پخش زنده و آنلاین بازی دوستانه ایران و اروگوئه امروز جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ 

0

پخش زنده و آنلاین بازی دوستانه ایران و اروگوئه امروز جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ +خلاصه و نتیجه بازی

پخش زنده و آنلاین بازی دوستانه ایران و اروگوئه امروز جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱  + تماشای آنلاین بازی دوستانه ایران و اروگوئه امروز جمعه اول مهر ۱۴۰۱ با کیفیت عالی شبکه سه و شبکه های پخش انلاین و زنده داخی و خارجی امروز جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ در ادامه مطلب از مجله حرف تازه مشاهده نمایید

پخش زنده و آنلاین بازی دوستانه ایران و اروگوئه امروز جمعه 1 مهر 1401 

امروز جمعه اول مهر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران، دیدار تیم های فوتبال ایران و اروگوئه از سری مسابقات دوستانه برای امادگی در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ در ورزشگاه اتریش به مصاف هم می رود.

این دیدار از حوالی ساعت ۱۹ روز جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ به میزبانی اتریش برگزار میشود و به صورت زنده پخش خواهد شد. تا ساعاتی دیگر نتیجه و خلاصه بازی دقایقی پس از اتمام دیدار ایران و اروگوئه بارگذاری می شود.

مسابقه فوتبال دوستانه ایران و اروگوئه را به صورت زنده از حرف تازه پخش خواهد شد.

[برای تماشای آنلاین و زنده بازی اینجا کلیک کنید]

شبکه ها پخش

همچنین می توانید در شبکه بین اسپورت و شبکه اسکای اسپورت و آنتن و تلوبیون و شبکه سه کمک بگیرید و بازی دوستانه ایران و اروگوئه را تماشا کنید

نتیجه و خلاصه بازی ایران و اروگوئه امشب جمعه اول مهر ۱۴۰۱

نتیجه و خلاصه بازی این دیدار، دقایقی پس از پایان دیدار ایران و اروگوئه بروزرسانی میشود:

ترکیب تیم ها

در ترکیب تیم ملی اروگوئه بازیکنانی چون لوئیس سوارز و فرناندو موسلرا، ادینسون کاوانی و رونالدو آرائوخو، مارتین کاسرس، سباستین کواتس، ماتیاس وینیا، فدریکو والورده، رودریگو بنتانکور، ماتیاس وسینو، نیکلاس دلا کروز و … حضور دارند. احتمال تغییر در ترکیب تیم ملی فوتبال اروگوئه می رود.

سوارز و ادینسون کاوانی از جمله فوتبالیست های معروف و با تکنیک تیم ملی کشور اروگوئه است و در مقابل ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برای بازی با اروگوئه می توان به علیرضا بیرانوند، سردار آزمون و مهدی طارمی و محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و … اشاره کرد.

نظرات