شماره تلفن ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ برای ثبت نام وام ده میلیونی یارانه صحت دارد؟

69

شماره تلفن ٠۹۲٠٠٠٠۶۳۶۹ برای ثبت نام وام ده میلیونی یارانه صحت دارد؟

از هفته قبل خبر رسید که مشمولان یارانه می‌توانند وام ۱۰ میلیونی با شماره تماس ٠۹۲٠٠٠٠۶۳۶۹ بدون کارمزد دریافت کنند. این در حالی است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین وامی وجود ندارد و سازمان‌های دولتی از آن بی‌خبرند. پس ماجرا چیست؟
گویا از هفته قبل برخی از مردم پیامکی دریافت کرده‌اند که می‌توانند با ارسال برخی از اطلاعات خود مانند کد ملی، شماره تماس سرپرست و اعضای خانوارها برای دریافت این وام ثبت‌نام کنند.

شماره تماس ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ برای کجاست؟

فوری: پیگیری‌ها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد این سازمان (به‌عنوان متولی پرداخت یارانه نقدی) هیچ برنامه‌ای برای پرداخت وام ۱۰ میلیونی یارانه ندارد. این سازمان نه چنین وامی را پرداخت می‌کند و نه برنامه‌ای برای پرداخت آن دارد.

برخی از گزارش‌ها حاکی است که بیشترین تعداد پیامک برای مردم قم و کرمانشاه ارسال شده است. اما این پیامک‌ها با واکنش مقامات این دو استان مواجه شده و آنها جریان وام ۱۰ میلیونی را کلاهبرداری می‌دانند.

وام ده میلیونی یارانه

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

چند روزیست که خبر ثبت نام وام ده میلیونی یارانه با شماره تماس ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ در شبکه های مجازی در حال انتشار است. اخیرا پیامک‌هایی با سرشماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ به صورت انبوه‌ برای برخی سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر برای ثبت نام وام ده میلیونی یارانه ارسال می‌شود. در این پیامک از پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی برای سرپرستان خبر داده است که به‌صورت ماهانه از یارانه دریافتی کسر می‌شود.

در این پیامک از سرپرستان خانوار خواسته می‌شود مشخصات خانوار از جمله کد ملی، شماره تماس سرپرست و اعضای خانوارها را ارسال کنند. پیگیری‌های تسنیم حاکی از آن است سازمان هدفمندی یارانه‌ها برنامه‌ای برای پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه به یارانه‌بگیران اعلام نکرده است.

در همین رابطه رئیس پلیس فتای استان قم از کلاهبرداری بودن پیامک وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه خبرداد.
سرهنگ علی موالی اعلام داشت چند روزی که پیامک‌هایی به صورت انبوه‌ برای برخی سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر ارسال می‌شود.

در این پیامک از پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی و از سرپرستان خانوار خواسته شده مشخصات خانوار از جمله کد ملی، شماره تماس سرپرست و اعضای خانوارها را ارسال کنند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است سازمان هدفمندی یارانه‌ها برنامه‌ای برای پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به یارانه‌بگیران اعلام نکرده است.

شهروندان در صورت رویت موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان قم گزارش کنند.

ماجرای وام ۱۰ میلیونی یارانه

صندوق تسهیلات قرض الحسنه همچنین اعلام کرده است که این تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت به حساب سرپرستان خانواری که تقاضای دریافت این وام را داشته باشند واریز می شود. گفتنی است که برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان یک بار در طول تمام دوره کارمزد دریافت خواهد شد.

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران اعلام کرده است که تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، است.

بر اساس اعلام این صندوق همچنین ۳ شعبه این صندوق قرض الحسنه در حال حاضر در سطح استان تهران به مشتریان خدمات ارائه خواهد کرد.

همچنین اعلام شده است که در تمامی ادارات کمیته امداد سطح استان تهران این خدمات قرض الحسنه نیز به مشتریان ارائه خواهد شد.

و این تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی بدون هرگونه کارمزد طی ۲۴ ساعت در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت. و برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان کارمزد دریافت می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران گفته است که از ابتدای سال جاری، ۴۹ تفاهم نامه هم افزایی با مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه با سپرده گذاری ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در راستای پرداخت تسهیلات به نیازمندان امضا شده است.

