با کیفیت‌ترین تورهای دبی

1

این روزها تقریباً شما نمی‌توانید، کسی را پیدا کنید، که دبی را نشناسد. به همین جهت قصد ما بر این است که در ادامة مطلب در خصوص، با کیفیت ترین تورهای دبی، ویژگی‌های آن‌ها و مواردی از این دست صحبت کنیم. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 با کیفیت‌ترین تورهای دبی

خدماتی که توسط تورهای دبی ارائه می‌شوند

یکی از عواملی که بر روی کیفیت یک تور تاثیرگذار است، خدمات تور است. به همین جهت قصد داریم در ادامه، مواردی که در کیفیت تور  و قیمت تور دبی تاثیرگذار هستند را به تشریح نام ببریم.

تورلیدر

قطعاً یکی از مسائلی که می‌تواند در سفرهای خارجی افراد را دچار مشکل کند، زبان کشور مقصد و توانایی صحبت کردن به آن زبان است. به همین جهت یکی از خدمات مهم تورهای دبی، یک لیدر فارسی زبان است تا بتواند به اعضای تور در هنگام صحبت با مردم دبی کمک کند.

با کیفیت‌ترین تورهای دبی

بیمه مسافرتی

بعضی از مواقع اتفاق می‌افتد که فردی در مسافرت دچار بیماری شود. این مسئله، هم می‌تواند مسافرت او را با خاطره تلخ همراه سازد و هم از لحاظ هزینه درمانی بسیار نگران کننده باشد. به همین دلیل نیاز است که تورها خدماتی همچون بیمه مسافرتی را به مسافران خود ارائه دهند و خیال آنان را از بابت رخداد چنین مسائلی راحت کند.

ترانسفر عمومی رفت و برگشت

یکی دیگر از خدماتی که تورهای دبی به مسافرین خود ارائه می‌دهند ترانسفر رفت و برگشت است تا مسافران بتوانند راحت‌تر در کشور مقصد رفت و آمد کنند. از مکان‌های تاریخی و گردشگری دبی به راحتی و بدون نگرانی دیدن کنند، و وسائل نقلیه و حمل و نقل به راحتی در دسترس شان باشد.

خدمات ویزا

با کیفیت‌ترین تورهای دبی

ویزا مجوزی است که مسافران باید برای ورود به یک کشور و اقامت در آن جا باید آن را دریافت کنند.  بدیهی است که برای سفر به دبی نیز نیاز به ویزا است. با توجه به این که ویزاها می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند؛ تورهای مختلف نیز ویزاهای متفاوتی را برای ورود افراد و اقامت آن‌ها در دبی فراهم می‌کنند.

بهترین هتل‌های دبی

اگر قصد دارید خاطره خوشی از سفر به دبی را با خود همراه داشته باشید، ابتدا لازم است بهترین هتل‌های دبی را بشناسید. به همین منظور در ادامه این مطلب به بررسی چند تا از بهترین هتل‌های دبی می‌پردازیم.

با کیفیت‌ترین تورهای دبی

هتل برج العرب (burj al arab hotel)

این هتل یکی از هتل‌های ۷ ستاره دبی است. این هتل در سال ۱۹۹۹ در یک جزیره ساختگی در فاصله ۲۸۰ متری ساحل جمیرا با شکلی شبیه به بادبان‌های کشتی ساخته شده است. لازم به ذکر است که این جزیره مصنوعی توسط یک پل به ساحل جمیرا وصل می‌شود. از جمله امکاناتی که در این هتل ارائه می‌شود می‌توان به رستوران‌های با کیفیت، سالن های ورزشی، استخر و سونا و اتاق ماساژ اشاره کرد.

با کیفیت‌ترین تورهای دبی

هتل سوئیس اوتل الغریر (Swissotel Al Ghurair Dubai)

این هتل یکی دیگر از هتل‌های لوکس و پنج ستاره دبی است که در سال ۲۰۱۱ با ساختمانی ۲۰ طبقه ساخته شده است اگر علاقه مند به خرید در بازار هستید این هتل می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد چون به گونه‌ای ساخته شده که به یکی از مراکز خرید در دبی متصل است.

با کیفیت‌ترین تورهای دبی

هتل هالیدی این بر دبی (hotel holiday inn bur dubai)

این هتل یکی از هتل‌های بسیار لوکس و ۴ ستاره دبی است. هتل هالیدی در نزدیکی اکثر فروشگاه‌های بزرگ قرار دارد. از جمله برندهایی مثل اپل، پرادا، زارا، نایک و…

از مهم ترین ویژگی این هتل می‌توان گفت که در پشت بام آن استخری بزرگ تعبیه شده است. مسافران این هتل می‌توانند یک تجربه‌ای بسیار لذت بخش از شنا کردن در بام این هتل را داشته باشند. لازم به ذکر است که این هتل در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی نیز قرار گرفته است.

