ببینید: لیلا حاتمی و پسرش مانی روی فرش قرمز اختتامیه جشنواره ونیز ۲۰۲۲

0

استایل خاص و شیک لیلا حاتمی و پسرش مانی در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۲ را ببینید:

ببینید: لیلا حاتمی و پسرش مانی مصفا روی فرش قرمز اختتامیه جشنواره ونیز ۲۰۲۲، لیلا حاتمی در جمع داوران بخش اصلی این جشنواره قرار دارد که در روز لاختتماهی به همر اه پسرش مانی حضور داشت. عکس ها و تصاویر استایل خاص و شیک لیلا حاتمی در جشنواره فیلم ونیز را ببینید:

لیلا حاتمی و پسرش مانی در جشنواره ونیز

لیلا حاتمی بازیگر ایرانی نیز یکی دیگر از داواران این دوره فستیوال بود. لیلا حاتمی که امسال یکی از داوران بخش مسابقه اصلی ونیز بود به همراه پسرش روی فرش قرمز مراسم اختتامیه رفت و در مراسم اعطای جایزه به همراه سایر اعضای هیات داوران به روی صحنه رفت.

ریاست هیات داوران این دوره از جشنواره جولیان مور بازیگر برنده جایزه اسکار برعهده داشت. مور در روز اول جشنواره درباره حضورش در این فستیوال و تجربه داوری گفت: حضور در این جا یک افتخار شگفت انگیز و باورنکردنی برای من است. وقتی اولین بار پا به ونیز گذاشتم بازیگر سریال های سطح پایین بودم و انتظار نداشتم روزی اینجا و در بین اعضای داوران باشم.

استایل خاص و شیک لیلا حاتمی و پسرش مانی در جشنواره فیلم ونیز 2022 را ببینید:

لیلا حاتمی از همان لحظه‌ های ابتدایی ورود به مراسم اختتامیه وقتی با پسرش مانی مصفا روی فرش قرمز این مراسم آمد به چهره اول سینمای ایران در این مراسم تبدیل شد و تصاویر و ویدوهایشان به طور گسترده منتشر شد. لیلا حاتمی همچنین اهداکننده جایزه کیت بلانشت در مراسم اختتامیه تا ده روز خبرساز او در جشنواره ونیز با ثبت این تصاویر به پایان برسد.

استایل خاص و شیک لیلا حاتمی و پسرش مانی در جشنواره فیلم ونیز 2022 را ببینید:

پنجمین دوره جایزه زنان در سینما که توسط یک تیم کامل از روزنامه نگاران سینمایی زن ایتالیایی انتخاب می‌شود، امسال جایزه خود را به لیلا حاتمی به عنوان یکی از چهره‌های برگزیده‌ تقدیم کرد. در کنار لیلا حاتمی، آدری دیوان فیلمساز و فیلمنامه نویس فرانسوی لبنانی، ملیکا آیانه خواننده ایتالیایی، داریا تروگبوا بازیگر و تهیه کننده اوکراینی و چیرارا اوگولینی روزنامه نگار سینمایی ایتالیایی هم این جایزه را دریافت کردند.

 عکس های لیلاحاتمی در اختتامیه جشنواره ونیز ۲۰۲۲

ببینید: لیلا حاتمی و پسرش مانی روی فرش قرمز اختتامیه جشنواره ونیز 2022

فیلم لیلا حاتمی و پسرش مانی روی فرش قرمز اختتامیه جشنواره ونیز 2022

عکس لیلا حاتمی در جشنواره ونیز 2022

ببینید: لیلا حاتمی و پسرش مانی روی فرش قرمز اختتامیه جشنواره ونیز 2022

 

نظرات