یکی از اقداماتی که دولت سیزدهم برای تسهیل خدمات بانکی برای مردم انجام داده است، استفاده از سهام به عنوان وثیقه و ضمانت برای دریافت وام می باشد که تصویب شده و قرار است وارد مرحله اجرا شود.

بر اساس بررسی ها طرح توثیق سهام برای دریافت وام، در صورت گسترش به سایر بانک‌ها، راه را برای مردم عادی جهت دریافت وام آسان خواهد کرد.مردم با به وثیقه گذاشتن سهام بورسی خود در بانک قرض الحسنه امداد ولایت، می توانند وام قرض‌الحسنه دریافت کنند. همچنین وزارت اقتصاد و بانک مرکزی دولت سیزدهم پیگیر گسترش این طرح، و اضافه کردن سایر بانک‌ها به این طرح هستند.

بر اساس اعلام عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: با استفاده از سامانه ستاره و زیرساخت توثیق سهام، مشتریان بانک می‌توانند از ظرفیت سهامداری خود و از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند.

شرایط توثیق سهام و فرآیندهای دریافت وام با استفاده از سامانه ستاره آسان‌تر شده و این سامانه می‌تواند ارتباط مناسب‌تر سهامداران را با فضای قرض‌الحسنه فراهم کند.

در این طرح در کنار طرح‌های دیگر بانک، می‌توان بهتر به انتظارت مشتریان پاسخ داد.

برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ده میلیون تومانی با وثیقه سهام باید متقاضیان با مراجعه به پیشخوان بانک مربوطه، فرآیند توثیق را به صورت آنلاین انجام داده و بعد از اینکه کد مربوطه را دریافت کردند می توانند از طریق شعبه و یا از طریق پیشخوان مجازی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
شماره تلفن برای ثبت وام ۱۰ میلیونی یارانه

متقاضیان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور پاسخ پرسش‌ها و راهنمایی‌های خود را دریافت کنند.

شماره تلفن برای پیگیری

در تهران از طریق تماس با شماره تلفن ۴۳۸۵۷ و در شهرستان‌ها با شماره تماس ۴۳۸۵۷-۰۲۱ در ۲۴ ساعت شبانه روز اطلاعات خود را کسب کنند.

ارتباط با سازمان برنامه و بودجه کشور: تلفنخانه مرکزی : ۳۳۲۷۱

ارسال پیامک وام ۱۰میلیون‌تومانی یارانه بدون سود به سرپرستان خانوارهای ایرانی می‌گذرد که این پیامک با هدف کلاهبرداری به یارانه‌بگیران ارسال می‌شود.

69 دیدگاه در “شماره تلفن ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ برای ثبت نام وام ده میلیونی یارانه صحت دارد؟

  1. عبدالله جعفری گفت:

    وام می خوام کمکم میکنی لطفا ورخواستم قبول کنین

  2. یارانه باخته گفت:
    1
    1

    یعنی پلیس بعد چند روز نتوانسته صاحب این شماره را پیگیری کنه دروغه همه سرکاریم

  3. مهدی گفت:

    ای بابا مردمو فقط اسکول میکنن. یه چیزی میندازن وسط بعد طبق عادت میزنن زیرش .کی بود کی بود دروغ بود .همین

  4. متفکر گفت:
    1
    1

    اون شماره تماس شماره سازمان هدفمند سازی یارانه هاست ، مردم قول این مکر و فریب اینها را نخورید

  5. متفکر گفت:

    خودش اعلام کرد که سازمان هدفمند سازی یارانه ها وام ده ملیونی بدون کارمزد میدن ،

  6. محمد گفت:

    چطور کلاهبرداری هستذ که دسترسی داره به شمار تلفن و کد ملی که میتونه تایید کنه کد ملی برای همون شماره تلفنه؟ پس کلاهبرداری نبود مابهش میگیم امید درمانی

  7. فادی گفت:
    5
    2

    طبق معمول مردم بدبختو اوسکول فرض کردن …تاسف واقعا… نکنید با قشر ضعیف اینکارارو دیگ مغزمون نمیکشه

  8. پری گفت:

    ما که ثبت نام کردیم الان چطور جلو کلاهبرداری رو بگیریم اون کلاهبردار لامصب ترسی از خدا نداره که تو ایران بی بضاعت ودرمانده کلاهبرداری میکنه ما امیدمون به همین یارانه هست دیگه پولی تو حسابمون نداریم این پلیس فتا که شماره رو خودش اعلام میکنه کلاهبرداریه خو خودش هم پیگیر باشه

  9. جودی گفت:
    10
    1

    این شمارا توی خبرگزاری فارس قبلا بعنوان ثبت مجدد برای یارانه بود.. حالا اگر کلاهبرداری هست چرا نمیرید یقه این شماره رو بگیرید…. خیلی مسخره است

  10. امید گفت:
    14
    2

    دولتی که خودش گشنه هست وای به حال ملتش

  11. محمد گفت:
    10

    مردم چرا انقدر ساده دلین😁اگرم باشه دوازده تا ضامن میخواد .!

