معرفی جدیدترین مدل کابینت ۱۴۰۱ در نوین کابین

0

معرفی جدیدترین مدل کابینت

با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت روز افزونه در صنعت های مختلف موضوع دکوراسیون آشپزخانه هم از این قضایا جدا نیست و در این سال ها سبک های مختلفی پدیدار شده اما از این دسته کابینت ها چند نمونه طرفدار های بسیار زیادی به خود جلب کرده است مانند کابینت های گلاس . کابینت پولیشی . کابینت نئوکلاسیک و دیگر مدل ها ” اما برای اجرای این دسته از کابنیت ها شما باید شناخت کافی داشته باشید و در این مقاله ما قصد داریم تا یکی از سبک های جذاب و خاص رو معرفی کنیم باما همراه باشید …

 مدل کابینت نئوکلاسیک

ظاهر کابینت نئوکلاسیک

مشخصه اصلی کابینت‌ نئوکلاسیک ، درب‌های آن است که از یک فریم (کلاف دور درب) به همراه قسمتی صاف و فلت در بخش میانی (قسمت وسط درب) تشکیل شده است . البته مدل‌های دیگری مانند طرح انزو و میلانو هم وجود دارند که از زیر مجموعه‌های سبک نئوکلاسیک هستند. در سبک نئوکلاسیک خبری از ستون‌های بزرگ ، درب‌های برجسته و منبت‌‌های پرکار و شلوغ نیست و سادگی کار کاملاً حفظ می‌شود (از این بابت کابینت نئوکلاسیک به سبک مدرن شباهت بیشتری دارد) ” جنس ام دی اف درب ها از کاستامونا یا واناچای میباشد و از بهترین برندهای موجود و دارای استاندارد های جهانی است و جنس و کیفیت رنگ کابینت از پلی یورتان و پولیشی میباشد البته نوع رنگ و مهارت رنگ کار تاثیر بسیاری در محصول نهایی دارد .

 خرید و اجرای کابینت نئوکلاسیک توسط نوین کابین 

مزایا و معایب کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک از دوام و مقاومت بالایی برخوردار میباشد و طول عمر بالایی دارا است ” این سبک کابنیت تلفیقی از کابینت کلاسیک و مدرن میباشد و جزو جدیدترین مدل و سبک های موجود در بازار است ” این مدل کابینت برای علاقمندان به رنگ های براق مناسب است چراکه وجود رنگ های براق در کابینت سی ان سی شده فقط در سبک نئوکلاسیک و کابینت پولیشی دیده میشود ” کابینت نئوکلاسیک به دلیل استفاده از رنگ پلی اورتان قابلیت تنظیف ساده را دارا است . البته قطعا هر مزایایی معایبی هم دارا است کابنیت نئوکلاسیک باید حتما از مراکز معتبر تهیه شده باشد چراکه اگر از رنگ نامرغوب استفاده شود ممکن است رنگ کدر شود و یا امکان لب پر شدن است این مدل کابینت در مقابل رطوبت و اشیا تیز و آسیب پذیر است و متاسفانه اگر درب این کابینت آسیب ببیند امکان ترمیم و رنگ آمیزی مجدد وجود ندارد .

مدل کابینت نئوکلاسیک

توضیحات کامل تر در خصوص ابزار ها در کابینت نئوکلاسیک

تاج و زیرچراغ در کابینت نئو کلاسیک

در واقع کابینت آشپزخانه تشکیل شده از اجزای کوچکی است که در کنار هم یک دکور شیک را پدید می آورند. تاج و زیر چراغ دو عضو کوچک در کابینت محسوب می شوند که تاثیر به سزایی در شکیل بودن این سبک کابینت دارند. تاج و زیر چراغ در بالا و پایین کابینت های دیواری نصب می شود. در سبک نئو کلاسیک تاج و زیر چراغ هم رنگ کابینت آشپزخانه است. همچنین تاج و زیر چراغ در این سبک منحصر به فرد است مشابه تاج و زیر چراغ سبک کلاسیک نیست.

مدل کابینت نئوکلاسیک

ستون و سرستون در کابینت نئوکلاسیک

ستون های نقش و نگار برجسته در این سبک تفاوت هایی از نظر شکل ظاهری و متریال با سبک کلاسیک دارند. در سبک نئو کلاسیک نسب به سبک کلاسیک از ستون های کمتری استفاده می شود. حتی در بسیاری از مدل کابینت های نئو کلاسیک هیچ ستونی به چشم نمیخورد و در استفاده از ستون و سر ستون در کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک الزامی نیست.

