جدیدترین مدل های انگشتر عقیق مردانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

انگشتر عقیق مردانه : انگشتر عقیق یکی از زیورآلات محبوب و پرطرفدار است که افراد زیاد به دلیل خواص و ویژگی های مثبتی که دارد به دنبال خرید آن هستند. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های جدید انگشتر عقیق مردانه ۱۴۰۱  به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

انگشتر عقیق مردانه

جدیدترین مدل های انگشتر عقیق مردانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

سنگ عقیق چیست : سنگ عقیق، یکی از سنگ های زیبا و طبیعی است که در ساخت انواع زیورآلات مانند گردنبند، دستنبد، انگشتر و غیره کاربرد دارد. این سنگ، نماد برکت و نعمت است و استفاده از آن در روایات مختلف توصیه شده است.

انگشتر عقیق

راهنمای خرید

خواص استفاده از انگشتر عقیق

بر اساس شواهد علمی، متافیزیکی و روایی این سنگ برای رونق بخشیدن به کسب و کار و افزایش درآمد، از بین بردن انرژی های منفی، درمان بیماری های گوارشی، تقویت اعتماد به نفس، بهبود وضعیت گردش خون، بهبود دردهای استخوانی و غیره بسیار مفید است.

خواص انگشتر عقیق

 

روش های تشخیص انگشتر عقیق اصل از تقلبی :

در صورتی که با کشیدن نگین عقیق بر روی شیشه یا سنگ های یشم، لاجورد و فیروزه بر روی آن ها خط و خش ایجاد شود، نگین اصل است.

اگر دمای نگین در تابستان سردتر و در زمستان گرم تر از دمای طبیعی باشد، نگین اصل است.

در صورتی که در اثر قرار دادن نگین در برابر نور، حالت ابر و باد و هرج و مرج رنگی، بی نظمی یا حالت کندویی مشاهده کنید، با نگین اصل روبرو شده اید.

اگر نگین انگشتر، عقیق اصلی باشد در صورت قرار گرفتن در معرض شعله آسیب نخواهد دید و نشان از اصل بودن آن است.

راهنمای خرید انگشتر عقیق مردانه

نکاتی که باید هنگام خرید اتگشتر عقیق مردانه توجه کنید :

رکاب انگشتر

طول انگشتر را در نظر بگیرید قرار نیسن تمام انگشت خود را با انگشتر بپوشانید، همانطور که اندازه ی دست برای انتخاب یک انگشتر مهم است، طول انگشتان نیز به همین اندازه مهم و قابل توجه هستند؛ انگشتر به منظور پوشاندن کل بند انگشت طراحی نشده است. باید انگشتری انتخاب کنید که مفصل انگشت در آن آزاد باشد و به راحتی بتواند حرکت کند.

 روش نگهداری انگشتر عقیق

سایز مناسب

از انتخاب انگشتر خیلی تنگ و گشاد بپرهیزید انگشتر هم اندازه دست خود انتخاب کنید، زیرا به مرور زمان روی فرم انگشتتان تاثیر بدی می گذارد. لازم است سایز کاملا مناسب خود را انتخاب کنید.

زمان مناسب برای خرید انگشتر

مناسب ترین زمان برای بدست آوردن سایز انگشت بعد از ظهر و زمانی که دست ها گرم هستند است، معمولا در هوای سرد و صبح زود سایز انگشت کوچک تر است. سعی کنید ۲ یا ۳ بار سایز را محاسبه کنید و اگر سایزهای میانی را بدست آوردید سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید.

نکات مهم خرید انگتر عقیق مردانه

روش نگهداری از انگشتر عقیق

انگشتر عقیق خود را در معرض ضربه، تغییرات دمایی شدید و مواد شوینده قرار ندهید. می توانیم بگوییم یکی از بهترین روش های نگهداری انگشتر عقیق این است که آن را برای ۱۵ دقیقه در آب نمک قرار دهید سپس آن را خارج کنید و خشک نمایید. حتما توجه داشته باشید که آب نمک را دور بریزید. اگر آب نمک موجود نبود سنگ مورد نظر را درون آب زلال قرار دهید و در مرحله بعد چند دقیقه مقابل نور خورشید بگذارید.

رنگ های سنگ عقیق

مدل های جدید انگشتر عقیق مردانه

قیمت انگشتر عقیق مردانه

انواع رکاب انگشتر عقیق

همراه ما باشید

نظرات