نحوه سفارش آنلاین لیبل

0

نحوه سفارش آنلاین لیبل

برچسب یا لیبل می‌تواند از هر ماده‌ای تولید و بر روی یک محصول یا بسته‌بندی چسبانده شود. اطلاعاتی که بر روی آن ارائه می‌شود، درباره نوع محصول و نحوه ساخت آن توضیحاتی می‌دهد. چاپ لیبل می‌تواند به شکل‌های مختلفی انجام شود، مانند لیبل pvc، لیبل شیشه ای، لیبل ترانسپرنت و برچسب صدفی بر روی یک تکه کاغذ، برچسب، فیلم پلاستیکی یا حتی پارچه.

سفارش آنلاین لیبل

چگونه سفارش آنلاین لیبل را انجام دهیم؟

شما می‌توانید از برچسب‌هایی مانند برچسب  pvc برای اهداف مختلفی استفاده کنید: برای برندسازی یا تبلیغات، برای ارائه اطلاعات مهم مانند ماندگاری و ارزش‌های تغذیه‌ای برای اقلام غذایی یا استفاده و دفع مناسب محصولات. برچسب‌ها در کلاس درس نیز مفید هستند. معلمان می‌توانند از آنها به عنوان برچسب نام کلاس یا برچسب نام برای سایر اقلام موجود در کلاس استفاده کنند.

برای اینکه بتوانید سفارش آنلاین لیبل را انجام دهید، فقط کافی است محصول خود را در سایت یکی از شرکت‌های تولیدکننده برچسب معرفی کنید تا از این طریق سفارش شما ثبت شود. شما با استفاده از برچسب‌ساز آنلاین رایگان، می‌توانید از میان صدها الگوی قابل تنظیم یک مورد را انتخاب و برچسبی طراحی کنید که برند و محصول شما را به‌خوبی به نمایش بگذارد.

نحوه ساخت لیبل

سفارش آنلاین لیبل

شما محصولی تولیده کرده‌اید که به آن افتخار می‌کنید و اکنون زمان آن رسیده که برچسبی مانند یک لیبل شیشه ای طراحی کنید تا توجه مشتریان شما را به خود جلب کند. با سفارش آنلاین لیبل از طریق برنامه برچسب‌ساز آنلاین، ایجاد یک برچسب براق رایگان و آسان خواهد بود.

شما با انتخاب از بین میلیون ها فونت، تصویر و رنگ، صدها الگوی ساخته شده توسط طراحان را با چند کلیک سفارشی خواهید کرد. یا اینکه می‌‌توانید تصاویر و لوگوهای خود را بارگذاری کنید تا برچسبی ایجاد شود که سبک برند شما را منعکس کند.

از برچسب هایی که محصولات شما را تزیین می‌کنند تا برچسب‌های مربوط به لوازم باارزش و قیمتی، برای هر مورد یک طرح برای چاپ لیبل وجود دارد. شما در هر زمانی می‌توانید ابعاد سفارشی مورد نیاز و طراحی مدنظر خود را از ابتدا انتخاب کنید.

چگونه یک برچسب درست کنیم

  • سایت مورد نظر را باز کنید: شما باید ابتدا به سایت مخصوص چاپ لیبل بروید و کلمه “Label” را جستجو کنید تا یک طرح برچسب جدید ایجاد شود.
  • الگوی مناسب را پیدا کنید: در صفحات مختلف سایت به دنبال الگوهای لیبل زیبا و آماده بگردید. جستجوی خود را با افزودن کلمات کلیدی متناسب با موضوع مورد نظر خود محدود کنید. برای شروع به سادگی بر روی قالب مورد نظر خود کلیک کنید.
  • ویژگی‌های مدنظر خود را جستجو کاوش کنید: با ابزار کشیدن و رها کردن، فقط عناصری را که دوست دارید از پنل سمت چپ به صفحه خود منتقل کنید. استیکرها، وکتورها و نمادهایی را جستجو کنید که به بهترین وجه با طرح شما مطابقت دارند تا برچسب شما برجسته شود.
  • برچسب خود را سفارشی کنید: سایت‌های مخصوص چاپ لیبل به صورت آنلاین، سفارشی کردن طرح را به دلخواه شما آسان می‌کنند. عناصر نام تجاری و عکس‌های مدنظر خود را آپلود کنید. جزئیات کسب و کار یا محصول خود را با استفاده از جلوه‌های فونت سرگرم کننده پر کنید.
  • دانلود و چاپ کنید: پس از اتمام ویرایش، می‌توانید برچسب‌های خود را ذخیره و دانلود کنید و با پرینتر آنها را چاپ کنید.

چاپ لیبل به صورت آنلاین و صرفه‌جویی در زمان و هزینه

شما با این کار می‌توانید در زمان بسیار کوتاه‌تری الگو و برچسب خود را چاپ کنید و به این ترتیب هم زمان کمتری را برای این کار صرف خواهید کرد، و هم هزینه شما به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. شما می‌توانید با صدها الگوی از پیش ساخته شده توسط طراحان از جمله لیبلpvc ، به شیوه آسان‌تری طرح مورد نظر خود را پیدا و از آن برای رشد کسب‌ و کار خود استفاده کنید.

در رقابت با دیگران پیشتاز باشید

برچسب اولین چیزی است که مشتریان هنگام نگاه کردن به محصول شما مشاهده می‌کنند. در مسیری که رقبای زیادی وجود دارند، شما باید اطمینان حاصل کنید که لیبل شما از بقیه متمایز خواهد بود. اینجاست که اهمیت یک طراحی خوب مشخص می‌شود.

در هر شغل و تجارتی که باشید، می‌توانید مجموعه قالب‌های مختلف موجود در سایت‌ها را برای سفارش آنلاین لیبل مشاهده و برچسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کلام آخر

اگر برای سفارش لیبل به صورت آنلاین به دنبال یک شرکت معتبر می‌گردید، می‌توانید خدمات شرکت چاپ رفاه را مورد استفاده قرار دهید. این مرکز در زمینه چاپ لیبل در انواع مختلف از جمله برچسب شیشه ای، برچسب ترانسپرنت، لیبل صدفی و لیبل پی وی سی تجربه بسیار درخشانی دارد و آمادگی ارائه هر نوع خدماتی را در این خصوص دارد.

نظرات