دکتر لیلی گله داران کیست؟ بیوگرافی و ماجرای استعفای لیلی گله داران از دانشگاه شیراز

9

دکتر لیلی گله داران کیست؟ بیوگرافی و ماجرای استعفای لیلی گله داران از دانشگاه شیراز

دکتر لیلی گله داران عضو هیئت علمی دانشگاه هنر شیراز و مدیر گروه ادبیات نمایشی تهران بود که در اعتراض به حوادث اخیر در شهرهای ایران استعفا کرده است، در صورتیکه طبق اطلاعیه دانشگاه هنر شیراز، ایشان از سال گذشته در خارج از کشور بسر می برد و هیچ گونه رابطه استخدامی نداشته اند که بخواهند استعفا دهند خبری است که اینروزها در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

دکتر لیلی گله داران کیست

لیلی گله داران، استاد دانشگاه هنر شیراز، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر شیراز و مدیر گروه ادبیات نمایشی تهران بود که در مهر ماه ۱۴۰۱ علاوه بر کشف حجاب، با انتشار عکسی استعفا نامه خود از دانشگاه هنر شیراز استعفا کرد خبرساز شد.

این پژوهشگر هنرهای اجرایی ضمن انتشار تصویر استعفا نامه در اینستاگرام خود نوشت: معوقه‌های پرداخت نشده‌ام را هم سپرده‌ام تا نهار و شام آتش به اختیاری شود که به خانواده نجیب مهسا امینی گفت: سپرده‌ایم بهتان نهار و شام هم بدهند.

بیوگرافی دکتر لیلی گله داران با عکس

وی متولد سال ۱۳۵۵ در شیراز است که در حال حاضر در خارج از کشور بسر می برد و در ایران زندگی نمی کند. طبق جوابیه دانشگاه هنر شیراز، او از ۱۱ ماه از ایران رفتند.

بیوگرافی دکتر لیلی گله داران با عکس

جوابیه دانشگاه هنر شیراز

جوابیه دانشگاه هنر شیراز در خصوص انتشار پیام های خلاف واقع خانم گله داران در فضای مجازی

بسم الله الرحمن الرحیم
احتراماً به اطلاع می رساند، خانم لیلا گله داران عضو اسبق هیأت علمی دانشگاه هنر شیراز، از حدود ۱۱ ماه پیش در دانشگاه حضور نداشته و در خارج از کشور به بسر می برند. از سال قبل به دلایل مختلف از جمله عدم حضور ایشان در محل کار، عدم تشکیل کلاس های درس به بهانه های مختلف، درگیری کلامی و فیزیکی با دیگر اعضای هیأت علمی و یاوران علمی و همچنین بنا بر گزارش های متعدد حوزه آموزشی و مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه مبنی اخراج بی دلیل دانشجویان از کلاس درس، ندادن نمره بدون هیچ دلیل منطقی که سبب ایجاد اضطراب، افسردگی بین تعدادی از دانشجویان شده بودند.

تا آنجایی که دو تن از دانشجویان به سبب رفتارهای خلاف اخلاق علمی و دانشگاهی ایشان تصمیم به انصراف گرفته و به دفعات دانشجویان دیگر نیز از برخورد و عملکرد ایشان ابراز نارضایتی نموده بودند. در این راستا بنابر ضوابط و مقررات، پرونده ایشان در کمیته تخلفات اعضای هیأت مطرح و همچنین هیأت اجرایی جذب نیز صلاحیت ایشان را برای ادامه فعالیت تأیید ننمود.

لذا ایشان از اواخر سال قبل در این دانشگاه فعالیت نداشته و در سال جاری نیز هیچ گونه رابطه استخدامی نداشته اند که بخواهند استعفا دهند و این عمل ایشان تنها در راستای سرپوش نهادن بر رفتارهای ناشایست و نامناسب خود در محیط پاک دانشگاه و عدم تمدید قرارداد خود بوده است

 

9 دیدگاه در “دکتر لیلی گله داران کیست؟ بیوگرافی و ماجرای استعفای لیلی گله داران از دانشگاه شیراز

  1. شیرین گفت:
    1
    1

    کشور به اندازه کافی نخبه داره. نیازی به نخاله نداریم. ولی سکته کردن مرحومه مهسا خوب نردبونی برات شد خانم دکتر. فکر کنم گرین کارتو گرفتی دیگه. آره؟

  2. ن گفت:

    یه نفر میاد صد تا کامنت میذاره خخخخخخ

  3. فریاد گفت:

    به یه ورم که رفتی . ما خاین نمیخوایم البانی بهت خوش بگذره

  4. حسن گفت:
    3
    1

    بیانیه شما هم جانبدارانه است و قابل اعتماد نمی باشد

  5. علیرضا گفت:
    1
    1

    منم به نشانه اعتراض به وضعیت موجود استعفای خود را از هئیت علمی کلیه دانشگاه های ایران اعلام میدارم . با تشکر

  6. محمد گفت:
    7
    10

    حالا دیگه هر کسی از مامانش قهر کرده و میکند می اندازد گردن مهسای بیچاره عجب روزگاری شده🙄🤔😁

  7. کوروش گفت:
    16
    8

    درود برخانم استاد

  8. سعید گفت:
    8
    18

    یه آ… دیگه هم از ایران رفت ، به امید پاکسازی سایر وطن فروش

  9. بینام گفت:
    19
    5

    لعنت به شایعه سازان
    لعنت به شما که همه چیز رو میخواهید با دروغ بدست بیارید

نظرات