آخرین خبر درباره تعطیلی دانشگاه ها در هفته اول مهر ۱۴۰۱ بعلت بین التعطیلی (جدید)

1

آخرین خبر درباره تعطیلی دانشگاه ها هفته اول مهر ۱۴۰۱ بعلت بین التعطیلی + اخرین وضعیت تعطیلی دو هفته ای دانشگاه ها هفته اول مهر ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و… مشخص شد, آخرین خبر درباره تعطیلی دانشگاه ها هفته اول مهر ۱۴۰۱ همرها جزئیات تعطیلی ۲ هفته ای دانشگاه ها را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی دانشگاه ها هفته اول مهر 1401

آخرین خبر درباره تعطیلی دانشگاه ها در هفته اول مهر ۱۴۰۱ بعلت بین التعطیلی (جدید)

🔹 باتوجه به تعطیلات پیش رو و زیادی که در هفته اول مهر به دلیل ایام شهادت در روزهای اخر ماه صفر قرار دارد، احتمال تعطیلی دانشگاه ها در اولین هفته مهرماه میرود و ممکن است تعطیل اعلام شود.

تعطیلی ۲ هفته ای دانشگاهها در همدان

فوری: طبق اخبار رسیده تعطیلی ۲ هفته ایی دانشگاهها در برخی شهرها اعلام شد، رئیس کمیسیون دانشجویی و خوابگاه‌های استان همدان از عدم برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌های استان به مدت دو هفته خبر داد.

مسلم مخفی اظهار کرد: کلاس‌های دانشگاه‌های استان به صورت حضوری از ابتدای مهر، بازگشایی می شود اما با توجه به استدلال اعضای کمیسیون دانشجویی ، تصمیم گرفتیم که کلاس‌های آموزشی تا دو هفته در تمام دانشگاه‌های استان به صورت مجازی است.

مخفی تصریح کرد: نمایندگان دانشگاه‌ها با اشاره به تعطیلاتی که در هفته ابتدایی مهرماه است گفتند که شرایط تشکیل کلاس‌ها وجود ندارد و ناهماهنگی به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها فرصتی دو هفته‌ای خواستند تا شرایط بازگشایی دانشگاه از نظر تجهیز خوابگاه‌ها و راه‌اندازی سلف دانشگاه را فراهم کنند.
رئیس کمیسیون دانشجویی استانداری همدان خاطرنشان کرد: با توجه به تنش آبی در همدان، تامین آب هم از مشکلاتی است که در راه بازگشایی دانشگاه‌ها وجود دارد و دانشگاه‌ها در تلاش هستند که تمهیدات لازم را فراهم کنند.
مخفی تصریح کرد: تصمیم بر این بود تا دانشگاه‌ها تا دو هفته به صورت غیرحضوری فعالیت کنند، اما در حال حاضر به علت عدم امکان استفاده از اینترنت، امکان برگزاری کلاس‌های مجازی وجود ندارد بنابراین کلاس‌ها در هفته ابتدایی مهرماه تعطیل است.

وی پیش‌تر گفته بود: بنابر این بود که کلاس‌های دانشگاه‌های استان به صورت حضوری از ابتدای مهر، بازگشایی شود، اما با توجه به استدلال اعضای کمیسیون دانشجویی که روز سه‌شنبه ۲۹ شهریورماه، برگزار شد تصمیم گرفتیم که کلاس‌های آموزشی تا دو هفته در تمام دانشگاه‌های استان به صورت مجازی باشد.

در حال تکمیل….

1 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی دانشگاه ها در هفته اول مهر ۱۴۰۱ بعلت بین التعطیلی (جدید)

  1. ناشناس گفت:

    همش بهانه هست چون من خودم شاهدم که مجازی شدن باعث راحتی کارکنان دانشگاه و صرفه جویی هزینه هاست برای دانشگاه واقعا ظلم بزرگی هست در حق بچه های دانشجو

نظرات