آیا مدارس شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس ۲ دوم مهر ۱۴۰۱

2

آیا مدارس شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات دوم مهر ۱۴۰۱

آیا مدارس شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات فردا شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ مدارس و ادارات تعطیل شد؟ اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ (دوم مهر ۱۴۰۱) در اولین روز بازگشایی مدارس وضعیت تعطیلی مدرسه ها در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز و مشهد و خوزستان و اهواز و قزوین و رشت و شهرهای استان ها فردا شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ و تعطیلی مدارس تهران و شهرهای فردا شنبه دوم مهر ۱۴۰۱ به دلیل ایام شهادت امام حسن مجتبی و رحلت پیامبر ص را از حرف تازه میخوانید.

آیا مدارس شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات دوم مهر 1401

🔹فوری: بر اساس اظهارات سخنگوی آموزش و پروروش، مدارس فردا شنبه دوم (۲) مهر ۱۴۰۱ تعطیل نیستند و دایر خواهد بود. ‌با توجه به اینکه اول مهر‌ ، روز جمعه است ، روز شنبه دوم مهر به‌عنوان روز ملی بازگشایی مدارس در نظر گرفته‌ شده است.

صادق ستاری‌فرد سخنگوی آموزش و پرورش گفت: شنبه دوم مهر، قطعا روز بازگشایی مدارس است و همه دانش‌آموزان در مدرسه و کلاس درس حضور می‌یابند. او همچنین گفت: تعطیلات هفته آینده به هیچ وجه تاثیری در زمان بازگشایی مدارس ندارد و شنبه دوم مهر‌ همه مدارس سراسر کشور میزبان دانش‌آموزان خواهند بود. وی افزود: ان شاءالله جشن بازگشایی مدارس با حضور پرشور همه دانش‌آموزان کشور برپا می شود و تعطیلی روز یکشنبه تاثیری در زمان بازگشایی مدارس نخواهد داشت.

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: مدارس روزهای یکشنبه و سه‌شنبه تعطیل هستند، بنابراین تعطیلات مذکور هیچ تاثیری در فعالیت مدارس در روزهای غیر تعطیل ندارد.

لازم به ذکر است که یکشنبه ۳ مهر به دلیل رحلت رسول اکرم و شهادت امام حسن مجتبی ع، تعطیل رسمی است و تمام ادارات و مدارس تعطیل هستند

تعطیلی مدارس مشهد شنبه دوم مهر

همچنین مدارس مشهد به علت فرا رسیدن شهادت امام رضا علیه السلام و زیارت و عزاداری مردم به این مناسبت دوم مهر ماه تعطیل شدند.

این تعطیلی برای همه شهرهای کشورمان لحاظ نشده است و صرفاً شهر مشهد به دلیل پذیرای زائران شنبه ۲ مهر و اولین روز بازگشایی مدارس تعطیل است.

2 دیدگاه در “آیا مدارس شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس ۲ دوم مهر ۱۴۰۱

  1. .. گفت:
    26

    واقعا نبوغ کسایی که همچین تصمیمی گرفتن را تحسین میکنم😂 بقیه جاها تعطیل نباشه پس کی میره مشهد؟یا همه را تعطیل کنین یا هیچ کس را تعطیل نکنید.

  2. ستایش گفت:
    31

    چرا باید مشهد تعطیل باشد ولی شهرهای دیگه نَه؟
    بعضی ها هم به سمت مشهد حرکت میکنند

نظرات