دستگیره کابینت نئوکلاسیک

️دستگیره كابینت نئو کلاسیک نقش به سزایی در زیبایی آشپزخانه شما دارد. دستگیره ها تمام کننده ی زیباییِ یک کابینت هستند. ️به طور معمول در آشپزخانه های سبک نئو کلاسیک از دستگیره های سرامیکی استفاده می شود. این نوع دستگیره ها بسیار تنوع رنگ بالایی دارند و در مدل های مختلف موجود هستند.

اگر شما کابینت آشپزخانه روشن انتخاب کرده‌اید پیشنهاد ما به شما این است که از رنگ‌های برنزی و طلایی رنگ استفاده کنید. و اگر انتخاب شما سبک کابینت نئو کلاسیک تیره است از دستگیره های سرامیکی استیل و روشن استفاده نمایید. توجه به نكات كوچك است كه تفاوت ها را به وجود می آورد پس با همان دقتی که نوع کابینت و رنگ آن را انتخاب می کنید روی انتخاب دستگیره و دیگر نکات کوچک دقت فرمایید.

مدل کابینت نئوکلاسیک

جزیره در کابینت نئوکلاسیک

در دکور کابینت آشپزخانه می توان جزیره را به عنوان نقطه عطف آشپزخانه نام برد. معمولا ارتفاع استاندارد جزیره کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک، ۹۰ سانتی متر است. ولی زمانی که بخواهیم از آن به عنوان سطح کار استفاده نماییم، ۷۰ تا ۷۵ سانتی متر مناسب می‌شود. که این موضوع خلاقیت و توجه طراح به این موضوع را می رساند.

همچنین جزیزه آشپزخانه کاربردهای مختلفی دارد. که طراح نوین کابین با توجه به کارایی جزیره، طرح مد نظر شما را ارائه می دهد. نمونه کار های گلاس همراه با جزیره اجرا شده توسط نوین کابین مشاهده فرمایید. در ادامه به چند کاربرد جزیره آشپزخانه برای اطلاعات بیشتر شما اشاره می کنیم.

مدل کابینت نئوکلاسیک

سوالات کاربران

بهترین رنگ در کابینت نئوکلاسیک کدام است ؟ کابینت نئوکلاسیک در انواع رنگ ‌های مختلف ساخته می‌شود، اما رنگ طوسی و سفید ، پر کاربردترین رنگی است که در این سبک کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد . رنگ‌های متداول کابینت نئوکلاسیک معمولا ملایم و سرد هستند. علاوه بر این رنگ‌ها، رنگ‌هایی مانند مشکی ، سبز ، آبی ، زرد و حتی قرمز هم دیده می‌شود ، البته این رنگ‌ها معمولا با توناژ بسیار روشن مورد استفاده قرار می‌گیرند .

تفاوت کابینت کلاسیک و مدرن ؟ قیمت این نوع کابینت، به طرح کابینت نئوکلاسیک و متریالی که از آن تشکیل شده است بستگی دارد. به عنوان مثال، کابینت نئوکلاسیک چوبی، قیمت بیشتری نسبت به کابینت نئوکلاسیک ممبران دارد. به طور کلی، قیمت کمتری از کابینت‌های کلاسیک دارد، زیرا مدل کابینت نئوکلاسیک دارای طرح‌ها و منبت‌های کمتر و ساده‌تری است .

کابینت نئوکلاسیک بیشتر برای چه افرادی مناسب است ؟ در انتخاب سبک و مدل کابینت افراد وسواس های زیادی بخرج میدن و در تلاشن تا بهترین مدل رو انتخاب کنند اما بین دو سبک معروف کلاسیک و مدرن انتخاب سختی دارند اما کابینت نئوکلاسیک به کمک این افراد اومده و اگر علاقمند به سبک کلاسیک هستید و هم مدرن میتوانید سبک نئوکلاسیک رو انتخاب کنید .

مدل کابینت نئوکلاسیک

 قیمت کابینت نئوکلاسیک

قطعا نمیشود قیمت دقیق و تمام شده این کابینت رو در چند خط توضیح داد اما قیمت کابینت همانطور که میدانید بر حسب متراژ یا به نوعی متری محاسبه میشود و قیمت این مدل کابینت از ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان تا ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ میباشد و برحسب نوع صفحه نوع دستگیره و یراق های استفاده شده میباشد البته برای قیمت دقیق تر و محاسبه دقیق تر کابینت متناسب با آشپزخونه شما میتوانید به صفحه قیمت کابینت مجموعه نوین کابین مراجعه کنید و با استفاده از مقالات و در صورت نیاز با ارتباط برقرار کردن با کارشناسان فروش مجموعه نوین کابین متوجه قیمت نهایی کابینت آشپزخانه منزلتون بشوید .

