فیلم کامل سکانس تکان دهنده بچه مهمونی و چرخ و فلک سواری و واکنش ها را ببینید

1

فیلم کامل سکانس تکان دهنده بچه مهمونی و چرخ و فلک سواری و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل بچه مهمونی و چرخ و فلک و بازگویی خاطرات چرخ و فلک سواری بچه مهمونی و واکنش ها را ببینید در ویدئوی بچه مهمونی درباره چرخ و فلک و اشک و گریه ایرج طهماسب را در قسمت جدید برنامه مهمونی ایرج طهماسب که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته را از دست ندهید و ببینید

بچه مهمونی و چرخ و فلک

ویدئوی بچه مهمونی و چرخ و فلک سواری و بازگویی خاطراتی از سوار شدن به چرخ و فلک و دیالوگ های تکان دهنده و تامل برانگیز بچه مهمونی درباره چرخ و فلک که میگه وقتی بزرگ شدی شبیه اینا نشیا گریه و اشک ایرج طهماسب را درآورد، از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی وایرال شده و با واکنش های جالب و جذابی از سوی کاربران فضای مجازی همراه شده است که شما نیز ویدئوی سکانس بچه مهمونی و چرخ و فلک را فیلم زیر ببینید و از دست ندهید:

دانلود ویدئو

بچه مهمونی که به تازگی دیالوگ های جالب و غم انگیزی درباره چرخ و فلک سواری را در جدیدترین قسمت برنامه مهمونی ایرج طهماسب بازگو کرده که باعث بغض و گریه ایرج طهماسب شد، تا جایی که او دستور قطع برنامه را داد و نتوانست از ریختن اشک هایش جلوگیری کند.

حالا با گذشت ساعاتی از انتشار قسمت جدید این برنامه، بخش هایی از آن در شبکه های مجازی با عنوان این بار بچه مهمونی اشکتان را درمی آورد به جای خنده و فحش، در حال دست به دست شدن است

در بخشی از این ویدئو، بچه به ایرج طهماسب می گوید: سوار چرخ فلک شدیم و هی رفت بالا و بالاتر، طهماسب! آفتاب خورد به صورتمان. بعد با خودم گفتم چقدر بالا داریم می رویم، هی آدم ها کوچک و کوچکتر می شدند، چقدر ما آدم ها فکر می کنیم بزرگیم، بعد با خودم گفتم وقتی تو بزرگ شدی شبیه اینها نشوی…بعد رسیدیم بالای بالا! طهماسب اون بالا یکهو چرخ فلک ایستاد. اینقدر دور و برم را نگاه کردم! همه چیز اینقدر قشنگ بود، اینجای خاطره گویی و دیالوگ بچه، آقای طهماسب نتوانست جلوی بغض و اشکش را بگیرد و بینندگان را به دیدن ادامه برنامه دعوت کرد.

عروسک بچه یکی از شخصیت های سریال مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب است که اینروزها با تورو سننه قربونت برم و ساندویچ ماکارونی با کلاس حصیری مشهور شده و محبویت عجیبی در بین کاربران و خانواده ها پیدا کرده است. مهمونی در ژانر عروسکی، کمدی و گفتگو محور، به کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی ساخته شده است.

برنامه مهمونی با تعدادی عروسک جدید کاری از ایرج طهماسب کارگردان کشورمان است که پنجشنبه ها ساعت ۲۰ منتشر میشود و تاکنون ۱۶ قسمت آن از طرق نماوا پخش شده و چهره ها هنری و ورزشی ایرانی مهمان این برنامه بودند. شخصیت های بچه و پشه بیشترین محبوبیت را در میان عروسک های این برنامه دارند.

حضور عروسک بچه جذابت این اثر جدید ایرج طهماسب را بیشتر کرده و مخاطبان و بینندگان این برنامه بسیار بچه را دوست دارند و سکانس های جالب او در شبکه های اجتمالعی در حال دست به دست شدن است.

واکنش ها

واقعا چرا بعضیا مغرورن، مگه مهربونی چشه ❤️

******

ینظیر هستین

😢😢😢

****
وقتی بزرگ شدی شبیه اینا نشیا 💔

1 دیدگاه در “فیلم کامل سکانس تکان دهنده بچه مهمونی و چرخ و فلک سواری و واکنش ها را ببینید

  1. محمود گفت:

    عالی🙏🙏🙏🙏😔😔😔😔

نظرات