پخش زنده و آنلاین بازی فوتسال ایران و ویتنام امروز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱

0

پخش زنده و آنلاین بازی فوتسال ایران و ویتنام ۲۰۲۲ امروز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱

پخش زنده و آنلاین بازی فوتسال ایران و ویتنام امروز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ مرحله یک چهارم نهایی جام جملت های آسیا ۲۰۲۲ کویت + نتیجه بازی فوتسال ایران ویتنام امروز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ همراه فیلم خلاصه بازی فوتسال ایران و ویتنام مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ امروز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ برای تماشای آنلاین و زنده بازی فوتسال ایران و ویتنام امروز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ با کیفیت عالی در ساعت ۱۱:۳۰ با نتیجه و خلاصه به ادامه مطلب بروید

نتیجه و خلاصه فوتسال ایران و ویتنام امروز 2022 مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا

نتیجه و خلاصه فوتسال ایران و ویتنام امروز ۲۰۲۲ یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا

امروز سه شنبه دوازدهم مهرماه ۱۴۰۱ از سری رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا ۲۰۲۲ کویت مرحله یک چهارم نهایی ایران به مصاف ویتنام می پردازند.

این مسابقه در ساعت ۱۱:۳۰ به وقت ایران از شبکه های پخش زنده روی آنتن می رود. تیم ملی فوتسال ایران پس از برد پرگل مقابل لبنان، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ویتنام می رود.

گفتنی است که پس از اتمام مرجله گروهی و مقدماتی رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا ۲۰۲۲ کویت، ملی پوشان ایران در یک چهارم نهایی با ویتنام به رقابت می پردازند.

امروز علاوه ب بازی ایران ویتنام، برنامه بازی‌های یک هشتم (یک چهارم) جام ملت‌های فوتسال به شرح زیر است:

ژاپن – اندونزی، ساعت ۱۴ به وقت محلی و ۱۴:۳۰ به وقت تهران . سه‌شنبه ۱۲ مهر، سالن سعد عبدالله کویت

تایلند – تاجیکستان، ساعت ۱۷ به وقت محلی و ۱۷:۳۰ به وقت تهران. سه‌شنبه ۱۲ مهر، سالن سعد عبدالله کویت

ازبکستان – کویت، ساعت ۲۰ به وقت محلی و ۲۰:۳۰ به وقت تهران سه‌شنبه۱۲ مهر، سالن سعد عبدالله کویت
تیم ملی فوتسال ایران پس از برد پرگل مقابل لبنان، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ویتنام می رود.

فوتسال ایران و ویتنام یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ ساعت چنده ؟

ساعت بازی فوتسال ایران با ویتنام ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ از حوالی ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت ایران پخش خواهد شد و تا ساعاتی دیگر نتیجه بازی بروز رسانی میشود:

شبکه های پخش

بازی فوتسال ایران با ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی در مسابقات قهرمانی آسیا در کویت را به صورت زنده از حرف تازه و شبکه های بین اسپورت و شبکه اسکای اسپورت و آنتن و تلوبیون و شبکه سهخش خواهد شد.

[برای تماشای آنلاین و زنده بازی اینجا کلیک کنید]

شاگردان شمسایی در مرحله گروهی مقابل اندونزی، تایوان و لبنان به برد‌های خیره کننده‎‌ای دست یافتند و با کسب ۹ امتیاز ممکنه، راهی مرحله بعدی رقابت‌ها که به میزبانی کویت برگزار می‌شود، شدند.

حسین طیبی و بهمن جعفری دو بازیکن مشهدی تیم ملی فوتسال در این دوره از رقابت‌ها هستند.

وحید شمسایی در این خصوص گفت : ساعت بازی فردا از قبل برنامه ریزی شده است. تیم ایران در مرحله حذفی مسابقات ساعت ۱۱ به وقت محلی و ۱۱:۳۰ به وقت تهران صبح فردا بازی خواهد کرد. من به یاد ندارم که در این ساعت مسابقه‌ای در این سطح برگزار بشود. در این شرایط ما باید طبق قوانین برگزاری مسابقات ساعت ۹:۳۰ صبح در ورزشگاه باشیم و بازیکنان باید از ساعت ٧ صبح آماده بازی باشند. به عنوان سرمربی نمی‌توانم بپذیرم که در این مرحله از مسابقات، ساعت بازی صبح به این زودی باشد. ضمن اینکه باید اذعان کنم در مورد امکانات برگزاری مسابقات و میزبانی کشور کویت تمام موارد ایده آل و فوق العاده بوده است.

 

نظرات