مدت زمان حمل بار هوایی و دریایی از چین به ایران

0

یکی از دغدغه هایی که تاجران در روند تجارت بین المللی و واردات کالا از چین، بعد از خرید از ای بی یا خرید حضوری از این کشور با آن درگیر هستند مسئله حمل و نقل بین المللی کالا از کشور مبداء به سمت کشور مقصد می باشد، زیرا نمی دانند برای حمل و نقل کالاهای خود از بین سه روش حمل و نقل هوایی، دریایی و زمینی کدام روش مناسب تر بوده و یا این که برای حمل و نقل بین المللی کالاهای خود به کدام یک از شرکت های حمل و نقل می توانند اطمینان کنند. از این رو ما در گروه تجاری ققنوس برای آشنایی تاجران با شیوه حمل بار از چین که یکی از سرویس های حمل و نقل ما می باشد اقدام به تهیه این مقاله نموده ایم. تاجران می توانند نه تنها صفر تا صد فرایند جابه جایی کالاهای خود از کشور مبداء تا مقصد را به ما واگذار کنند بلکه می توانند به ما به عنوان یک شرکت ترخیص کالا نیز اعتماد کرده و ترخیص کالاهای تجاری خود را نیز به ما واگذار نمایند.

حمل بار از چین به ایران چقدر طول می کشد؟

زمانی که یک تاجر در رابطه با روش های حمل و نقل بین المللی و برای استفاده از سرویس حمل بار از چین به ما در گروه تجاری ققنوس مراجعه می کند یکی از سوالاتی که به طور متداول برای این افراد ایجاد می شود این است که زمان حمل بار از چین به ایران چه مدت طول می کشد؟ در پاسخ به این پرسش باید این گونه گفت که برای حمل محموله های تجاری از چین به ایران روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به این که برای حمل یک محموله تجاری از چه روشی استفاده می شود باید تعیین کرد که مدت زمانی جابه جایی یک کالا بین این دو کشور چقدر است. همین طور این مسئله که وسیله حامل کالاهای تجاری از کدام شهر چین حرکت کرده و مقصد آن کدام شهر ایران می باشد نیز در مدت زمان جابه جایی کالا بین دو کشور تاثیر گذار خواهد بود.

به طور مثال زمانی که قرار است از روش حمل و نقل هوایی برای انتقال محموله های تجاری از چین به ایران استفاده شود اگر حرکت از شهر شنژن چین به سمت تهران باشد ۱ تا ۲ روز کاری و اگر تا مشهد باشد بین ۵ تا ۷ روز کاری زمان می برد، این در صورتی است که با استفاده از روش حمل و نقل دریایی به طور معمول بین ۳۵ تا ۴۰ روز کاری زمان می برد تا کالاهای تجاری از چین به ایران منتقل شوند. نکته جائز اهمیت این است که ما در گروه ققنوس در رابطه با روش حمل و نقل دریایی سرویس ها متنوعی داریم که استفاده از هر کدام از این سرویس ها می تواند زمان این جابه جایی را  کاهش و یا افزایش دهد.

از این رو یک تاجر برای این که بداند چه مدت زمان نیاز است تا کالاهای تجاریی که با روش خرید از ای بی و یا به روش های دیگر از چین تهیه کرده است به ایران برسد باید به طور دقیق روش انتقال، یکی از سرویس های ما که می خواهد از آن استفاده کند، آدرس دقیق مبداء و مقصد و … را تعیین کند و آن ها را در اختیار کارشناسان ما قرار دهد تا مدت زمان جابه جایی به طور دقیق مشخص شود.

برای واردات از کشور چین از کجا خرید کنیم؟ ( ای بی )

روش های متنوعی برای خرید از کشور چین به صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد که یکی از این روش ها، روش خرید از ای بی می باشد. در این روش تاجران می توانند با مراجعه به سایت ای بی و ایجاد حساب کاربری در این سایت از میان کالاهای متنوع ارائه شده کالا و فروشنده مورد نظر خود را انتخاب و فرایند خرید را انجام دهند. البته با توجه به این که این سایت به دلیل تحریم های موجود هیچ گونه کالایی را به ایران ارسال نمی کند و خریدار باید برای کامل کردن عملیات خرید یک آدرس به عنوان مکان تحویل کالا را در سایت ثبت کند، افرادی که قصد خرید محموله تجاری از این سایت را دارند می توانند انجام این کار را به ما در گروه تجاری ققنوس واگذار نمایند.

ما در گروه تجاری ققنوس در دیگر کشورها همچون چین، دبی و … دارای دفاتری می باشیم که می توانیم در روند خرید از ای بی کالاهای تجاری مشتریان را در دفاتر خود در خارج از کشور دریافت کرده سپس با استفاده از یکی از روش های حمل و نقل بین المللی مانند سرویس حمل بار از چین متناسب با نوع محموله تجاری روند جابه جایی محموله تجاری را انجام دهیم و همچنین پس از ورود کالا به کشور می توانیم به عنوان یک شرکت ترخیص کالا روند ترخیص کالاهای تجاری وارداتی از گمرک را به طور کامل به انجام رسانده و محموله تجاری را به صاحب آن تحویل دهیم.