قیمت به روز کابینت نئوکلاسیک و نحوه محاسبه قیمت کابینت 

نکات مهم درباره کابینت نئوکلاسیک

اگر مقدار نور طبیعی در محیط آشپزخانه کم است از رنگ های روشن استفاده کنید.

از قرار دادن اشیاء سنگین بر کابینت بپرهیزید.

محفظه کابینت را بر اساس فضای معمول آن پر کنید، پر کردن بیش از حد محفظه کابینت را از فرم ظاهری می اندازد.

از قرار دادن ابزار خیس به درون کابینت بپرهیزید زیرا باعث باد کردن آن قسمت میشود.

هیچگاه کابینت نئو کلاسیک را با آب و یا مواد شوینده نشویید، بهترین راه حل نظافت استفاده از دستمال تنظیف نم دار می باشد.

اگر آشپزخانه کوچکی دارید و وسایل شما زیاد است از کابینت های کمدی استفاده کنید تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشید.

اگر آشپزخانه با متراژ بالا دارید کابینت با رنگ های تیره بهره ببرید این رنگ کابینت در آشپزخانه های u شکل و بزرگ بسیار زیباست.

در نهایت اگر دکور فعلی شما،کابینت آشپزخانه کلاسیک می باشد و روی آن خط و خش افتاده است می توانید آن را با خیال آسوده به تیم مجموعه نوین کابین بسپارید

نکات مهم در خرید کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک یکی از محبوب ترین سبک های طراحی در نظر گرفته می شه. این سبک طراحی مرز بین کابینتهای کلاسیک و مدرن هست. با این حال، عواملی وجود داره که باید قبل از خرید یک کابینت نئوکلاسیک در نظر بگیرین. از جمله این عوامل باید به متریال ام دی اف درب توجه کنید که حتما یه برند خوب تولید کرده باشه. همینطور دفت کنید که تولیدات تولید کننده استاندارهای جهانی لازم رو داشته باشه. از طرف دیگه کیفیت متریال و رنگ کابینت بسیار مهمه چون در جذابیت محصول نهایی تاثیر زیادی داره .

کابینت پولیشی نئوکلاسیک

کابینت‌های پولیشی هم از MDF خام تشکیل میشه و بازهم با دستگاه CNC طرح و ابزار می‌خورن اما در مرحله بعدی باید در یک محیط کاملا استریل و بدون آلودگی و گرد با رنگ‌های پولیشی رنگ‌آمیزی بشن و سمباده بخورن و این روند رو باید چندین بار تکرار کرد تا به نتیجه مطلوب رسید. پوشش پولیشی هم ضدآب هست و مناسب فضاهای مرطوب (ولی نباید در معرض رطوبت مستقیم قرار بگیره) . نکته منفیش اینه که اغلب در رنگهای روشن تولید میشه .

 تفاوت کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک نسبت به کابینت کلاسیک از زرق و برق کمتری نسبت به کلاسیک دارد و البته کابینت نئوکلاسیک به دلیل ساده تر بودن میتوان در فضاهای کوچیک تر میتوان استفاده کرده و نیاز به فضای بسیار بزرگ نیست ” کابینت کلاسیک اغلب از جنس چوب ساخته میشه و معمولا تزئینات و منبت‌کاری‌های به کار رفته به صورت دستی انجام میشه که ارزش کار رو بسیار زیاد می‌کنه ، در نتیجه قیمت بالاتری هم داره اما کابینت نئوکلاسیک معمولا از MDF خام که در دستگاه CNC طراحی میشه و با روکش PVC پوشونده میشه که به ممبران معروف هست و خب قیمت مناسب‌ تری به چوب دارد . تفاوت بعدی در نگهداری و تمیز کردن کابینت نئوکلاسیک از کلاسیک خیلی راحت‌تره چون هرچه جزئیات بیشتر باشه ، به خصوص در آشپزخانه گرد و غبار و ذرات چربی بیشتر باعث کثیفی میشوند .

کارخانه صنایع چوبی نوین کابین 

نظرات