  12. روزگار گفت:
    13
    1

    به آقای کلاهبردار بگید به کاه دون زده من پولم کجا بود حسابم خالیه ۲ هزار تومان دارم بگو زحمت بکشه برداره من حلالش کردم براش مث شیر مادر،😜

  13. برکه گفت:
    6
    7

    سلام من که بالا خوندم نوشته مورد مشکوک وام رو به شماره ۰۹۶۳۸۰ مراجعه کنید

  14. خوش فریب گفت:
    18
    3

    هموطن های عزیز بیایید کمی عاقلانه فکر کنیم مکر و فریب اینها را نخوریم اونهم به کرات..اون شما اره گویا هم مال سامانه خود هدفمندی یارانه هست..

  15. خوش فریب گفت:
    8
    1

    بیاییدکمی عاقلانه فکرکنیم مکر و فریب اینها را نخوریم .

  16. آقایی گفت:
    19
    8

    سلام من ثبت نام کردم اگه کلاه برداریه چی کارکنم جلو کلاهبرداری روبگیرم حسابهامونوخالی نکنن یا اینکه یارانه رو قط نکنن بخدا من اجاره خونمو ازاین یارانه میدم خواهش میکنم اطلاع رسانی گنید الان که ثبت نام کردیم چی کارکنیم چه گلی به سرمون بگیریم؟؟؟

  17. مش ابوالقاسم گفت:
    26
    4

    من کد ملی زدم شماره تلفن الکی زدم گفت این شماره تماس با کد ملی همخانی ندارد اشتباه است بعد دوباره شماره خودم زدم گفت ثبت شد به سازمان هدفمندی اعلام شد. برای دوستمم با خط خودم زدم کد ملی و شمارش از گوشی خودم زدم ثبت شد چطوری میدونن کد ملی برا کیه شماره برا کی.

  18. سعید گفت:
    12
    4

    میگم از اینا بعیده کاش واقعی بود

  19. م گفت:
    16
    1

    اینا کار خودشونه

  20. امید گفت:
    9
    4

    تکلیف معلومه.هرکی ثبت نام کرده سابیده به الک

  21. امیر گفت:
    16
    2

    چرا دولت ‌هیج نظری اعلام نمیکنه ،،،،،
    اره یا نه،،،،جون بکنین دیگه

  22. ولی گفت:
    15
    3

    عجب روزکاری شده ملت روبه دست انداختن به آسونی

  23. صادق گفت:
    6
    1

    بنظرم همش الکی هست

  24. مهدی گفت:
    16
    3

    داستان از چه قراره اخرش به مام بگین باز سر کارمون گذاشتن

  25. یارانه گفت:
    20
    5

    پس اگه کلاهبردار اینقد آزادی عمل داره که هر کاری دلش میخاد انجام میده، حتما پلیس فتا رو ما باید بریم از خواب بیدار کنیممم

  26. شیرزاد اتش نشان گفت:
    12
    21

    اینها اگر بخواهند وام بدهند اول باید به باز نشسته ها که ۳۰ سال خدمت کردن و۸ سال تمام وقت در جبهه ۸ سال شوخی نیست در زمان جنگ در سنگر هر دقیقه برابر با یک سال است ولی حالا ما را بب اهمیت کردند باز نشسته حالا احتیاج به صدقه دارند ماها از کمیته امدادیها واجبتر هستیم ماها باز در طول عمر در خدمت این مملکت بودیم ولی کسانی جوانی ودل خوشی کردن وعشق خودشونو کردن حالا کمیته ای امدادی شدند ۴۳ ساله در خدمت ابن دولت واین مملکت بودیم حالا در این مدت با ۶ الا۷ میلیون وکلی نوه وعروس وخانواده قدیمی مگه میشه زندگی کرد خود دولت محترم از سرماییه وکارت بانکی باز نشسته باخبره که چقدر پول در حسابشان هست اگر کد ملی یک باز نشسته را بزنند کلی زندگی ان شخص مشاهده میشه 🤔🤔🤔🙄🙄🙄خب دوست گرامی مگر به کسی خدا نکرده توحین کردم چرا زورت می اید مگر واقعبت نیست اگر ناراحت شدی ببخشید واگر درست نیست که هیچی چرا هر روز دروغ مینویسند که حقوقها اضافه شد ولی خبری نیست پس ناراحت نشو 😔

