فیلم کامل سکانس جنجالی دعوای بچه با کلاه قرمزی و واکنش ها را ببینید

0

فیلم کامل دعوای بچه مهمونی با کلاه قرمزی و سکانس دعوا و کل کل بچه و کلاه قرمزی بر سر ساندویچ ماکارونی و آقای مجری و واکنش ها را ببینید در کلیپ و ویدئوی میکس کلاه قرمزی و بچه که بسیار جالب و دیدنی است

دعوای بچه با کلاه قرمزی

فیلم کامل سکانس جنجالی دعوای بچه مهمونی با کلاه قرمزی و واکنش ها را ببینید

کل کل و دعوای بچه با کلاه قرمزی وایرال شد، از ساعاتی پیش انتشار فیلم دعوا و دوئل بچه و کلاه قرمزی دو عروسک محبوب آقای مجری در شبکه های اجتماعی با عنوان حضور کلاه قرمزی در برنامه مهمونی پربازدید شد و به نظر کاربران فضای مجازی، یکی از بهترین میکس های کلاه قرمزی و بچه در مدت اخیر است که ساخته شده است. شاید هم آرزوی خیلی از بینندگان برنامه مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب است که دوست دارند دو شخصی عروسکی محبوب را در کنار هم ببینند.

عروسک بچه یکی از شخصیت های برنامه مهمونی ساخته ایرج طهماسب است که اینروزها در شبکه های اجتماعی غوغا کرده. به تازگی انتشار ویدئویی از کل کل بچه مهمونی با کلاه قرمزی و کل کل و دوئل این دو شخصیت عروسکی بر سر ساندویچ ماکارونی و آقای مجری به یکی از کلیپ ها و فیلم های پربیننده در اینستاگرام تبدیل شد و سخنان غم انگیز و تلخ کلاه قرمزی با واکنش های جالب کاربران فضای مجازی همراه شده که بد نیست در کلیپ زیر شما هم تماشا کنید و لذت ببرید:

دانلود ویدئو

مهمونی یک مجموعه تلویزیونی عروسکی و گفتگو محور ایرانی به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی است که در نوروز ۱۴۰۱ از رسانه اینترنتی نماوا پخش شد.

کلاه قرمزی نام شخصیت عروسکی ایرانی است که توسط ایرج طهماسب و حمید جبلی خلق و توسط مرضیه محبوب طراحی و ساخته شده‌است.
یکی از بهترین میکس های کلاه قرمزی و بچه را ببینید .

ایرج طهماسب مجری، هنرپیشه، عروسک‌گردان، صداپیشه، کارگردان معروف ایرانی است که خالق عروسک های کلاه قرمزی و پسر خاله و بچه و پشه و دیگر عروسک های برنامه های مهمونی و کلاه قرمزی است که در چند دهه اخیر در بین مردم محبوبیت زیادی یه دست آورده است

 

نظرات