پخش زنده و آنلاین کشتی امیرحسین زارع قهرمانی جهان ۲۰۲۲ پنجشنبه ۲۴ شهریور

0

پخش زنده و آنلاین کشتی امیرحسین زارع قهرمانی جهان ۲۰۲۲ پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱

پخش زنده مسابقه کشتی امیرحسین زارع امروز و امشب پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ کشتی آزاد قهرمانی‌ جهان صربستان ۲۰۲۲ با برنده دیدار میان آیدین احمداف از آذربایجان و ژی وی دنگ از چین + تماشای آنلاین کشتی امیرحسین زارع کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ اولین روز رقابت ها زنده و با برنده دیدار میان آیدین احمداف از آذربایجان و ژی وی دنگ از چین کیفیت عالی همراه پخش کشتی آزاد امیرحسین زارع قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در صربستان شبکه سه زنده با نتیجه کشتی امیرحسین زارع پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در ادامه مطلب از مجله حرف تازه مشاهده نمایید

مسابقه کشتی امیرحسین زارع قهرمانی جهان 2022

پخش زنده مسابقه امیرحسین زارع کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱

امیرحسین زارع امروز پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ساعت ۱۹:۱۵ تا ۲۰:۱۵ به وقت ایران، در بلگراد صربستان از سری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان سال ۲۰۲۲ در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف حریف خود می رود.

این دیدار از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و نوبت دوم از ساعت ۱۹:۱۵ تا ۲۰:۱۵ پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ به میزبانی صربستان برگزار میشود

توجه کنید امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده دیدار میان آیدین احمداف از آذربایجان و ژی وی دنگ از چین مبارزه می کند. طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه در گروه زارع حضور دارد و تا دیدار نیمه نهایی به نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد.

گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک در آن سوی جدول حضور دارد و تا دیدار فینال با نماینده کشورمان روبرو نخواهد شد.

نتیجه کشتی امیرحسین زارع ۲۰۲۲ امروز

تا ساعاتی دیگر نتیجه کشتی امیرحسین زارع در دور اول و دوم و نیمه نهایی بروز رسانی میشود:

مسابقه امیرحسین زارع در کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان ۲۰۲۲ را به صورت زنده از حرف تازه پخش خواهد شد.

[برای تماشای آنلاین و زنده بازی اینجا کلیک کنید]

شبکه ها پخش

همچنین می توانید از شبکه های پخش زنده کشتی امیرحسین زارع در شبکه بین اسپورت و شبکه اسکای اسپورت و آنتن و تلوبیون و شبکه سه کمک بگیرید تا اگر علاقه مند به تماشای انلاین این بازی بودید بتوانید به راحتی مسابقه را تماشا کنید

رقابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به عنوان مهمترین رقابت سالانه کشتی جهان و مهمترین رویداد این رشته پس از المپیک از ۱۹ الی ۲۷ شهریورماه در بلگراد صربستان در حال برگزاری است

روز اول مسابقات مقدماتی اوزان ۷۰ (امیرمحمد یزدانی) ۷۹ (محمد نخودی) ۸۶ (حسن یزدانی) و ۱۲۵ (امیرحسین زارع) ساعت ۱۳ تا ۱۷

مسابقات نیمه نهایی اوزان ۷۰ (امیرمحمد یزدانی) ۷۹ (محمد نخودی) ۸۶ (حسن یزدانی) و ۱۲۵ (امیرحسین زارع) ساعت ۱۹:۱۵ تا ۲۰:۱۵
در روز اول مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، حسن یزدانی ستاره هفت مداله ایران به مصاف حریفانش خواهد رفت.

گفتنی است بعد از پایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بلگراد، رقابت‌های کشتی آزاد از ظهر پنجشنبه ۲۴ شهریور در سالن استارک آره‌نا آغاز می‌شود.

مسابقات مقدماتی اوزان ۱۲۵ (امیرحسین زارع) ساعت ۱۳ تا ۱۷

مسابقات نیمه نهایی اوزان ۱۲۵ (امیرحسین زارع) ساعت ۱۹:۱۵ تا ۲۰:۱۵

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع برای تیم ملی کشتی ایران در مسابقات جهانی صربستان کشتی می گیرد. کشتی گیری شجاع و نترس که مانند حسن یزدانی خوب کشتی می گیرد و هیچگاه هم تحت تاثیر نام حریفان خود قرار نمی گیردو زارع شانس اول کسب مدال طلای رقابت های جهانی هم در وزن خود خواهد بود.

وی در بخش پایانی این گفت و گو ضمن تشکر از حمایت های ویژه رئیس فدراسیون کشتی و تلاش های سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، اعلام کرد: طی مدت زمان برپایی اردو ها، آقای دبیر حمایت ویژه ای را از کشتی گیران داشتند و تمام امکانات و شرایط را در اختیار ما قرار دادند، بگونه ای که هیچ کمبودی را احساس نکردیم. آقای پژمان درستکار هم با تمام وجود برای کشتی گیران تلاش می کنند.

نظرات