با کیفیت‌ترین تورهای دبی

هتل آلوفت سیتی سنتر دیره (aloft hotel deira city center)

یکی از هتل هایی که در مناطق تجاری دبی قرار دارد، آلوفت سیتی است. اگر از علاقه‌مندان به خرید کردن در دبی هستید، این هتل می‌تواند جز بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.  در ادامه‌ی این بند به معرفی چند بازار در نزدیکی این هتل خواهیم پرداخت:

  • مرکز  خرید دیره: در فاصله صد متری از  هتل
  • دبی مال: در فاصله ۸ کیلومتری از  هتل
  • سیتی واک: در فاصله ۶ کیلومتری از  هتل

از طرفی  این هتل در نزدیکی مراکز تفریحی و جاذبه های گوناگونی مانند برخ خلیفه، مسجد گرند، آکواریوم شارجه و آکواریوم دبی نیز قرار دارد.

معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی

در راستای معرفی شاخصه‌های بهترین تورهای دبی، به شما توصیه می‌کنیم حتماً در ارتباط با مکان‌های دیدنی و معروف دبی نیز اطلاعاتی داشته باشید. قصد داریم با آشنا کردن شما با این مکان ها شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین تور کمک کرده باشیم. در ادامه برخی مکان های معروف و دیدنی شهر دبی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

دهکده جهانی (Global Village – Dubai)

با کیفیت‌ترین تورهای دبی

دهکده جهانی از مکان‌های مشهور شهر دبی است. در این مکان ۲۶ کشور مختلف به معرفی صنایع دستی و سوغاتشان می‌پردازند. به طور مثال در غرفه ایران، به فروش آجیل، فرش، پسته و زعفران ایرانی پرداخته می‌شود. لازم به ذکر است معماری غرفه ایران در دهکده جهانی دبی شبیه معماری‌های ایران باستان و تخت جمشید است.

شهر بازی آی ام جی (IMG Park – IMG Worlds of Adventure)

با کیفیت‌ترین تورهای دبی

از شهربازی آی ام جی می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین مرکز تفریحی سرپوشیده دنیا نام برد. این شهربازی با مساحتی بیش از ۱۴۰ هزار متر مربع در چهار بخش دهکده دایناسورها، کارتون نتورک، مارول و بلوار آی ام جی ساخته شده است. هرکدام از دهکده‌ها تفریحات مخصوص به خودشان را دارند. همچنین لازم به ذکر است که در این مرکز تفریحی کافه‌ها و رستوران‌های بسیار با کیفیت نیز وجود دارند.

آکواریوم لاست چمبرز (aquarium lost chamber dubai)

با کیفیت‌ترین تورهای دبی

این آکواریوم که در هتل آتلانتیس دبی قرار گرفته است؛ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های خاورمیانه شناخته می‌شود. شما می‌توانید علاوه بر دیدن انواع حیوانات دریایی مثل کوسه ماهی، مارماهی، اسب دریایی و… از بقیة خدمات این آکواریوم مثل غواصی در کنار کوسه‌ها، یوگا در آب، نمایش تئاتر و… لذت ببرید.

سالن اپرای دبی (opera house dubai)

با کیفیت‌ترین تورهای دبی

سالن اپرای بسیار باشکوه دبی، یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری این شهر جذاب خاورمیانه‌ای است. در این سالن رویدادهایی مثل نمایش مد و فشن، اجرای کنسرت و… برگزار می‌شود. این سالن از مکان‌های مورد علاقه مسافران این شهر اعجاب انگیز به شمار می‌رود و تقریباً تمامی مسافران شهر دبی علاقه دارند از این مکان دیدن کنند.

پیست اسکی دبی (ski dubai)

با کیفیت‌ترین تورهای دبی

شما می‌توانید بزرگ‌ترین پیست اسکی سرپوشیده جهان را در شهر دبی پیدا کنید. این امر با توجه به هوای گرم دبی به یکی دیگر از جذابیت‌های این شهر تبدیل شده است و هر کسی را شگفت زده می‌کند. این پیست اسکی که در منطقه آل برشا در خیابان شیخ زاید واقع شده است؛ هر ساله میزبان مسافران زیادی از شهرهای مختلف جهان است.

مسجد تاریخی جمیرا

مسجد تاریخی جمیرا، یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری دبی است که جزء معروف‌ترین سازه‌ها و مکان‌های گردشگری دبی به شمار می‌رود. به گونه‌ای که به عنوان نماد دبی شناخته می‌شود و همه گردشگران مسجد جمیرا را می‌شناسند. یکی از ویژگی‌های جالب این مسجد این است که هر فرد با هر دین و مذهبی می‌تواند به مسجد وارد شود و هیچ گونه محدودیتی در ارتباط با ورود مذاهب دیگر به این مسجد وجود ندارد.

با کیفیت‌ترین تورهای دبی

سخن پایانی

در پایان، اگر بخواهیم یک جمع بندی در ارتباط با انتخاب با کیفیت‌ترین تورهای دبی ارائه دهیم باید بگوییم، اگر می‌خواهید از یک تور با کیفیت بهره‌مند شوید در ابتدا باید توری را انتخاب کنید که خدمات ارائه دهنده آن تور متناسب با شرایط شما باشد. در مرحله بعد باید از بین هتل‌های معروف و باکیفیت دبی، بهترین‌ها را با توجه به شرایط خودتان، همینطور تفریحاتی که مدنظرتان است انتخاب کنید.

1 دیدگاه در “با کیفیت‌ترین تورهای دبی

  1. behtapipe گفت:

    با تشکر
    بهتا پایپ

نظرات