فیلم کامل مراسم تکان دهنده تشییع جنازه و خاکسپاری ارشیا پسر نسرین مقانلو

0

فیلم کامل مراسم تکان دهنده تشییع جنازه و خاکسپاری ارشیا پسر نسرین مقانلو

ویدئوی تلخ و تکان دهنده مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری ارشیا پسر نسرین مقانلو با عکس و فیلم کامل با جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری ارشیا پسر نسرین مقانلو با تصاویر و فیلم وداع نسرین مقانلو با پیکر فرزنداش در ادامه مطلب ببینید

ساعاتی پیش مراسم تشییع جنازه و مراسم خاکسپاری پسر نسرین مقانلو در قطعه ۳۰۲ بهشت زهرا با حضور هنرمندان و خانواده و فوتبالیست ها برگزار شد که در عکس و فیلم گریه های تلخ نسرین مقانلو را در هنگام خاکسپاری پسرش را می بینید: با ما همراه باشید.

عکس و فیلم مراسم تشییع و خاکسپاری پسر نسرین مقانلو +زمان و محل دفن

امروز یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ در ساعت ۱۰ صبح مراسم تشییع جنازه و مراسم خاکسپاری پسر نسرین مقانلو در قطعه ۳۰۲ بهشت زهرا با حضور هنرمندان و خانواده و فوتبالیست ها برزگار شد که در عکس و فیلم گریه های تلخ نسرین مقانلو را در هنگام خاکسپاری پسرش را می بینید:

مراسم خاکسپاری ارشیا خلیلیان فرزند نسرین مقانلو امروز یکشنبه برگزار شد. مرگ تلخ این جوان واکنش‌های زیادی را برانگیخته است. گفتنی‌ست تحقیقات درباره علت مرگ وی همچنان ادامه دارد.

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پسر نسرین مقانلو +زمان و محل دفن

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری ارشیا خلیلیان پسر نسرین مقانلو +زمان و محل دفن

لازم به ذکر است که مرگ باورنکردنی پسر هنرمند و بازیگر خوش چهره نسرین مقانلو غم این روزها را دو چندان کرد. نسرین مقانلو بازیگر فعال سینما و تلوزیون دو فرزند پسر داشت که در نهایت تاسف فرزند اولش ارشیا را در سن ۲۶ سالگی درگذشت.

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پسر نسرین مقانلو +زمان و محل دفن

نسرین مقانلو در پست اینستاگرامی اش نوشت: بس که دوست داشتی ایران بمونی، اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی تو همینجا و رفتی به سفر ابدیت؟؛ فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود، ارشیا پسرم رفتی؟

اما منو هم با خودت بردی؛ داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم، با رفتنت من هم مردم پسرم؛ منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت. جات توی بهشت عزیز مهربونم؛ راهت روشن پسر خوش قلبم. بی تو دیگه مادرت آرام نیست اما تو آروم بخواب.

عکس و فیلم مراسم تشییع و خاکسپاری پسر نسرین مقانلو +زمان و محل دفن

فرزند این هنرمند در ۷ مهر ۱۴۰۱ بر اثر ایست قلبی درگذشت!!. نسرین مقانلو بازیگر باتجربه در یک عکس به شدت گریه کرده است و کمی بی حال است. خانم نسرین در غم از دست دادن پسرش می باشد او شب گذشته با انتشار پستی از درگذشت پسرش خبر داد.

گفتنی است که همسر خانم مقانلو بازیگر کشورمان در ایران حضور ندارد و به همراه پسر دیگرش آرین در امریکا زندگی می کند و هنوز خبر تشییع و مراسم تدفین اطلاع رسانی نشده است.

نظرات