معرفی بهترین روش های آموزش آنلاین زبان فرانسه

0

زبان فرانسه یکی از پرطرفدارترین زبان های روز دنیاست. یادگیری این زبان در بین ایرانیان نیز طرفداران زیادی دارد. در این مقاله بهترین روش های آموزش آنلاین زبان فرانسه به شما معرفی می شود.

اهمیت یادگیری زبان دوم

زبان فرانسه یا هر زبان دیگری که به عنوان زبان دوم، انتخاب شماست می تواند به دلایل فراوانی دارای اهمیت بالا حوزه ی علمی، فرهنگی و اقتصادی زندگی شما باشد.

هر کسی برای یادگیری زبان دوم دلیل شخصی خود را دارد. برخی برای مهاجرت، عده ای دیگر برای ادامه تحصیل و گرفتن بورسیه از یک دانشگاه خارجی و عده ای هم به دلایل کاری و اقتصادی یک زبان را انتخاب و شروع به یادگیری می کنند.

آموزش زبان فرانسوی

کسب درآمد یکی از دلایل مهم برای یادگیری زبان دوم است. امروزه در ایران کسب درآمد دلاری می تواند شما را از نوسانات قیمت ها و تورم رها کند. کافی است به حد کافی از تسلط در یک زبان خارجی برسید، می توانید به راحتی با تولید محتوا به درآمد ارزی برسید.

تولید محتوای متنی برای سایت، تولید محتوای ویدئویی در رسانه هایی مانند یوتیوب و …

بهترین روش های یادگیری زبان فرانسه در منزل

در ادامه برخی از بهترین روش های یادگیری زبان فرانسه در منزل برای شما توضیح داده می شود.

اول: آموزشگاه های آنلاین زبان فرانسه 

امروزه آموزش های آنلاین بسیار فراگیر شده اند. به صرفه بودن شرکت در کلاس های آنلاین برای یادگیری مهارت های مختلف یکی از مهم ترین دلائل فراگیری این نوع آموزش است.

با انتخاب آموزش آنلاین به جای شرکت در یک کلاس حضوری هم در وقت خود صرفه جویی می کنید و هم در هزینه. با توجه به ترافیک در شهرهای بزرگ، در صورتی که بخواهید از منزل خارج شوید، به آموزشگاه رفته و بعد از کلاس برگردید، چند ساعتی از وقت خود را صرف رفت و آمد کرده اید.

اضافه بر این، هزینه های رفت و آمد، آلودگی صوتی و خستگی ناشی از رفت و آمد باعث فرسایش زیاد شرکت در یک دوره ی حضوری می شوند.

آموزش آنلاین با حذف این موانع، آموزش را به منزل شما می آورد. در ادامه برخی از بهترین مراکز برای آموزش آنلاین زبان فرانسه را به شما معرفی می کنیم:

۱. آموزشگاه آنلاین زبان فرانسه گیشه (guichet.ir)

گیشه یک مرکز آموزش زبان فرانسه است. مزیت گیشه نسبت به دیگر مراکز این است که آموزشگاه گیشه فقط و فقط روی زبان فرانسه تمرکز کرده است.

آموزش های گیشه همگی مربوط به زبان فرانسه هستند. علاوه بر این که مقالات بسیاری در این سایت به صورت رایگان برای یادگیری بهتر زبان فرانسه در اختیار شما هستند.

آموزش های زبان فرانسه در گیشه به دو صورت برگزار می شوند:

  • دوره های آنلاین، ترمی و ماهیانه به دو صورت خصوصی و عمومی
  • دوره های آفلاین: با خرید پکیج آموزش زبان فرانسه می توانید به صورت آفلاین زبان فرانسه را بیاموزید

یکی از نکات مهم برای انتخاب یک آموزشگاه آنلاین، پشتیبانی آن است. در طی دوره ی یادگیری زبان فرانسه به صورت آنلاین، شما باید به استاد دسترسی داشته باشید.

آموزشگاهی که انتخاب می کنید باید این امکان را به شما بدهد که تکالیف و تمرین های حل شده را برای استاد بفرستید و استاد آن ها را تصحیح کند.

وجود این نکته ی مثبت در آموزشگاه آنلاین زبان فرانسه گیشه، باعث شد که آن را به عنوان اولین گزینه به شما معرفی کنیم.

۲. آموزشگاه زبان های خارجی سفیر

شما برای یادگیری آنلاین زبان فرانسه می توانید سری به این آموزشگاه نیز بزنید. آموزشگاه سفیر برنامه های متنوعی برای زبان فرانسه، انگلیسی و دیگر زبان ها دارد که به صورت آنلاین و حضوری می توانید شرکت کنید.

