دانلود ۳ کلیپ کوتاه و جدید تبریک آغاز امامت امام زمان عج و نهم ربیع ۱۴۰۱

0

۳ کلیپ کوتاه و جدید و شاد تبریک آغاز امامت امام زمان عج و نهم ربیع الاول امسال (۱۴۰۱) برای استوری اینستاگرام و وضعیت واتساپ با آهنگ شاد، شامل چند کلیپ کوتاه و شاد و بسیار زیبا آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و شب نهم ربیع ۱۴۰۱ از اینستاگرام با موضوع تبریک امامت امام زمان (عج) در شب نهم ماه ربیع امسال (۱۴۰۱) برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام همراه با کلیپ استوری مداحی و مولودی جدید و شاد در مورد آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در ۹ ربیع الاول ۱۴۰۱ با متن و عکس نوشته و کلیپ استوری دانلود کنید:

کلیپ امامت امام زمان عج برای وضعیت واتساپ

دانلود ۳ کلیپ کوتاه و جدید تبریک آغاز امامت امام زمان عج و نهم ربیع ۱۴۰۱ برای واتساپ و اینستاگرام

همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف کلیپ هایی با موضوع تبریک امامت امام زمان عج و حضرت مهدی در نهم ماه ربیع برای استوری و وضعیت واتساپ در ۱۴ مهر ۱۴۰۱، شامل چند کلیپ کوتاه و گلچین شده از اینستاگرام می باشد که فقط با موضوع امامت حضرت صاحب الزمان عج و مداحی نهم ربیع_آغاز امامت امام زمان عج با مداحی و آهنگ شاد برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام ارسال شده است و در این بخش از مجله حرف تازه و در ربیع الاول سال ۱۴۰۱ مناسب برای استوری و وضعیت واتساپ اماده کرده ایم:

دانلود ویدئو

امشب شب نهم ربیع الاول ۱۴۰۱ به نام آغاز امامت امام زمان (عج) نام گذاری شده است. ۹ ربیع الاول، نه تنها نخستین روز امامت امام عصر علیه السلام است، بلكه آغاز دوره ای حیاتی و مهم در تاریخ شیعه نیز به شمار می آید. در سالروز نهم ربیع الاول كه یادمان آغاز امامت صاحب الزمان علیه السلام منجی عالم بشریت است، مراسم جشن سرور و مولودی خوانی شاد در سراسر کشورهای اسلامی برگزار می شود.

کلیپ نهم ربیع برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام

دانلود ویدئو

کلیپ تبریک آغاز امامت ولی عصر عج

دانلود ویدئو

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید
که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید
از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش
زده ام فالی و فریادرسی می آید …

******

روی تو ماه چهارده معصوم
شب ات از روز آفتاب تر است
غیبت این حضور ممکن نیست
چه کسی از تو بی نقاب تر است!
ما عرفانک حقّ معرفتک ،
گرچه عشق ندیده ناب تر است
خوش بحال کسی که روز نبرد
با تو همدوش و همرکاب تر است
تو دعای فرج بخوان که دعا
از لب دوست مستجاب تر است

*****

نام امام حسن عسکری (ع)
مُهر هویت است بر پرچم شیعه دوازده امامی
که شکرانه این حقیقت را که که دریافته ایم
حُجّت موعود
فرزند امام حسن عسکری است،
وقتی به دعا فرج او را از خدا می خواهیم
او را به نام پدرش می خوانیم
«یا حجة بن الحسن عسگری»

کلیپ تبریک آغاز امامت امام زمان عج

******

یا ابا صالح
ای پدر صلح جهانی
خدا تو را مُنجی آفرید …

****

نهم ربیع الاول سال ۲۶۰ هـ.ق، پس از به شهادت رسیدن امام حسن عسكری علیه السلام ، فرزند ایشان، حضرت مهدی عج به امامت رسید .حكومت عباسی از مدت ها پیش بر اساس سخن رسول الله صلی الله علیه و آله و امامان معصوم علیهم السلام مبنی بر این كه مهدی فرزند امام حسن عسكری علیه السلام است، امام یازدهم را زیر نظر داشت و مراقب بود تا فرزندی از ایشان نماند، ولی امام یازدهم با پنهان نگه داشتن خبر ولادت فرزندش این نقشه را باطل كرده بود. پس از شهادت امام علیه السلام كم كم خبر فرزندی به نام مهدی علیه السلام پخش شد و تلاش چند باره خلیفه عباسی برای یافتن امام مهدی علیه السلام به نتیجه نرسید.

در دوران غیبت صغرا چهار نایب خاص،امر وساطت میان امام علیه السلام و شیعیان را به عهده داشته و چنان‌كه خواهیم دید، همه آنها معروف و سرشناس بوده‌اند. آنان احكام دین را از وجود اقدس امام زمان علیه السلام گرفته و در اختیار شیعیان می‌گذاشتند.

نظرات