عکس/ ماجرای تکان دهنده مهسا امینی دختر سنندجی از بازداشت تا درگذشت و واکنش ها

2

عکس/ ماجرای تکان دهنده مهسا امینی دختر سنندجی از بازداشت تا درگذشت و واکنش ها

مهسا امینی فوت کرد | جزئیات جدید از وضعیت مهسا امینی در کما مهسا امینی دختر ۲۲ ساله اهل کردستان دقایقی قبل درگذشت.

عکس/ ماجرای تکان دهنده مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سنندجی از بازداشت مهسا امینی توسط پلیس گشت ارشاد تا کما رفتن و علت بازداشت و واکنش ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است و به یکی از خبرهای مهم و حائز اهمیتی تبدیل شده است.

ماجرای بازداشت مهسا امینی دختر سنندجی توسط گشت ارشاد و کما رفتن [+بیوگرافی]

مهسا امینی فوت کرد | جزئیات جدید از وضعیت مهسا امینی در کما

مهسا امینی دختر ۲۲ ساله اهل کردستان دقایقی قبل درگذشت.

انتشار خبر بازداشت و سکته قلبی مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سنندجی در صبح روز چهارشنبه ۲۲ شهریور، بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و واکنش ها کاربران و چهره ای فعال اجتماعی و سیاسی را در پی داشته است. خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر آن‌که سه‌شنبه شب دختر جوانی توسط پلیس گشت ارشاد بازداشت شده و دچار ایست قلبی شده و هم اکنون در کما بسر می برد. به دنبال انتشار خبرهایی درباره به کما رفتن یک خانم به نام مهسا امینی در مقر پلیس تهران بعد از بازداشت او توسط گشت ارشاد، پلیس تهران توضیحاتی ارائه کرد. گفته می شود این خانم از کردستان برای سفری کوتاه مدت به تهران آمده بود.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در این باره اعلام کردند: در پی انتشار اخباری درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

«درخصوص بدحالی خانمی در مقر پلیس» اعلام کرد: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد.»

در ادامه توضیحات پلیس تهران آمده است:‌ « بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ ضمن «رد برخی اخبار و ادعاهای رسانه‌های معاند درباره این حادثه»، اعلام کرد: «مستندات مربوطه در این خصوص در اختیار پلیس بوده و اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.»

واکنش ها

عباس عبدی با اشاره به ماجرای مهسا امینی نوشت: « این طرز اداره کشور نیست.»

عباس عبدی روزنامه نگار و فعال سیاسی در توئیتی به ماجرای «مهسا امینی» و سکته قلبی او پس از دستگیری تو.سط گشت ارشاد واکنش نشان داد.
عبدی در توئیتر نوشت: «درباره خانم مهسا امینی چه باید گفت که پیشتر و در موارد کمابیش مشابه گفته نشده باشد؟ یک کلام این طرز اداره کشور نیست. نه قانونش مربوط مطابق خواست عمومی است، نه در اجرا می‌توانند متعادل رفتار کنند، و نه قادرند که به شفافیت تن دهند. انتظار هم دارند که ادعاهایشان پذیرفته شود.»

پلیس تهران امروز سکته قلبی مهسا امینی پس از دستگیری توسط یکی از گشت‌های پلیس را تائید کرد و توضیح داد: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شد.»

پلیس گفته مهسا امینی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس هدایت شده بود

⁠این دختر جوان نامش «مهسا امینی» اهل «سنندج» است و ۲۲ سال سن دارد. مهسا امینی به همراه خانواده‌اش برای سفر تفریحی از «سنندج» به «تهران» آمده بود اما سه‌شنبه شب در تهران توسط نیرو‌های گشت ارشاد بازداشت می‌شود، به اماکن تهران منتقل شده و پس از دو ساعت او را با آمبولانس به بیمارستان انتقال می‌دهند. منابع: عصر ایران و اعتمادآنلاین

2 دیدگاه در “عکس/ ماجرای تکان دهنده مهسا امینی دختر سنندجی از بازداشت تا درگذشت و واکنش ها

  1. مختارلویمی گفت:

    یا أیها الذین اذا جاءکم فاسق بنباءٍ فتبینوا

  2. صفری گفت:
    5
    1

    عباس عبدی درموردهمه چی نظرمیده مگه میشه توپرفسورباشی وماندانیم.درحوزه تخصص جعلی خودت حرف بزن.

نظرات