مناسب ترین روش حمل بار از چین

همان طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم ما در گروه تجاری ققنوس روش های گوناگون و همچنین سرویس های مختلفی برای حمل و نقل بین المللی داریم که این روش ها شامل حمل و نقل هوایی، دریایی و زمینی می باشد برای هر کدام از این روش ها سرویس های گوناگونی جهت رفاه حال مشتریان در نظر گرفته ایم. در سرویس حمل بار از چین به ایران تاجران برای این که بتوانند مناسب ترین روش را برای جابه جایی کالاهای خود از بین سه روش حمل هوایی،دریایی و زمینی انتخاب کنند، باید با توجه به شرایطی که محموله تجاری شان دارد معایب و مزایای هر کدام از این سه روش را در نظر گرفته آن ها را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب ترین روش را انتخاب نمایند. تاجران در این زمینه می توانند از مشاوره های کارشناسان مجرب ما نیز بهره مند شوند.

 حمل بار هوایی و دریایی از چین به ایران

برای این که بتوان مناسب ترین روش را برای حمل و نقل کالا انتخاب نمود لازم است به عوامل زیر توجه شود:

– فاصله بین دو کشور مبداء با کشور مقصد

– وزن حجمی و وزن حقیقی محموله تجاری وارداتی

– مقایسه هزینه جابه جایی محموله با توجه به روش محاسبه در هر سه روش و مقدار به دست آمده

– امکانات کشور مقصد در رابطه با روش های حمل و نقل بین المللی

– مدت زمانی که کالای تجاری می تواند در حرکت باشد و فاسد شدنی ونشدنی بودن محموله

– خطراتی که هر کدام از سه روش به دنبال دارد

– مدت زمان جابه جایی کالا با هر کدام از روش های حمل و نقل

– و ….

ما در گروه تجاری ققنوس علاوه بر این که به شما در انتخاب بهترین روش حمل و نقل بین المللی مشاوره می دهیم، در قالب یک شرکت ترخیص کالا فرایند ترخیص کالاهای تجاری شما از گمرک را نیز به طور کامل از صفر تا صد با استفاده از ترخیص کاران حرفه ای برعهده گرفته و به شما تحویل خواهیم داد.

چگونه بهترین شرکت ترخیص کالا در ایران را پیدا کنیم؟

یکی از مراحلی که تاجران باید در راستای واردات کالا بدون توجه به این که کالا از کدام کشور وارد شده و یا به صورت حضوری و یا غیر حضوری با خرید از ای بی یا دیگر سایت ها تهیه شده است یا نه انجام دهند روند ترخیص کالا می باشد. روند ترخیص کالا در تمامی گمرک های کشور بر اساس قانون و به صورت یکسان انجام می شود و به دلیل مراحل متعدد و مدارک گوناگونی که لازم است برای این فرایند تهیه شود، روندی بسیار پیچیده و حساس به شمار می آید؛ از این رو بسیاری از تاجران برای انجام فرایند ترخیص کالاهای خود از گمرک به دنبال یک شرکت ترخیص کالا هستند، از این رو در این قسمت به معرفی چند ملاک برای انتخاب بهترین شرکت ترخیص کالا معرفی خواهیم کرد.

یک شرکت ترخیص کالای معتبر و قابل اطمینان باید برای ترخیص کالاهای مشتریان خود از گمرک دارای چند ویژگی باشد که از جمله آن ها می توان به مواردی چون استفاده از بهترین ترخیص کاران و حق العمل کاران که دارای سه ویژگی مهارت، دانش و تجربه هستند، انجام فرایند ترخیص کالا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه و …. اشاره کرد. از آنجایی که ما درگروه تجاری ققنوس برای انجام فرایند ترخیص کالا تمامی این شرایط را داریم و علاوه بر آن به ارائه دیگر خدمات مورد نیاز در زمینه واردات کالا همچون ارائه روش های حمل و نقل بین المللی مانند سرویس حمل بار از چین می پردازیم به شما تاجران عزیز انتخاب شرکت ترخیص کالای ققنوس ترخیص را توصیه می کنیم.

حمل بار هوایی و دریایی از چین به ایران

جمع بندی

با توجه به این مسئله که هر چقدر مدت زمان حمل و نقل محموله های تجاری وارداتی از کشور مبداء به سمت کشور مقصد کوتاه تر باشد برای تاجران سود بیشتری را به همراه دارد، اطلاع پیدا کردن از مدت زمان حمل و نقل محموله های تجاری از کشور مبداء به کشور مقصد بسیار مهم است، از این رو در این مقاله به معرفی عوامل تاثیر در مدت زمان جابه جایی و همچنین بهترین روش مناسب برای حمل بار از چین با توجه به عوامل دخیل پرداختیم. تاجران می توانند در راستای حمل و نقل محموله های تجاری خود از کشور مبداء به کشور مقصد از خدمات گوناگون ما چون روش ها و سرویس های حمل و نقل بین المللی، مشاوره در زمینه انتخاب بهترین روش حمل و نقل، خرید از ای بی و دریافت کالا از این سایت با توجه به تحریم های موجود ، ترخیص محموله های تجاری وارداتی از گمرک های سراسر کشور و … بهره مند شوند.

نظرات