بیوگرافی ارشیا خلیلیان پسر نسرین مقانلو با عکس و سوابق + از تصادف تا درگذشت

9

بیوگرافی ارشیا خلیلیان (عرشیا) پسر نسرین مغانلو کیست؟ +اینستاگرام و فوت و مرگ ارشیا خلیلیان پسر بزرگ نسرین مقانلو، عکس ها و تصاویر شخصی و هنری عرشیا خلیلیان (ارشیا) پسر نسرین مغانلو بازیگر ایرانی، زندگینامه و زندگی شخصی و پیج اینستاگرام ارشیا فرزند نسرین مقانلو و علت درگذشت و حواشی مرگ همزمان با اغتشاشات و عکس های شخصی در مجله حرف تازه آشنا شوید

بیوگرافی ارشیا خلیلیان پسر نسرین مقانلو

عرشیا پسر نسرین مقانلو کیست؟ بیوگرافی ارشیا خلیلیان پسر نسرین مقانلو + ماجرای درگذشت

ارشیا خلیلیان متولد ۱۸ شهریور ۱۳۷۵ در آمریکا بود. او همزمان با اغتشاشات و اعتراضات مرگ مکهسا امینی فوت کر که برخی رسانه ها مرگ وی را به اعتراضات نسبت دادند که صحت نداشت و او بر اثر عارضه مغزی درگذشت. او دارای یک برادر دیگر به نام آرین می باشد که به همراه خانواده در شهر دالاس آمریکا زندگی می کند. عرشسا به تازگی وارد عرصه بازیگری شده بود در فیلم سینمایی با مادرش همبازی بود

ارشیا خلیلیان ۲۶ ساله و متولد آمریکا پسر بزرگ نسرین مقانلو بازیگر فیلم ها و سریال های ایرانی است که در ۷ مهرماه ۱۴۰۱ بهعلت سکته مغزی جان خود را از دست داد.

حواشی ، زندگی شخصی و عکسهای اینستاگرام ارشیا خلیلیان

عرشیا فرزند بزرگ نسرین مقانلو بازیگر ایرانی است که در امریکا متولد شده و مدتی بود که در ایران زندگی می کرد. او پیشتر نیز دچار حادثه تلخی شده بود که از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود که به خیر گذشته بود.

یوگرافی ارشیا خلیلیان پسر نسرین مقانلو

نسرین مقانلو بازیگر سرشناس کشورمان اینستاگرام خود را با انتشار تصویری از پسرش به روز کرده و در توضیح ان نوشت : نسرین مقانلو با انتشار این عکس نوشت: دیروز سخترین و کشنده ترین روز زندگیم بود، حادثه هیچگاه خبر نمیکند ،ولی همیشه باید شکر گذار خدا باشیم،ممنونم خدای بزرگم،که به خیر گذشت،خدایا سپاس که پسرم رو دوباره به من هدیه دادی،خدایا همه فرزندانمان رو در پناه خودت حفظ کن

عکس های پسر نسرین مقانلو که درگذشت

حالا در مهرماه امسال (۱۴۰۱) خیر فوت و درگذشتش را مادرش در پیج اینستاگرامش رسانه ای کرد و نوشت: بس که دوست داشتی ایران بمونی، اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی تو همینجا و رفتی به سفر ابدیت؟؛ فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود، ارشیا پسرم رفتی؟ اما منو هم با خودت بردی؛ داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم، با رفتنت من هم مردم پسرم؛ منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت. جات توی بهشت عزیز مهربونم؛ راهت روشن پسر خوش قلبم. بی تو دیگه مادرت آرام نیست اما تو آروم بخواب.

درباره فعالیت ها و سوابق پسر خانم مقانلو اطلاع دقیقی نیست و اما او به تازگی وارد عرصه بازیگری شده بود و در حرفه موسیقی نز دستس بر آتش داشت.

ماجرای تصادف تا درگذشت

ساعت ۵ بعد از ظهر پنجشنبه ۷ مهر، مأموران کلانتری ۱۳۷ نصر در تماس با بازپرس ساسان غلامی از مرگ مشکوک پسر جوانی در خانه‌اش خبر دادند. بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد پسری ۲۶ ساله در اتاق خواب مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد این پسر جوان که ارشیا نام داشت فرزند بزرگ نسرین مقانلو، بازیگر معروف صداوسیما است که ۱۰ روز قبل از امریکا برای دیدن مادرش به ایران آمده بود.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد وی از مدتی قبل در امریکا تحت درمان بوده و روز حادثه بعد از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاق خواب رفته است. اما دقایقی بعد وقتی مادرش به داخل اتاق رفت متوجه شد او دچار حالت تهوع شده و حال خوبی ندارد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و زمانی که امدادگران راهی خانه او شدند بعد از معاینه اولیه دریافتند وی جان باخته است.