  27. شیرزاد اتش نشان گفت:
    4
    18

    اینها اگر بخواهند وام بدهند اول باید به باز نشسته ها که ۳۰ سال خدمت کردن و۸ سال تمام وقت در جبهه ۸ سال شوخی نیست در زمان جنگ در سنگر هر دقیقه برابر با یک سال است ولی حالا ما را بب اهمیت کردند باز نشسته حالا احتیاج به صدقه دارند ماها از کمیته امدادیها واجبتر هستیم ماها باز در طول عمر در خدمت این مملکت بودیم ولی کسانی جوانی ودل خوشی کردن وعشق خودشونو کردن حالا کمیته ای امدادی شدند ۴۳ ساله در خدمت ابن دولت واین مملکت بودیم حالا در این مدت با ۶ الا۷ میلیون وکلی نوه وعروس وخانواده قدیمی مگه میشه زندگی کرد خود دولت محترم از سرماییه وکارت بانکی باز نشسته باخبره که چقدر پول در حسابشان هست اگر کد ملی یک باز نشسته را بزنند کلی زندگی ان شخص مشاهده میشه 🤔🤔🤔🙄🙄🙄

  28. شهرام‌ گفت:
    14
    9

    اصلا سامانه اعتراض به دهک بندی رو هم بستن و دیگه حتی نمیشه اعتراض کرد . حالا بیان ده میلیون پول بدن . اینا !؟

  29. محسن گفت:
    25
    4

    ببینید اینا چون از مشکلات و اقتصاد کشور ومردم مطلع هستن همه جوره دارن سواستفاده میکنن.اگر بنا به پرداختش باشه مثل همون وام یه تومنی اعلام وپرداخت میشه.آخه چطور میتونید اطلاعات شخصی خودتون در اختیار شخص یا شماره ای بذازید که هیچ شناختی ندارید.

  30. M گفت:
    31
    2

    حتما بررسی کنید صحت داره یانه !!!!! این شماره مال سایت هدفمندی یارانه هاست و ثبت شده چطور کلاهبرداری میکنن؟؟؟میگید پیام دادن با این شماره یعنی دولت پیام داده مگر اینکه با یه شماره شبیه به این پیام داده باشن و اینکه اصلا مشخصات افراد خانواده رو نمیخواد و حتی شماره با کد ملی همخوانی نداشته باشه درخواستت ثبت نمیشه به نظرتون کدوم کلاهبردار اینقدر دستش باز بوده ؟؟؟

  31. محسن گفت:
    19
    11

    ( محسن از بجنورد )این چه وامی که فقط به اون هایی که اهل تهرانند میدین یعنی بقیه استان ها ایرانی نیستند دیگه . متاسفم با این برنامه ریزی و مدیریت تون .مردم حالا چند هزارتا بدبختی دارند که ده تومن فقط کمبود لوازم آشپزخانه جور میشه که از گرسنگی نمیرند

  32. سهراب گفت:
    27
    5

    باسلام این شماره تو سامانه یارانه است و برای چند نفر هم واریز شده حالا چرا میگن کلاه برداریه شماره ای که مربوط با سایت دولت است تکذیب میکنن واقعاا که

  33. علی گفت:
    21
    9

    کلاهبرداریه ثبت نام نکنید

  34. ابراهیم گفت:
    34
    8

    دوستان خودتونو اذیت نکنید این وام ده تومنی اگه قرار بر واریز باشه مثل یه تومنی که دوسال قبل ریختن هم واریز میشه ولی به ماها نمیرسه چون ما نه ماشین شاسی بلند داریم نه مالک خونه ده میلیاردی هستیم و نه حقوق ماهی انه بالای ۶۰ میلیون تومن داریم اینم اونا بگیرن که بیشتر از همه حرضص میزنن همون نوکیسه ها که برای یک ریال جونشون در میره

  35. خالدسواری گفت:
    13
    4

    باسلام وعرض ادب خدمت شمابنده باشماره تماسی که فرمودیدتماس گرفتم متاسفانه هیچ درموردثبت نام وام ۱۰ملیون تومانی بابنده نداشته وحتی یادوری هم نکردن طوری که بایدازکدوم کلاهبردارخیلی ترس داشت معلوم نیست

  36. رضا گفت:
    8
    7

    این شماره تماس ها اجاره ای هستن. شما که تماس میگیرید. هر دقیقه مکالمه خیلی از شما پول کسر میشه. میره به حساب اون شخص که خط و اجاره کرده..و پیامک هم همینطور هست. کلاهبرداری کرده رفته بعدش. تمام.

