راهنمای خرید آینه حمام

0

اگر می‌خواهید برای خرید آینه حمام اقدام کنید اما نمی‌دانید که کدام آینه برای حمام مناسب است ، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله صفر تا صد خرید آینه حمام را در اختیار شما قرار می‌دهیم و به شما کمک می‌کنیم که یک خرید استاندارد و مناسب داشته باشید. استفاده از آینه به عنوان اکسسوری حمام ، زیبایی فوق العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد.

 خرید آینه حمام

همه‌ی افراد زیبایی را دوست دارند و  برای داشتن یک دکوراسیون لوکس و مدرن تلاش می‌کنند. بهتر است بدانید که طراحی دکوراسیون حمام ، اهمیت بسیار زیادی دارد. همانطور که به دکوراسیون سایر قسمت‌ها توجه می‌کنید ، باید به دکوراسیون حمام هم توجه داشته باشید و تاثیر فوق العاده آن  در زیبایی محیط را نادیده نگیرید. بدون شک فاکتورهای زیادی در زیبایی دکوراسیون حمام تاثیر گذار هستند که آینه یکی از مهم‌ترین آن‌ها می‌باشد.

خرید آینه حمام را جدی بگیرید و یکی از بهترین مدل‌های آینه را خریداری نمایید. آینه به شما کمک می‌کند که فضایی متفاوت و لوکس طراحی کنید ، فضایی که همه از دیدن آن شگفت زده شوند.

همانطور که می‌دانید حمام‌ها فضای کوچکی دارند و برای طراحی دکوراسیون آن‌ها نمی‌توانید از محصولات زیادی استفاده کنید. از این رو استفاده از آینه یکی از ملزومات طراحی دکوراسیون حمام می‌باشد. آینه‌ها صرفا جنبه زیبایی و آراستگی ندارند ، آن‌ها کاربردها و مزایای بسیار زیادی دارند که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

–            با خرید آینه حمام می‌توانید فضای کوچک خود را بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان دهید. آینه‌ها با عمق دادن به فضای شما ، آن را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

–            آینه‌ها زیبایی بی نظیری دارند و این زیبایی را به محیط شما هدیه می‌دهند.

–            آینه‌ها توانایی خارق العاده‌ای در انعکاس نور دارند و با انعکاس نور می‌توانند محیط شما را روشن و نورانی کنند. از این رو آینه‌ها بهترین گزینه برای محیط‌هایی می‌باشند که با کمبود نور مواجه هستند.

–            حمام‌هایی که دکوراسیون آن‌ها با بهره مندی از آینه‌ها طراحی شده است ،  ظاهر فوق العاده‌ای و منحصر به فردی دارند. این محیط‌ها همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرند.

–            با خرید آینه حمام می‌توانید فضایی لوکس و مدرن داشته باشید. فضای متفاوتی که همه از دیدن آن حیرت زده خواهند شد.

–            از آینه برای اصلاح سر و صورت در حمام هم استفاده می‌شود.

–            آینه‌ها به محیط شما هویت می‌بخشند و محیط شما را متحول می‌کنند.

–            توجه به این نکته حائز اهمیت است که استفاده از آینه در دکوراسیون ، آرامش خاصی به افراد می‌دهد و تاثیر فوق العاده‌ای در روحیه آن‌ها دارد.

آینه‌ها کاربردهای بسیار زیادی دارند و کاربرد آن‌ها به این موارد ختم نمی‌شود.

برای خرید آینه حمام باید به چه نکاتی توجه کرد:

بعد از اینکه با  کاربردها و مزایای فوق العاده آینه آشنا شدید ، بهتر است با نکات کلیدی مهمی که برای خرید آینه وجود دارد هم آشنا شوید. این نکات کلیدی به شرح زیر می‌باشند:

  1. محل نصب آینه:

خرید آینه حمام به فاکتورهای مهمی نیاز دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها توجه به محل نصب آینه می‌باشد. بهتر است قبل از خرید ، محل نصب آینه را تعیین کنید سپس آینه متناسب با آن را خریداری نمایید. به عنوان مثال عمودی و افقی بودن آینه با توجه به محل نصب آن مشخص می‌شود.

  1. شفافیت آینه:

شفافیت و صاف بودن سطح آینه هم یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که در خرید آینه حمام باید به آن توجه کنید. هرچقدر سطح آینه شفافیت بیشتری داشته باشد ، تصاویر را به خوبی بازتاب می‌کند و زیبایی بیشتری دارد. از این رو بهتر است هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید و از خرید آینه‌های کدر که سطح صافی ندارند ، خودداری کنید. بهتر است بدانید آینه حمام دلفین بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود زیرا سطح این آینه‌ها بسیار شفاف است و زیبایی فوق العاده‌ای دارند.

