جدیدترین مدل های ست هودی و شلوار زنانه و دخترانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

ست هودی و شلوار زنانه : امروزه لباس‌های متنوعی برای استایل‌های پاییزه مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله این لباس‌ها ست هودی و شلوار است. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های ست هودی و شلوار زنانه و دخترانه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ست هودی و شلوار

جدیدترین مدل های ست هودی و شلوار زنانه و دخترانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

ست هودی و شلوار چیست ؟

ست هودی و شلوار نوعی لباس پوشیده بوده که به واسطه‌ی جنسش بسیار گرم و مناسب فصل پاییز و زمستان است. این نوع لباس‌ها شباهت بسیار زیادی به نوعی ژاکت‌ها و پلیور‌‌ها داشته، اما تفاوت قابل توجه بین ‌آن‌ها وجود کلاه در هودی است. این هودی‌ها به همراه شلوار از جنس نخ و پنبه بوده و در داخل اکثر آن‌ها از پشم هم استفاده می‌شود.

هودی و شلوار

راهنمای خرید

نکات مهم خرید ست هودی و شلوار :

یکی از نکات مورد توجه در هنگام خرید ست هودی‌ و شلوار زنانه توجه به جنس آن‌ها است. جنس هودی‌ها و شلوار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ به این معنا که جنس این نوع لباس‌ها تعیین کننده‌ی میزان گرمیِ آن‌ها در فصل سرماست. از معروف ترین پارچه‌های مورد استفاده در دوخت هودی و شلوار می‌توان به پارچه‌های دورس، لاکرا، پشم و ویسکوز اشاره کرد. که در این بین پارچه‌های دورس و پشم بسیار محبوب بوده و ست هایی که با استفاده از پارچه‌های پشمی و دورس تهیه‌ ‌می‌شوند، بسیار گرم بوده و اکثرا مناسب برای استفاده در فصول سردِ پاییز و زمستان هستند.

ست هودی و شلوار دخترانه

ما جنس لاکرا و ویسکوز به اندازه‌ی دو جنس دیگر گرم نیستند؛ جنس لاکرا بیشتر برای لباس‌های اسپورت و ورزشی که خاصیت کششی و انعطاف بالایی داشته و براق نیز هستند استفاده می‌شود. همچنین جنس ویسکوز که بسیار نازک تر از بقیه‌ی جنس‌ها بوده، برای دوخت انواعی از ست های زنانه بکار برده می‌شوند که خیلی گرم نبوده و اکثرا در فصل بهار بسیار استفاده می‌شوند.

ست هودی و شلوار دخترانه

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در مورد ست زنانه، نوع چاپ طرح روی لباس است. اکثر هودی‌‌های زنانه دارای طرح‌ها و چاپ‌های متنوع هستند و در بسیاری موارد پیش می‌آید که بعد از یکبار شست و شو طرح روی لباس تکه تکه شده و یا دچار ترک‌های ریز می‌شود که درکل باعث خراب شدن لباس می‌شود. به همین علت در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که لباستان را از برند و مرکز معتبری بخرید تا در صورت شست‌وشو با مشکلات این چنینی مواجه نشوید.

راهنمای خرید ست هودی و شلوار زنانه

نکته دیگر انتخاب درست سایز ست هودی و شلوار است،هودی‌ها معمولا گشاد و آزاد هستند در واقع این ذات هودی است که باید قدری بزرگ‌تر از سایز فیزیکی کاربر دوخته شود اما شلوار های هودی انواع مختلفی دارند از جمله پر طرفدار آن اسلش است.

نکات مهم خرید ست هودی و شلوار

خرید ست هودی مناسب با اندام :

اگر اندامتان متناسب یا کوچک است باید به دنبال خرید ست هایی باشید که نه تنگ هستند و نه گشاد. یعنی به دنبال مدلی از هودی و شلوار باشید که متناسب با اندامتان است و نه شما را بیهوده کوچک و ریزنقش نشان می‌دهد و نه با گشادی بیش از حد، درشت و چاق‌تر از چیزی که هستید.

اگر چاق هستید نباید ست هایی بخرید که تنگ و اسلیم‌فیت هستند و روی شکمتان گیر می‌کنند. در این صورت، خرید هودی و شلوار کمی گشاد که روی بدنتان گیر نمی‌کند، مناسب‌تر خواهد بود.

ست هودی دخترانه

مدل های جدید ست هودی و شلوار

ست هودی دخترانه مشکی

قیمت ست هودی

همراه ما باشید

نظرات