  37. Samira گفت:
    26
    14

    سلام ما هم ثبت نام کردیم الان باید کجا مراجعه کنیم؟

  38. ناشناس گفت:
    17
    6

    چرا فقط باید وام ۱۰میلیون تومانی یارانه را به تهرانی بدهند اگر هست بر اساس عدالت و برای کل کشور باشد و اگر هم نیست برای همه نباشد . نه فقط برای ته آنی ها باشد و بقیه ملت از آن محروم باشند

  39. Samira گفت:
    31
    11

    سلام ماهم ثبت نام کردیم الان باید به کجامراجعه کنیم

  40. Samira گفت:
    18
    20

    سلام ماهم ثبت نام کردیم الان باید به کجا مراجعه کنیم

  41. پرهام گفت:
    28
    5

    لعنت بهتون مردم گذاشتین سره کار

  42. مختار گفت:
    12
    1

    یه شماره میامک اعلام کنید هر کی متقاضی وام ده میلیونی بود با مشخصات پیامک بده بریزید به حسابش وهرماه از یارانش کم کنیبه همین راحتی دیگه بانک رفتن و کاغذ بازی تعطیل

  43. مرتضی گفت:
    19
    2

    پلیس فتا خودش میگه کلاهبردایه بره مورد رو پیگیری کنه حالا اعلم میکنه اگه با شما تماس گرفتن بما اطلاع بدین واقعا مغز آدم هنگ میکنه ۰

  44. محسن گفت:
    20
    5

    تورو خدا ما نیاز داریم با این وام
    آیا صحت دارد یا نه لطفن کسی جواب بده …

  45. احمدجنامی گفت:
    17
    24

    عزیزی که ثبت نام کردی مگه انقدعجله داری فدا بشم وقتی خبر از شبکه های ایران عزیز مثلا ۵اعلام نشه یا من که معلول ضایعه نخاعی وقتی شبکه پنج وکانال های بهزیستی میگن بعد با تمام اطلاعات وبی عجله میرم ثبت نام کنم …به رسانه ها اعتماد نکن دیدی رسانه های غربی ومخالف وطن ما با اغتشاشات چکردن همشون ضدایران ومردم وطن هستن واین خبر. ازانها هست مواظب باشین

  46. ح گفت:
    8
    7

    دروغه

  47. ولی گفت:
    30
    15

    سلام ماهم ثبت نام کردیم چی میشه آخرش شماهم وام روبدین تموم بشه بره ملت احتیاج دارن

  48. الاف گفت:
    26
    5

    ۱۳ سالم بود رفتم منطقه بدنم هم سوراخ شده الانم ۲ ساله یارانه نمی ریزن بخدا ۶۰۰ میلیون بدهی دارم من نمی دانم از کجا و چطور دارن حساب می کنند کسی هست داداشم غریبه نیست میلیارد ها سرمایه داره یارانه می گیره. با پیامک مگه میشه جواب مردم داد

  49. حسن حسینی قشگه گفت:
    31
    3

    قرض‌الحسنه ده میلیون تومان صندوق امداد ولایت شامل همه نمیشه که میگن باید ثبت نام کنید یه سری سهمیه در اختیار مدیران دفتر مرکزی کمیته هست که اون هم قاعدتاً به آشنایان میدهند یه سری سهمیه هم در اختیار مراکز نیکوکاری هست که

  50. حمزه پارسا گفت:
    41
    28

    سلام منم ثبت نام کردم اگر کلاهبرداریه من کجا مراجعه کنم و جلویه کلاهبردار را بگیرم من به امیده یارانه ام زنده ام لطفا راهنمایی کنید