  1. توجه به برند آینه:

همانطور که می‌دانید آینه‌های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام از آن‌ها توسط شرکت خاصی طراحی و تولید شده‌اند. این آینه‌ها برندهای گوناگونی دارند که هر کدام از آن‌ها کیفیت خاص خود را دارند. با خرید یک برند معتبر دیگر نگرانی بابت کیفیت محصول مورد نظر خود نخواهید داشت و با خیالی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما ، خرید آینه حمام دلفین می‌باشد. این آینه یکی از بهترین و مرغوب‌ترین آینه‌های موجود در بازار است که کیفیت فوق العاده‌ای دارد. بهتر است از خرید برندهای ناشناس خودداری کنید و همواره بهترین برندها را خریداری نمایید. برند دلفین یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برندهای موجود در بازر است.

  1. اندازه آینه:

آینه‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید شده‌اند که انتخاب آن‌ها به نظر و سلیقه شما بستگی دارد. از این رو بهتر است هنگام خرید آینه حمام ، به اندازه آن‌ها توجه کنید و اندازه آینه را متناسب با محیط خود انتخاب کنید. توجه به این نکته حائز اهمیت است که اندازه آینه نسبت به روشویی بزرگ‌تر نباشد. اگر تمایل دارید که قسمت زیادی از دیوار خود را با آینه بپوشانید ، بهتر است از روشویی‌ بزرگ استفاده کنید. در این صورت می‌توانید یک دکوراسیون خارق العاده طراحی کنید زیرا اندازه‌ی آینه متناسب با سایر المان‌ها می‌باشد.

  1. قیمت آینه:

قیمت آینه هم یکی از نکات مهمی می‌‌باشد که باید به آن توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید آینه مورد نظر را با قیمت مناسبی خریداری نمایید ، بهتر است مستقیم از تولید کننده خرید کنید. زیرا خرید مستقیم و بدون واسطه بسیار به صرفه و مناسب است. بهتر است برای خرید آینه حمام دلفین اقدام کنید. زیرا محصولات دلفین به صورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند و قیمت‌های فوق العاده‌ای دارند. از این رو امکان خرید آن برای همگان فراهم شده است.

  1. ضد آب بودن:

برای خرید آینه حمام باید به ضد آب بودن آن هم توجه داشته باشید. محیط حمام رطوبت بسیار زیادی دارد و آینه مورد نظر همواره در معرض رطوبت قرار دارد. از این رو بهترین گزینه برای شما استفاده از آینه‌های ضد آب می‌باشد. این آینه‌ها ماندگاری بالایی دارند و مدت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. آینه‌های ضد آب را به راحتی می‌توانید بشویید و تمیز کنید و نگرانی بابت خراب شدن آن‌ها نداشته باشید. آینه ضد آب دلفین بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

راهنمای خرید آینه حمام مرغوب:

آینه‌ یکی از محبوب‌ترین عناصر دکوراتیو است که  در طراحی دکوراسیون نقش مهمی را ایفا می‌کند. به عنوان مثال آینه حمام تاثیر فوق العاده‌ای در طراحی دکوراسیون حمام دارد و آن را به زیبایی تغییر می‌دهد. از این رو بهتر است در انتخاب آن نهایت دقت خود را به کار ببرید. اگر می‌خواهید برای خرید آینه حمام مرغوب و باکیفیت اقدام کنید ، بهتر است از فروشگاه ما دیدن کنید. آینه دلفین یکی از مرغوب‌ترین آینه‌های بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد. آینه‌های دلفین تنوع بسیار زیادی دارند و حضور آن‌ها در هر مکانی ، زیبایی خارق العاده‌ای را به ارمغان می‌برد.

