بیوگرافی کمال خلیلیان فوتبالیست و همسرش نسرین مقانلو با ناگفته ها [فرزندان و سوابق]

0

بیوگرافی کمال خلیلیان فوتبالیست و همسرش نسرین مقانلو با ناگفته ها [فرزندان و سوابق]

زندگی شخصی و بیوگرافی کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو کیست؟ بیوگرافی کمال خلیلیان فوتبالیست و همسر نسرین مغانلو و فرزندانش از آشنایی تا ازدواج و طلاق با عکس های دیده نشده از جوانی کمال خلیلیان فوتبالیست قدیمی تا زندگی در امریکا با سوابق ورزشی در فوتبال و شغلی و علت کناره گیری از فوتبال و پیج اینستاگرامش کمال خلیلیان ویکیپدیا در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید:

کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو کیست

بیوگرافی و زندگینامه کمال خلیلیان فوتبالیست کیست

کمال خلیلیان فوتبالیست متولد سال ۱۳۳۴ در تهران، بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است. او همسر نسرین مقانلو بازیگر و برادر همسر بیژن مقانلو مربی تکواندو می باشد. این زوج با اینکه سال ها از هم جدا زندگی میکنند، اما زندگی عاشقانه و خوبی دارند و جدایی و طلاق آنها صحت ندارد. همسر نسرین مقانلو به دلیل شغل و مشغله کاری در دالاس آمریکا زندگی میکند و گاهی نیز به ایران سفر می کند. آقای خلیلیان پس از فوت پسرش ارشیا بسیار شکسته شده و برای مراسم خاکسپاری فرزندش به ایران آمد.

وی یکی از فوتبالیست ها و بازیکنان اسبق تیم ملی فوتبال در دهه ۵۰ است و هم اکنون در حیطه فوتبال فعالیتی ندارد و آخرین بازی او به عنوان بازیکن در سال های قبل از انقلاب برمی گردد.

بیوگرافی و زندگینامه کمال خلیلیان فوتبایست

سوابق ورزشی

آقای خلیلیان یکی از فوتبالیست ها و بازیکنان اسبق تیم ملی فوتبال در دهه ۵۰ است که به عنوان مهاجم برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و و عضو باشگاه های گمرک اهواز، پاس و تاج (استقلال) بوده است.

بیوگرافی کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو با عکس و داستان زندگی + سوابق

ازدواج و همسر و فرزندان کمال خلیلیان

آقای خلیلیان در سال ۱۳۷۲ با نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. ثمره ای نازدواج دو فرزند به نام های ارشیا و آرین است. این زوج پس از ازدواج برای ادامه زندگی راهی کشور آمریکا شدند. هر دو پسرش در آمریکا متولد شدند و بزرگ شدند. عرشیا پسر اولش در مهرماه دارفانی روداع گفت و غم بزرگی در دلش گذاشت. وی در زمان فوت پسرش در ایران حضور نداشت.

بیوگرافی کمال خلیلیان و همسرش و فرزندانش

نحوه آشنایی وی با نسرین مقانلو سر فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان زمان که همسرم گیرودار ساختش بود من برای خواستگاری از نسرین به منزلشان رفتم و پس از ازدواج با همسرم به آمریکا رفتیم.

فوت پسرش ارشیا

همزمان با مرگ پسر بازیگر معروف سینما، تحقیقات برای تعیین علت اصلی این حادثه از سوی بازپرس جنایی تهران آغاز شد. پسر جوان نسرین مقانلو که ارشیا نام داشت ۱۰ روز قبل از آمریکا برای دیدن مادرش به ایران آمده بود. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد وی از مدتی قبل در آمریکا تحت درمان بوده و روز حادثه بعد از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاق خواب رفته است. اما دقایقی بعد وقتی مادرش به داخل اتاق رفت متوجه شد او دچار حالت تهوع شده و حال خوبی ندارد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و زمانی که امدادگران راهی خانه او شدند بعد از معاینه اولیه دریافتند وی جان باخته است

سوابق کمال خلیلیان

کمال خلیلیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران

عکس های فوتبالی کمال خلیلیان

کمال خلیلیان کیست

نظرات