۳. آموزشگاه زبان ایران مهر

این آموزشگاه هم یکی دیگر از آموزشگاه های معروف برای یادگیری زبان فرانسه است. در این آموزشگاه نیز مانند سفیر، دوره های مختلف برای یادگیری زبان های مختلف برگزار می شود.

۴. آموزشگاه زبان فرانسه سفارت فرانسه

یکی از بهترین گزینه ها برای یادگیری زبان فرانسه آموزشگاه وابسته به سفارت فرانسه در تهران است. البته نرخ شهریه های دوره های این آموزشگاه بسیار بالاتر از دیگر آموزشگاه ها است.

دوم: اپلیکیشن های آموزش زبان فرانسه

۱. نرم افزار Rosetta Stone

این نرم افزار یکی از معروف ترین و بهترین نرم افزار های آموزش زبان است. با این نرم افزار شما امکان یادگیری ۲۵ زبان مختلف را دارید.

بخش های متنوع و جامع این نرم افزار به شما کمک می کند تا نوشتار، گفتار و مهارت شنیداری رشد کنید.

۲. نرم افزار Duolingo

این نرم افزار را شاید تا بحال بارها و بارها دیده باشید. Duolingo یکی از نرم افزار های معروف برای یادگیری زبان های مختلف به خصوص زبان فرانسه است.

Duolingo سعی کرده است که با تنوع بالا در ارائه ی مطالب جدید و طراحی محیطی شبیه بازی، زبان آموز را در مسیر یادگیری ترغیب کند و از خسته شدن او جلوگیری کند.

۳. نرم افزار Babbel

بابل هم یکی از نرم افزار های معروف آموزش زبان های خارجی است. بابل امکان یادگیری ۱۴ زبان خارجی خصوصا زبان فرانسه را به شما می دهد.

غیر از سه نرم افزاری که در بالا معرفی شد، نرم افزار های بی شمار دیگری هم هستند که به کمک آن ها می توانید زبان فرانسه را بیاموزید.

نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که با این قبیل نرم افزار ها تا حد مشخصی می توانید رشد کنید. نباید توقع داشته باشید با آموزش های این قبیل نرم افزار ها به سطوح حرفه ای و پیشرفته از زبان فرانسه برسید. اما برای شروع گزینه های مناسبی هستند.

سوم: خرید پکیج آموزش زبان فرانسه

پکیج آموزش زبان فرانسه نیز یکی از راه های خوب برای یادگیری زبان فرانسه است. سایت گیشه که در بالا معرفی شد، اقدام به ضبط برنامه های آموزشی زبان فرانسه از مبتدی تا پیشرفته کرده است.

دوره های آفلاین زبان فرانسه به گونه ای هستند که شما در هر زمان و مکانی، به ویدئو های آموزشی دسترسی دارید. می توانید به مقداری که وقت دارید، جلسه ای را ببینید و ادامه ی آن ها به وقت دیگری موکول کنید.

پکیج های زیادی برای آموزش زبان فرانسه در ایران هست که گیشه یکی از بهترین هاست. پکیج آموزش زبان فرانسه گیشه بر اساس متد Taxi و از سطح مبتدی تا پیشرفته می باشد.

کافی است عبارت «پکیج آموزش زبان فرانسه گیشه» را در گوگل جستجو کرده و این بسته ی آموزشی را تهیه کنید.

چگونه مدرک زبان فرانسه بگیریم؟

اگر تا اینجای مقاله را مطالعه کرده باشید، این سؤال به ذهنتان می آید که در صورت شرکت در آموزش آنلاین زبان فرانسه یا خرید پکیج آموزش زبان فرانسه، چگونه می توانیم مدرک زبان خود را بگیریم؟

هر گونه مدرکی که از آموزشگاه های زبان دریافت می کنید برای فعالیت شما در کشور فرانسه بی اعتبار هستند. مرجع رسمی مدرک های زبان فرانسه سفارت فرانسه است.

شما پس از گذراندن دوره ی آموزش آنلاین یا آفلاین زبان فرانسه و تمرین کافی می توانید با مراجعه به سایت سفارت فرانسه در تهران تاریخ آزمون های پیش رو را دیده و در صورت تمایل ثبت نام کنید.

مدرک های زبان فرانسه انواع مختلفی دارند که معروف ترین آن ها TCF و Delf و Dalf هستند. مدرک TCF برای شروع گزینه ی مناسبی است.

مزیتی که مدرک TCF نسبت به دیگر مدارک مانند Delf و Dalf دارد این است که در TCF شما با هر امتیازی که دریافت کنید مدرک مربوطه را دریافت می کنید.

بنابر این در این آزمون مردودی معنا ندارد. اما در آزمون های Delf و Dalf در همان زمان ثبت نام باید سطح مورد نظر خود را انتخاب کنید و اگر امتیاز لازم را کسب نکنید مدرکی دریافت نمی کنید.

نظرات