بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر و همسرش با سوابق زندگی + تصاویر جذاب دیدنی

1

بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر و همسرش با سوابق و زندگی شخصی + تصاویر جذاب و دیدنی

بیوگرافی دایانا حبیبی

دایانا حبیبی (diana habibi) بازیگر ایرانی گرجستانی متولد دهه ۶۰ دارای تابعیت ایران و گرجستان، بازیگر سینما و تئاتر ایران می باشد که با بازی در فیلم شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند به شهرت رسید. در ادامه به معرفی و بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر و همسرش با عکس های شخصی و زندگی خصوصی دایانا حبیبی از ایران تا گرجستان همراه با فیلم ها و سریال های این بازیگر و پیج اینستاگرامش ویکی پدیا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر کیست

دایانا حبیبی بازیگر ایرانی گرجستانی دارای تابعیت ایران و گرجستان، اصالتا گرجستانی، بازیگر سینما و تئاتر ایران می باشد که با بازی در فیلم شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند به شهرت رسید. «دایانا حبیبی» ملیتی ایرانی-گرجستانی دارد و پیش از این از شاگردان وحید جلیلوند بوده است.

دایانا حبیبی

سوابق بازیگری

وی بازیگری را از کلاس های حرفه ای وحید جلیلوند کارکردان نام آشنا و معروف سینما آغاز کرد و از بازیگران نوظهور و تازه کار سینما و تئاتر است که تاکنون در چند نمایش به ایفای نقش پرداخته است. اگر چه در کارنامه این بازیگر فیلم ها و اثار زیادی به چشم نمی خورد، اما حضور وی در جشنواره بزرگ فیلم ونیز، سکوی پرتابش به سمت شهرت بوده و توانسته به چهره ای شاخص در بین بازیگران تبدیل شود.

دایانا حبیبی برای بازی در فیلم شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند در جشنواره و نیز ۲۰۲۲ در کنار نوید محمدزاده حضور داشت

بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر و همسرش با سوابق زندگی + تصاویر جذاب دیدنی

اولین تجربه بازیگری حرفه ای دایانا حبیبی در فیلم شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند رقم خورد و توانست با بازی در کنار بازیگران مطرح و بزرگی چون محمد نویدزاده، علیرضا کمالی، سعید داخ و دانیال خیری‌خواه تجارب خوبی را کسب کند.

فیلم شب داخلی دیوار به نویسندگی و کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند محصول سال ۹۹ به عنوان نماینده ایران در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز ۲۰۲۲ حضور پیدا کرد و افتخاری دیگر برای کارگردان و عوامل این فیلم را رقم زد

همسر دایانا حبیبی کیست

از زندگی خصوصی و ازدواج و همسر ایشان خبری منتشر نشده است

فیلم ها و سریال های دایانا حبیبی بازیگر سینما

او نقش اول زن فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» به نام لیلا را بازی کرد که نشان داد او استعداد ذاتی در بازیگری را دارد و در آینده یکی از بازیگران بزرگ خواهد بود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود…

این بازیگر در مصاحبه ای عجیب گفته: من برای بازی در فیلم شب داخلی دیوار برالی بهرتین بازی کردن نقشمف ۸ ماه کارگری کردم و ارتباطم را با خانواده ام قطع کردم تا بتوانم در نقشم فرو روم و بهرتین بتوانم از پش آن بربیایم. برای این نقش خیلی سختی کشیدم و حتی با خانواده ام ارتباطی نگرفتم.

فیلم مصاحبه دایانا حبیبی بازیگر فیلم شب داخلی دیوار

صفحه اینستاگرام

پیج شخصی این بازیگر را با نشانی دنبال کنید و تصاویر جذاب و دیدنی و جدید دایانا حبیبی را تماشا کنید

 

دایانا حبیبی اهل کجاست

بیوگرافی و زندگی خصوصی دایانا حبیبی بازیگر

عکس های اینستاگرام دایانا حبیبی

1 دیدگاه در “بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر و همسرش با سوابق زندگی + تصاویر جذاب دیدنی

  1. فاطمه گفت:

    این مگه همون نیست که تو شبهای برره و قهوه تلخ بازی میکرد؟اسمش چی بود؟این اون نیست؟ شبیه چقدر

نظرات