اینستاگرام و عکس های ارشیا پسر نسرین خلیلیان

نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران است. کمال خلیلیان (بازیکن سابق فوتبال) همسر نسرین مقانلو است. ثمرهٔ ازدواج آن‌ها ۲ فرزند به نام‌های ارشیا و آرین است که متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند. نسرین مقانلو در سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۵ ساله بود با کمال خلیلیان فوتبالیست معروف آن زمان ازدواج کرد و برای ادامه زندگی راهی کشور آمریکا شد.
هر دو پسر متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند ، خانم مقانلو بعد از ۱۰ ساله به ایران بازگشت اما همسر و فرزندان بین ایران و آمریکا در رفت و آمدند.

عرشیا پسر نسرین مقانلو کیست علت درگذشت

کمال خلیلیان مهاجم تیم ملی فوتبال ، قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاههای گمرک اهواز ، پاس و تاج بوده است.
سر فیلم «همسر» آقای فخیم‌زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از ۵ -۶ سال کار مداوم در عرصه‌های مختلف،‌ با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

البته سالی یک بار به ایران می‌آمدم و به صورت ناپیوسته کارهایی انجام می‌دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قادری» که هنگام بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که با «فرهاد اصلانی» و «دکتر عزیزی» بازی کردم یا کارهای دیگر، اما چون گرین کارت آمریکا داشتم، مجاز نبودم بیشتر از ۳-۴ ماه در ایران بمانم و باید برمی‌گشتم.

پیج اینستاگرام

صفحه اینستاگرام عرشیا پسر نسرین مقانلو با نشانی * در دسترس است

9 دیدگاه در “بیوگرافی ارشیا خلیلیان پسر نسرین مقانلو با عکس و سوابق + از تصادف تا درگذشت

  1. سودانه گفت:

    سلام روحش شاد نورباران!
    يه دوستم من دارم بچه روستا هستش ۳۶سالش بود بیماری بدی سختی گرفت روند بیماری هیچی براش نذاشت جز لباس‌ تنش
    اما همیشه میگه این زنده ماندن بدرد نمیخوره نه توانی برای کار نه پولی برای ادامه زندگی

  2. محمود گفت:
    5
    1

    باسلام خدمت همه عزیزان برام همیشه سواله که بعضیا دیس لایک میدن مثلا نوشتن که خدایا به پدر و مادرش صبر بده میبینم که ۲، ۳ نفر دیس دادن آخه یعنی چی؟؟ بعضیا خدایی از دم بی‌شعورن

  3. Mahi گفت:

    اخی گناه داش خدا بیامرزدش

  4. رجب گفت:
    4
    16

    همون آمریکا میموندید،،روحش شاد،،هم ایران رو دوست داره هم آمریکا رو ،،امریکای جهانخوار،،،

  5. جواد گفت:
    22
    2

    خدا یا به هیچ پدر و مادر داغ بچه نشون نده
    الهی آمین🙏🌹🌺

  6. Baran گفت:
    19
    2

    چی میشه این خبر واقعیت نداشته باشه؟؟
    مگه میشه آخه
    خدایا لطفا ادم های خوب رو نبر به این زودی از کنارمون.
    دل مون با این ادمای خوب ؛ دوستای خوب خوشه.
    خیلی ناراحت شدم
    خدایا لطفا هوای مادرشو داشته باش؛ بهش صبر بده این غم بزرگ رو تحمل کنه.

  7. Baran گفت:
    17
    8

    ارشیا جان دوست خوبم
    بعد سالها پیدات کردم ؛ چرا آخه!
    این غم بزرگ رو چطور میشه پذیرفت؟
    مگه میشه؟
    تازه یک ماهه پیدات کردم؛ باورم نمیشه
    خدایا لطفا در مرگ آدم ها عدالت داشته باش. چرا باید جوون با این همه ارزو و هدف و خوبی ببری اینقدر زود؟؟.
    به خانوادش تسلیت میگم. روحت شاد عزیزم💙💚💙

  8. عطا گفت:
    15
    2

    روحش شاد
    آرزوص صبر برای خانواده محترم

  9. رفیع گفت:
    23
    2

    خدا به مادرش صبر بده

نظرات