  51. مرتضی گفت:
    48
    7

    سلام
    واقعا که خیلی متاسفم برای خودم که شما ها اصحاب رسانه ی ما هستید روزی صدبار خودتان از این تریبون وام ۱۰ میلیونی رو اعلام کردید مردم عزیز کشورو سردرگم میکنید بعد هم الان میگید کلاهبرداریه خوب چرا از اول خبر را بدون اطلاع از منابع معتبر کار میکنید همیشه هر خبری در این سایتها خواندم سرو ته نداشت

  52. یاسرجاسمی گفت:
    8
    2

    روز روشن عمدا و عامدا بخاطر پول و سرگرم کردن و دروغگویی مصلحتی اجازه این پیامها را به مردم بینوا و وامانده میدهند

  53. عبدالرحمن بامری گفت:
    11
    20

    سلام بامری هستم این جریان وام ده میلیون تومانی صحت دارد یا نه

  54. یوسف محمدزاده گفت:
    16
    15

    انشالله که راسته

  55. عارف گفت:
    27
    28

    الان من ثبت نام کردم بعدش چی میشه

  56. علی گفت:
    42
    3

    شماخودتون راه برای کلاه بردار باز میکنید آخه کی بدش از پول میاد که میپرسید هرکی وام میخواد بافلان شماره تماس یا پیامک بده خوب برای همه بریزید که این پیامک بازی‌ها مد نشه

  57. رضا گفت:
    56
    16

    سلام لطفا راهنمایی کنید ما که ثبت نام کردیم چیکار باید بکنیم؟

  58. امیر گفت:
    56
    15

    ملتی مثل ما سزاش همینه ..

  59. داود گفت:
    71
    7

    سلام اگه کلاه برداریه ، کلاهبرداران به کدام بانک اطلاعاتی به ارتباط بین کد ملی و شماره تلفن همراه دسترسی دارند؟؟؟؟!!!!!!!
    بنده به اون شماره زنگ زدم شماره ملی را وارد کردم و بعد از آن شماره تلفن همراه که مال خود نیست را زدم پیام داد که شماره وارد شده با کد ملی وارد شده همخوانی ندارد بعد شماره همراخودمو زدم که پیام داد تقاضای شما ثبت شد.نمیدونیم به کی اعتماد کیم!!!!

  60. بهزاد مفرد گفت:
    27
    8

    باسلام من یارانه بگیرم این وام ۱۰میلیونی یارانه چگونه باید دریافت کنیم میگویند فقط استان تهران و صندوق ولایت این کار را می کند پس بقیه مردم چی لطفا اطلاع رسانی بفرمایید.باتشکر

  61. عیسی ربیعی گفت:
    40
    6

    سلام
    یک کلام ،اعلام کنید ، این موضوع راست هست یا دروغ

  62. سعیدعیدزاده گفت:
    39
    19

    حالاتکلیف اونای که ثبت نام کردن چیه چراجواب گوی مردم نمیشی خواهشاً جوابگوی مردم باشید

  63. سعیدعیدزاده گفت:
    23
    17

    سلام خسته نباشید بنده سعیدعیدزاده هستم ازمنطقه محروم بشاگرد هرمزگان ایااین وام ده میلیونی راسته که به سرپرستان خانوار وام ده میلیونی ثبت نام کنید یاکلاه برداریه

    1. ادمین گفت:
      21
      29

      سلام دوستان عزیز
      ثبت نام وام ده میلیونی یارانه در استان تهران از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت انجام میشه
      خبر کامل در لینک داخل مطلب بخونید

  64. عابد گفت:
    34
    8

    هدف تنویر افکار عمومی نیست فقط ایجاد خبر برای سرکار گذاشتن

  65. ناشناس گفت:
    41
    7

    کار خودشون بوده فقط برای آمار گیری

  66. سمیرا گفت:
    56
    37

    سلام .اونایی که با اون شماره تماس گرفتن و ثبت نام کردن تکلیفشون چیه ؟

  67. احمدیوسفی (فریاد) گفت:
    63
    13

    مابلاخره نفهمیدیم وام ۱۰ملیوتی یارانه صحت دارد یانه. طوری درهم وبی نظم توضیح دادین که متوجه نمیشیم ایاکلیت وام مذکوردروغ وکلاهبرداری ایست یافقط پیامک فلان شماره خواهشا چنین موضوع مهمی رابادقت وحوصله بیشتری ارایه کنید باتشکرفــــــــــــــریاد

  68. خیام گفت:
    94
    45

    سلام کسانی که با اون شماره برا وام ثبت نام کردن تکلیفشون چی میشه؟

نظرات