی فوتسال ایران و ژاپن فینال ۲۰۲۲ امروز شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱

0

پخش زنده و آنلاین بازی فوتسال ایران و ژاپن فینال ۲۰۲۲ امروز شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱

پخش زنده و آنلاین بازی فوتسال ایران و ژاپن امروز شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ فینال جام جملت های آسیا ۲۰۲۲ کویت + نتیجه بازی فوتسال ایران ژاپن امروز شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ همراه فیلم خلاصه بازی فوتسال ایران و ژاپن فینال قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ امروز شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ برای تماشای آنلاین و زنده بازی فوتسال ایران و ژاپن امروز شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ با کیفیت عالی در ساعت ۲۰:۳۰ با نتیجه و خلاصه به ادامه مطلب بروید

نتیجه و خلاصه فوتسال ایران و ژاپن امروز 2022 فینال قهرمانی آسیا

نتیجه و خلاصه فوتسال ایران و ژاپن امروز ۲۰۲۲ فینال قهرمانی آسیا

امروز شنبه شانزدهم مهرماه ۱۴۰۱ از سری رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا ۲۰۲۲ کویت فینال ایران به مصاف ژاپن می رود.

این مسابقه در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران از شبکه های پخش زنده روی آنتن می رود. تیم ملی فوتسال ایران پس از برد پرگل مقابل تایلند در فینال به مصاف ژاپن می رود.

گفتنی است که پس از اتمام مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا ۲۰۲۲ کویت، ملی پوشان ایران در فینال با ژاپن به رقابت می پردازند.

امروز علاوه بر بازی ایران ژاپن، تیم های ازبکستان و تایلند در رده بندی جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ نیز به مصاف هم می روند

فوتسال ایران و ژاپن فینال جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ ساعت چنده ؟

ساعت بازی فوتسال ایران با ژاپن ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ از حوالی ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران پخش خواهد شد و تا ساعاتی دیگر نتیجه بازی بروز رسانی میشود:

شبکه های پخش

بازی فوتسال ایران با ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا در کویت را به صورت زنده از حرف تازه و شبکه های بین اسپورت و شبکه اسکای اسپورت و آنتن و تلوبیون و شبکه سه پخش خواهد شد.

[برای تماشای آنلاین و زنده بازی اینجا کلیک کنید]

شاگردان شمسایی در مرحله گروهی مقابل اندونزی، تایوان و لبنان به برد‌های خیره کننده‎‌ای دست یافتند و با کسب ۹ امتیاز ممکنه، راهی مرحله بعدی رقابت‌ها که به میزبانی کویت برگزار می‌شود، شدند. حسین طیبی و بهمن جعفری دو بازیکن مشهدی تیم ملی فوتسال در این دوره از رقابت‌ها هستند.

نظرات