اگر قصد دارید دکوراسیون خود را تغییر دهید ، فقط کافیست آینه‌های قدیمی را بردارید و از آینه‌های مدرن استفاده کنید. با خرید آینه دلفین می‌توانید دنیایی از زیبایی‌ها را به منزل خود ببرید و از این محصول فوق العاده بهره مند شوید. برای خرید آینه حمام مرغوب باید به نکات زیادی توجه داشته باشید و به ویژگی‌های آینه دقت کنید. اگر می‌خواهید آسوده خاطر باشید و یک خرید فوق العاده داشته باشید ، بهتر است به سراغ خرید آینه دلفین بروید. زیرا آینه دلفین تمام ویژگی‌های یک آینه فوق العاده را دارد. ممکن است به خودتان بگویید که یک آینه فوق العاده چه ویژگی‌هایی دارد. در پاسخ به این سوال بهتر است به ویژگی‌هایی که گفته می‌شود ، توجه داشته باشید:

یک آینه فوق العاده ماندگاری بالایی دارد.

سطح صاف و بدون موجی دارد.

مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد.

ظاهر اولیه خود را همواره حفظ می‌کند.

از مواد اولیه اورجینال برای تولید آن استفاده شده است.

ساخت آن توسط بهترین طراحان و کارشناسان انجام گرفته است.

قیمت مناسبی داشته باشد.

معرفی بهترین آینه حمام موجود در بازار:

به جرات می‌توان گفت که آینه‌های حمام دلفین ، بهترین آینه‌های موجود در بازار هستند و ماندگاری بالایی دارند.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آینه دلفین داشته باشید ، بهتر است ویژگی‌های این محصول را به خوبی بشناسید. این ویژگی‌ها به شرح زیر می‌باشند:

–     آینه‌های دلفین در شرکت معتبر دلفین تولید شده‌اند. برند دلفین محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برند ایرانی می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد.

–     این آینه‌ها در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده‌اند و مقاومت و ماندگاری بالایی دارند.

–     با خرید آینه حمام دلفین ، صاحب یکی از بهترین آینه‌های ضد آب موجود در بازار خواهید شد.

–     تهیه مواد اولیه مناسب یکی از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که کیفیت محصولات را تضمین می‌کند. از این رو کارشناسان شرکت دلفین بهترین مواد اولیه موجود در بازار را خریداری کرده‌اند. همه‌ی محصولات شرکت دلفین با بهره مندی از مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید شده‌اند و کیفیت فوق العاده‌ای دارند.

–     آینه‌های دلفین طراحی فوق العاده‌ای دارند و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. طراحان این شرکت ، محصولات را به بهترین نحو ممکن طراحی می‌کنند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

–     محصولات دلفین قابل رقابت با برندهای برتر دنیا هستند و در میدان رقابت همواره پیروز می‌شوند.

–     آینه‌های دلفین سطح صاف و درخشانی دارند و تصاویر را با وضوح بالایی نشان می‌دهند.

–     آینه حمام دلفین را به راحتی می‌توانید تمیز کنید و نگران خراب شدن آن نباشید. زیرا این آینه ضد آب است و مقاومت بالایی در برابر شست و شو دارد.

–     فرآیند تولید این محصول تحت نظر بهترین کارشناسان انجام می‌گیرد.

–     محصولات دلفین با استفاده از بهترین و مجهزترین تجهیزات تولید شده‌اند.

–     آینه‌های دلفین از نوع سوپر کریستال هستند و مقاومت بالایی دارند. همچنین در تولید آن‌ها از تکنولوژی فلوت استفاده شده است. این موضوع باعث شده است که آینه‌ها سطح صاف و بدون موجی داشته باشند.

–     با خرید آینه حمام دلفین ، صاحب یک محصول صد در صد ایرانی و فوق العاده خواهید شد.

–     آینه‌های دلفین هم مانند سایر محصولات دلفین ، با قیمت‌های بسیار مناسبی به فروش می‌رسند. همچنین امکان خرید به صورت عمده هم برای شما فراهم شده است و می‌توانید با خیالی راحت سفارشات خود را ثبت کنید.

انواع آینه حمام دلفین:

اگر می‌خواهید برای خرید آینه حمام دلفین اقدام کنید ، بهتر است با دسته بندی آینه‌ها و انواع آینه حمام دلفین آشنا شوید. آینه‌ها دسته بندی‌های مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها زیبایی خاص خود را دارند و در قسمت‌های مختلفی از آن‌‌ها استفاده می‌کنند. حال شما را با دسته بندی‌های مختلف آینه‌ حمام آشنا می‌کنیم:

  1. آینه‌های بدون فریم:

