بیوگرافی محمدحسین رحمانی دوست استادیار دانشگاه نیشابور با عکس و سوابق

9

محمدحسین رحمانی دوست کیست بیوگرافی محمد حسین رحمانی دوست دانشگاه نیشابور

محمد حسین رحمانی دوست کیست؟ بیوگرافی محمدحسین رحمانی دوست استادیار دانشگاه نیشابور و همسر و خانواده اش همراه با سوابق و رزومه و پیج اینستاگرامش و حواشی اخیر وی درباره اخبار کذب درباره اغتشاشات و اعتراضات مرگ مهسا امینی در ادامه مطلب میخوانید

محمدحسین رحمانی دوست کیست

بیوگرافی محمدحسین رحمانی دوست کیست

دکتر محمد حسین رحمانی دوست (زاده ۴ خرداد ۱۳۴۹ در نیشابور) دارای دکترای ریاضی محض، عضو هیئت علمی دانشگاه نیشابور با مرتبه استادیاری است.

محمدحسین رحمانی دوست استادیار دانشگاه نیشابور در رشته های ریاضی و علوم پایه و عضو دائمی انجمن ریاضی ایران است. او که دارای مدرک تحصیلی دکترای ریاضی محض و آشنا به زبان انگلیسی است، در حال حاضر ریاست دانشگاه نیشابور را بر عهده دارد.

سوابق و فعالیت ها

محمد حسین رحمانی دوست یکی از استاتید و معلمان دانشگاه نیشابور است که هم اکنون به عنوان رئیس دانشگاه نیشابور مشغول به فعالیت است.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاونت اداری، مالی، مدیرکل نظارت و ارزیابی، مدیرکل امور آموزشی دانشگاه نیشابود و دبیر هیات نظارت بر آموزش عالی استان خراسان رضوی اشاره کرد.
از وی ۷ کتاب تکالیفی و ترجمه و ۳۳ مقاله علمی پژوهشی در نشریات بین‌المللی و ۵۲ مقاله ارائه شده در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی موجود است.

عکس و بیوگرافی محمدحسین رحمانی دوست
او استادیار ریاضی در گرایش‌های تخصصی آنالیز معادلات دیفرانسیل سیستم های دینامیکی ریاضی زیستی Analysis Differential Equations Dynamical Systems Mathematical Biology می باشد.

وی از سال ۱۳۷۸ ، عضو پیوسته ریاضی انجمن ریاضی ایران است. معاونت اداری مالی دانشگاه نیشابور، مدیرکل نظارت و ارزیابی دانشگاه ایلام، مدیرکل امور آموزشی دانشگاه ایلام و دبیر هیات نظارت بر آموزش عالی استان ایلام از جمله سمت ها و مسئولیت های دکتر رحمانی دوست است.

محمد حسین رحمان دوست و سالومه سیدنیا

ریاست دانشگاه نیشابور

بر اساس مصوبه جلسه ۴۹ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ کمیته تعیین روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و به موجب حکم جناب آقای دکتر زلفی گل، مقام عالی محترم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر محمد حسین رحمانی دوست به مدت چهار سال به سمت ریاست دانشگاه نیشابور منصوب شد.

اطلاعیه دانشگاه نیشابور در خصوص درج مطالب و خبرسازی های جعلی در فضای مجازی، علیه ریاست دانشگاه نیشابور

“بسم الله الرحمن الرحیم”

به دنبال انتشار مطالب کذب در خصوص وقایع اخیر توسط فرد یا افرادی در فضای مجازی(اینستاگرام، توئیتر و…..) بوسیله اکانت های جعلی منتسب به دکتر محمدحسین رحمانی دوست، ریاست دانشگاه نیشابور؛ بدین وسیله اعلام می گردد نشر این گونه مطالب در صفحات مجازی صرفا در راستای تشویش اذهان عمومی و تخریب شخصیت افراد است.

بدینوسیله، به استحضار می رساند دکتر محمد حسین رحمانی دوست، پیش از این هیچ‌گونه اکانت یا حساب کاربری و هیچ فعالیتی در اینستاگرام، توئیتر و… نداشته است. لذا در راستای شفاف سازی و جلوگیری از نشر اکاذیب، از ظهر روز دوشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۱، حساب کاربری و اکانت ایشان در اینستاگرام و توئیتر ایجاد شده است.

شایان ذکر است مراتب جعل و سوء استفاده از هویت ریاست دانشگاه نیشابور و درج مطالب کذب منتسب به ایشان، توسط مراجع قضائی و دستگاه های امنیتی جهت پیگیری موضوع و برخورد با خاطیان در حال پیگیری است.

لذا از همه دانشگاهیان از جمله دانشجویان محترم، اساتید گرامی، کارکنان معزز و هم‌وطنان گرامی درخواست می شود ضمن حفظ آرامش و دقت نظر و هوشیاری کامل در فضای مجازی و رسانه ای، برای اطلاع از مطالب واقعی، پیش از هرگونه اظهار نظری از صحت مطالب منتشر شده و هویت انتشار دهندگان اطمینان و یقین حاصل نمایند.

انتشار و اطلاع رسانی اخبار و هر گونه فعالیت مسئولان دانشگاه نیشابور صرفا از طریق مراجع رسمی دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

تنها اکانت (حساب کاربری) دکتر محمدحسین رحمانی دوست، ریاست دانشگاه نیشابور در اینستاگرام و توئیتر، به نشانی ذیل می باشد.(تاریخ ایجاد اکانت ۴ ام مهرماه ۱۴۰۱).

اکانت دکتر محمد حسین رحمانی دوست: mh_rahmanidoust @

9 دیدگاه در “بیوگرافی محمدحسین رحمانی دوست استادیار دانشگاه نیشابور با عکس و سوابق

  1. علیرضا گفت:
    2
    2

    این چند روزه همه چی فیلتر بود چجوری چهار مهر اکانت اینستا و توئیتر باز کرده؟!؟!

  2. مهسا امینی گفت:
    2
    3

    پیجش … رفته
    این حرف واقعیت داره شماها وارونه می کنید

  3. مهسا امینی گفت:
    3
    3

    گندش در اومده تکذیب کردید

  4. بنده خدا گفت:
    3
    1

    ایکاش کتاب داستان راستان شهید مطهری (دوست امام صادق) را خوانده بود تا با این وقاحت درمورد نوامیس ایران زمین سخن نگوید

  5. حیدر گفت:
    2
    5

    ایشان یکی از مدافعان نظام هستند.

  6. یاسمن گفت:
    3
    1

    سلام همچین اکانتی اینستا وجود نداشت. توئیترو نمیدونم و بشخصه اگر بد قضاوت کردم شدیدا متاسفم

  7. شهرام ستاری گفت:
    2
    1

    ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ ﺳﺎﻻﺭﻱ و ﺳﻂﺢ ﺳﻮاﺩ ﺑﺎﻻ

  8. علی گفت:
    4
    6

    این بنده خدا بیانیه رسمی داده که این حرفهایی که زده شده رو ایشون نگفته و اون اکانت توییتر و اینستاگرام کلا فیک و جعلی است. توی سایت دانشگاه نیشابور میتونید ببینید.

  9. یاسمن گفت:

    خب پس صرف نداشت نظرم تایید بشه؟! پس چرا بخش نظرات میذارید؟

نظرات