امیرحسین خادمی کیست؟ بیوگرافی امیرحسین خادمی پسر فوت شده با تجاوز و قتل

0

امیرحسین خادمی کیست؟ بیوگرافی امیرحسین خادمی پسر فوت شده با تجاوز و قتل

امیرحسین خادمی پسر زرین دشتی کیست؟ بیوگرافی امیرحسین خادمی پسر فوت شده زرین دشتی با تجاوز و قتل + اینستاگرام امیرحسین خادمی اهل زرین دشت با علت فوت و درگذشت و قتل تا تجاوز به امیرحسین خادمی پسر ۱۶ ساله زرین دشتی و خانواده با اخرین جزئیات جدید و ماجرای تجاوز و قتل امیرحسین خادمی و دستیرگی عاملین تجاوز و قتل وی که هم اکنون حواشی خبرش در رسانه ها جنجال ساز شده را می خوانید

امیرحسین خادمی کیست, امیرحسین خادمی پسر تجاوز شده و به قتل رسیدن زرین دشتی کیست, عکس امیرحسین خادمی پسر 16 ساله زرین دشتی, اینستاگرام امیرحسین خادمی, امیرحسین خادمی تجاوز و قتل, علت مرگ و فوت امیرحسین خادمی

بیوگرافی امیرحسین خادمی پسر ۱۶ ساله زرین دشتی

هم اکنون خبر پسر ۱۶ ساله‌ای به نام امیرحسین خادمی پسر زرین دشتی که توسط ۳ نفر مورد تجاوز قرار گرفته و سپس به قتل رسیده در شبکه‌های اجتماعی پر شده و همه مردم در جستوجوها به دنبال خبر اخرین از تجاوز و قتل امیرحسین خادمی و عاملان تجاوز و قتل این پسر نوجوان زرین دشتی هستند.

امیرحسین خادمی متولد دهه ۸۰ در زرین دشت که در هفته ای که گذشت مورد عمل شنیع تجاوز قرار گرفته و پس از شکایت از عاملین تجاوز که سه نفر بودند، به قتل رسیده است.

در تاریخ یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ جسد نوجوانی ۱۶ ساله به نام امیرحسین خادمی در زرین‌دشت که مورد تعرض جنسی قرار گرفته و بابت آن شکایت کرده بو‌د، یکشنبه در بیابان‌های اطراف حاجی‌آباد زرین‌دشت در استان فارس پیدا شده است.

تجاوز و قتل امیرحسین خادمی

امیرحسین خادمی نوجوان ۱۶ ساله اهل زرین‌دشت بود که پس از تعرض جنسی و پس از شکایت از سه نفر متجاوز روز یکشنیه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ به قتل رسید.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پرونده جوان زرین دشتی به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود، تاکید کرد: اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود.

فارس: رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پرونده جوان زرین دشتی به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود، تاکید کرد: اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود.

در پی اعلام خبر فوت مشکوک جوان زرین دشتی، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پرونده تحت نظارت ویژه قضایی قرار دارد گفت: پرونده متهمان این حادثه به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

پیگیری پرونده تجاوز و قتل به نوجوان زرین دشتی

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی عصر پنج‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ با تأکید بر اینکه اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود اعلام کرد رسیدگی به پرونده مذکور در صلاحیت محاکم کیفری یک استان است که اقدامات اولیه جهت انجام تشریفات قضایی و ارسال پرونده به مرجع عالی قضایی استان انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه اقدامات قضایی اولیه از جمله شناسایی هر سه متهم، بازداشت و تفهیم اتهام آنان در حوزه قضایی زرین‌ دشت انجام‌ شده است، بیان داشت: ادعای مطرح شده توسط خانواده متوفی در خصوص آدم ربایی و قتل نیز با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار رسیدگی مقام قضایی قرار دارد.

بیوگرافی امیرحسین خادمی پسر 16 ساله زرین دشتی

تجمع اعتراضی مردم

همشهری آنلاین نوشت: تصاویری از تجمع مردم در اعتراض به تعـرض هولناک و مرگ جوان زرین دشتی در استان فارس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای داشته است.

رئیس دادگستری زرین دشت گفته است: متهمین تعرض به جوان زرین دشتی پس از دستگیری در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

پیش از ظهر امروز شماری از مردم شهرستان زرین دشت با تجمع در مقابل ساختمان دادگستری این شهرستان خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با مسببان این حادثه شدند.

در جریان این تجمع مسئولان دادگستری شهرستان با حضور در میان مردم ضمن شنیدن مطالبات آنها به آنها قول پیگیری فوری این مسأله را دادند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه اقدامات قضایی اولیه از جمله شناسایی هر سه متهم، بازداشت و تفهیم اتهام آنان در حوزه قضایی زرین دشت انجام شده است، بیان داشت: ادعای مطرح شده توسط خانواده متوفی در خصوص آدم ربایی و قتل نیز با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار رسیدگی مقام قضایی قرار دارد.

واکنش ها

علی سیدآبادی(نویسنده) در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: امیرحسین خادمی و مهسا امینی به فاصله‌ی چند روز و به دو شیوه‌ی کاملا متفاوت جان شیرینشان را از دست داده‌اند و مرگشان نه تنها خانواده که شهر و کشوری را داغدار کرده است. این چند روز همه درباره‌ی مهسا امینی نوشته‌اند و تقریبا ماجرایش روشن است، اما درباره‌ی امیرحسین خادمی کمتر نوشته شده است، شاید به این دلیل که قتل او را ناشی از بیماری کسی یا کسانی می‌دانند و به نظرشان مداخله‌ی نهادهای رسمی در آن منتفی است.

امیرحسین در سن نوجوانی به جای درس و مدرسه ناگزیر از کار کردن در چنان محیط ناامنی شده است تا هزینه‌ی درمان مادر بیمارش را تامین کند و وقتی هم آن اتفاق شوم برایش افتاده است، ساکت ننشسته و ماجرای تجاوز را برملا کرده است و شکایت کرده است.

نظرات