آینه‌های بدون فریم یکی از کاربردی‌ترین آینه‌های موجود در بازار هستند که در قسمت‌های مختلفی از آن‌ها استفاده می‌‌شود. این آینه‌ها بدون قاب هستند و یکی از ساده‌ترین آینه‌هایی می‌‌باشند که زیبایی فوق العاده‌ای دارند. این آینه‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و به بهترین نحو ممکن طراحی شده‌اند. با توجه به اینکه این آینه‌ها هیچ قابی در اطراف خود ندارند ، بهترین گزینه برای استفاده در حمام می‌باشند. حال شما را با برخی از آینه‌های بدون فریم دلفین آشنا می‌کنیم:

آینه بدون قاب دلفین مدل R-7050:

معمولا بسیاری از افرادی که قصد خرید آینه حمام دارند ، از این نوع آینه دلفین استفاده می‌کنند. این آینه مستطیل شکل است ، سطح آن بسیار شفاف و بدون موج است ، برای ساخت این آینه از بهترین مواد اولیه استفاده شده است ، این آینه در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است و بهترین گزینه برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد. ممکن است تصور کنید که آینه‌های بدون فریم لبه‌های تیز و برنده‌ای دارند. اما این چنین نیست و لبه‌های آینه از چهار طرف لول شده است و کاملا گرد و نرم است که این موضوع به استحکام و زیبایی آینه کمک می‌کند.

آینه حمام دلفین

آینه بدون قاب دلفین کد MQ 70:

این نوع آینه هم بهترین گزینه برای خرید می‌باشد. این آینه دایره‌ای شکل است ، در رنگ سفید تولید شده است ، برای تولید این آینه هم از شیشه‌های شفاف و بدون موج استفاده شده است ، محصولی مدرن و فوق العاده است ، آینه‌ی به کار رفته در ساخت آن از نوع سوپر کریستال است و پوشش دو لایه‌ای دارد که این پوشش دو لایه مقاومت و ماندگاری آینه را افزایش می‌دهد. برای تولید این آینه‌ها از تکنولوژی فلوت استفاده شده است و موج‌های آینه به خوبی از بین رفته است.

آینه بدون قاب دلفین ایران

آینه بدون قاب دلفین مدل تایل استون کد ۴:

این آینه بهترین انتخاب برای خرید آینه حمام به شمار می‌رود ، طراحی حرفه‌ای و فوق العاده این آینه توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند ، برای تولید این آینه از چهار تکه آینه کوچک استفاده شده است که این آینه‌ها با استفاده از شیشه‌های رنگی کوچک به یکدیگر متصل شده‌اند و زیبایی خارق العاده‌ای ایجاد کرده‌اند. آینه‌ای که در ساخت آن به کار رفته است از نوع نقره می‌باشد و پوشش آن به صورت دو لایه است. این موضوع باعث شده است که مقاومت آینه در برابر عوامل محیطی افزایش یابد.

  1. آینه‌های نوری:

آینه‌های نوری هم یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین آینه‌های موجود در بازار هستند که زیبایی خاصی دارند. این آینه‌ها علاوه بر زیبایی ، نور ملایم و روشنی دارند که محیط شما را روشن می‌کند. ممکن است برخی از افراد تصور کنند که این نوع آینه برای محیط حمام مناسب نیست و خراب می‌شود. اما این‌چنین نیست زیرا آینه نوری دلفین ضد آب است و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارد. از این رو با خیالی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید و نگران خراب شدن آن نباشید. خال برخی از آینه‌های نوری دلفین را به شما معرفی می‌کنیم:

–    آینه نوری دلفین مدل NQ-60-Form 23:

این آینه انتخاب مناسبی برای خرید آینه حمام به شمار می‌رود. زیبایی خارق العاده‌ای دارد و همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد ، برای تولید این آینه از نوارهای SMD استفاده شده است که این نوارها مقاومت بالایی دارند و می‌توانید مدت‌ها از آن استفاده کنید. این آینه با افزایش نور محیط ، تغییر محسوسی در محیط شما ایجاد می‌کند. در ساخت این آینه از آینه‌های سوپر کریستال استفاده شده است و پوشش دولایه دارد. این آینه هم مانند سایر آینه‌های دلفین کیفیت فوق العاده‌ای دارد و مدت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.

–    آینه نوری دلفین مدل TCH-Q-60-Form 12:

این نوع آینه نوری دلفین هم کاربرد تزیینی دارد و زیبایی خارق العاده آن توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این محصول معتبر در دو رنگ نوری مهتابی و آفتابی تولید شده است ، یک محصول مدرن و زیبا می‌باشد که مقاومت بالایی دارد ، شیشه‌ای که در ساخت این آینه به کار رفته است ، ۴ میلی‌متر ضخامت دارد و از نوع سوپر کریستال است. نوار ال ای دی که در ساخت این آینه مورد استفاده قرار گرفته است ، مصرف کمی دارد. اگر این نوار بسوزد ، امکان تعویض آن به راحتی وجود دارد.

آینه لمسی حمام

  1. آینه و باکس:

منظور از آینه و باکس ، آینه‌هایی می‌باشد که همراه با خود یک باکس کوچک دارند. این باکس‌ها بهترین گزینه برای نگهداری محصولات بهداشتی داخل حمام هستند. می‌توانید شامپو ، شانه و سایر لوازم خود را درون باکس قرار دهید و آن‌ها را از آلودگی‌های احتمالی محیط دور کنید. اگر قصد خرید آینه حمام دارید ، بهتر است بدانید که این آینه بهترین انتخاب برای شما به شمار می‌رود. حال برخی از آینه و باکس‌های دلفین را به شما معرفی می‌کنیم:

–     آینه و باکس دلفین مدل ۱۰۳۷:

این نوع آینه و باکس دلفین از جنس پی وی سی می‌باشد ، سفید رنگ است و زیبایی خاصی دارد ، در محیط‌های مرطوب به خوبی دوام می‌آورد و ماندگاری بالایی دارد ، در تولید آینه‌ از تکنولوژی فلوت استفاده شده است و سطح صاف و درخشانی دارد. نصب کردن آن به راحتی امکان پذیر است و به تنهایی می‌توانید آن را نصب کنید.

آینه و باکس حمام دلفین

–           آینه و باکس دلفین مدل ۱۰۶۱:

بدون شک بسیاری از افراد هنگام خرید آینه حمام ، به سراغ این آینه می‌روند. این آینه و باکس هم از پی وی سی ضد آب تولید شده است ، باکس در قسمت پشت آینه قرار گرفته است و محی زیادی را اشغال نمی‌کند. این نوع آینه و باکس هم در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده‌اند و انتخاب مناسبی برای شما به شمار می‌روند.

آینه و باکس دلفین ایران

برند آینه چه تاثیری در کیفیت آن دارد:

ممکن است تصور کنید که برند آینه هیچ تاثیری در کیفیت آن ندارد و همه‌ی آینه‌ها شبیه یکدیگر هستند و برای خرید آینه به تحقیق نیاز ندارید. برای اثبات این قضیه بهتر است به روایت زیر توجه داشته باشید:

دو فرد را در نظر بگیرید که قصد دارند دکوراسیون خود را تغییر دهند و برای خرید آینه حمام اقدام کرده‌اند:

  1. فرد اول قبل از خرید آینه حمام تحقیق کرده است و با برند دلفین به خوبی آشنا شده است. این فرد آینه حمام دلفین را خریداری کرده است و آن را در حمام خود نصب کرده است. او آسوده خاطر است که آینه‌ای که خریداری کرده است ، مقاومت بالایی دارد. از این رو هنگام شست و شوی حمام ، آینه را با خیالی راحت تمیز می‌کند.
  2. فرد دوم هم با این تفکر که برند هیچ تاثیری در کیفیت و ماندگاری آینه ندارد ، از اولین فروشگاه خرید کرده است. او یک برند ناشناس خریداری کرده است و آینه مورد نظر را در حمام خود نصب می‌کند.

بعد از گذشت مدت‌ها به سراغ این افراد و آینه‌هایی که خریداری کرده‌اند می‌رویم:

به سراغ فرد اول می‌رویم: او از خرید خود بسیار راضی و خشنود است و آینه‌ای که خریداری کرده است مانند روز اول است و هیچ تغییری نداشته است. این فرد از خرید خود بسیار رضایت دارد و محصول فوق العاده‌ای در اختیار دارد.

حال به سراغ فرد دوم می‌رویم: او کاملا ناراحت و گرفته است و از خرید خود راضی نیست. آینه‌ای که خریده است ، ظاهر اولیه خود را از دست داده است و جیوه‌ی پشت آینه در برخی از قسمت‌ها از بین رفته است. این فرد از خرید خود پشیمان است و باید برای خرید آینه جدید اقدام کند.

ممکن است این موضوع برای بسیاری از افراد تکرار شود یا خود شما ممکن است بارها از خرید خود پشیمان شده باشید. اگر می‌خواهید از این اتفاق جلوگیری کنید ، بهتر است به سراغ خرید برندهای معتبر بروید و از خرید برندهای ناشناس خودداری کنید.

نظرات