رنگ های مختلف گل رز چه معنایی دارند؟

0

رنگ های مختلف گل رز چه معنایی دارند؟

خریدن هدیه جزء یکی از مشکلاتی است که برای هر زن و مردی پیش می آید. از آنجایی که هر فردی علاقه و سلایق متفاوتی دارد طبیعتا سخت می شود برای هرکس هدیه خرید. اما گل ها و گیاهان به دلیل زیبایی خاصی که دارند و همیشه مورد پسند هستند، کم پیش می آید کسی از هدیه گرفتن آن ناراضی باشد.

 رنگ های مختلف گل رز

گل ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آن ها نشان دهنده نماد مخصوص به خود می باشد. گل ها نماد هایی متنوعی از جمله وفاداری، احترام، زیبایی، زندگی، عشق، شانس، خوشبختی، ثروت، اعتماد به نفس، قدرت و … دارند.

علاوه بر اینکه گل ها به تنهایی نشان دهنده یک مفهوم جدا هستند، رنگ هایشان نیز معنی و مفهوم خاص خود را دارند و همین موضوع می تواند آن ها را تا حدودی متمایز و انتخاب را برای خریدار راحت تر کنند. البته بسیاری از افراد فقط از روی سلیقه و رنگ مورد علاقه خود گل ها را انتخاب و یا براساس بویی که دارند آن ها را گزینش می کنند.

زیبایی گل ها وصف نشدنی است، اما یکی از زیباترین و جذاب ترین گل هایی که همیشه طرفداران خود را داشته و هیچ وقت قدیمی نشده، می توانیم به گل زیبای رز اشاره کنیم. این گل جزء یکی از خاص ترین گل هایی است که برای موارد متنوع استفاده می شود.

شما زمانی می توانید بهترین گل رز را انتخاب کنید که بدانید رنگ های مختلف گل رز چه معنایی دارند؟ اینگونه انتخاب برای شما راحت تر خواهد بود و براساس نیازی که دارید یک گل زیبا با رنگی زیباتر خریداری خواهید کرد.

اگر درمورد معنی و مفهوم هر یک از رنگ های گل رز بدانید، می توانید براساس نیازی که دارید، مثلا برای مراسم خاستگاری، مراسم عروسی، قرار دوستانه، قرار کاری، خرید هدیه برای دوستان و… راحت تر انتخاب کنید که معمولا برای مراسم ها و قرارهای عاشقانه از رز قرمز استفاده می کنند.

گل رز قرمز

گل رز قرمز جزء گل هایی است که همیشه موردپسند بوده و هست. معمولا افرادی که می خواهند یک هدیه زیبا و خاص را هدیه بدهند از این گل استفاده می کنند. گل رز قرمز بهترین هدیه برای روز ولنتاین است و نشانه عشق و زیبایی و کمال است.

رنگ قرمز جزء محبوب ترین رنگ هاست، به همین دلیل فروش گل رز قرمز و کلا دسته گل رز قرمز تا به الان بیشتر از سایر گل ها بوده.  این گل نوعی گل کلاسیک است که همه آن را پسند می کنند. البته افرادی که می خواهند به یکدیگر ابراز علاقه کنند و عشق خود را به یکدیگر نشان دهند بیشتر این گل را به عنوان هدیه انتخاب می کنند.

گل های رز خودشان در چندین رنگ قرمز وجود دارند. به عنوان مثال رزهای قرمز تیره که معانی متفاوت تری از خود نشان می دهند. زمانی که شما برای فرد موردنظر گل رز قرمز تیره رنگ هدیه می خرید، یعنی شما نسبت به فرد مقابل خود تعهد دارید و برای او هر کاری می کنید.

گل های رز قرمزی که در دسته گل عروسی و یا عقد چیده می شوند نشان دهنده عشق و علاقه بسیار و قدردانی از شریک زندگی است. اگر بخواهیم به صورت کلی در مورد رز قرمز بگوییم، زمانی که می خواهید به کسی بگویید دوستش دارید و یا از او قدردانی کنید گل رز قرمز انتخابی زیبا و کلاسیک خواهد بود.

رنگ های مختلف گل رز

گـل رز صورتی

گل رز صورتی یکی دیگر از گل های خاص و زیبا است. این گل علاوه بر اینکه رنگ ملایمی دارد نشانه ظرافت و لطافت است. رنگ صورتی برای گل هم می توانند روشن باشد و هم تیره، رنگ روشن معمولا معنی زنانگی و شیرینی و رنگ صورتی تیره تر معنی و مفهوم قدردانی از طرف مقابل را می دهد.

رنگ های ملایم و روشن همیشه نشان دهنده آرامش اند و هیچ تندی در خود ندارند. به همین دلیل زمانی که می خواهید از کسی سپاسگزاری و یا او را شاد کنید، بهتریین انتخاب برای شما رنگ صورتی ملایم و رنگ های مشابه آن است.

دختر ها همیشه به رنگ های صورتی علاقه دارند و فضایی دخترانه برایشان ایجاد می شود. اگر دختری از دست شما دلخور است و نمی دانید چگونه از دلش در بیاورید، گل رز صورتی بهترین راهکار می باشد. این رنگ گل شاید معنی و مفهوم خاصی در این زمینه نداشته باشد اما کسی که آن را هدیه می گیرد، خود شما را به آشتی دعوت می کند.

گـل رز سفید

یکی دیگر از انتخاب های محبوب جوانان گـل رز سفید می باشد. برای زمان های خاص و یا اتفاق های مهمی که پیش رو دارید می توانید این رنگ گل را انتخاب کنید. گـل رز سفید هم معنی و نماد خلوص نیت، وفاداری و بی گناهی شما را به طرف مقابل نشان می دهد.

خیلی از افراد اعتقاد دارند که رز سفید نشانه یک شروع جدید و ابدی است به همین دلیل از این گل در کنار دسته گل رز قرمز نیست استفاده می کنند. هدیه کردن یک گل رز سفید به دختری که تازه فارق التحصیل شده و باید یک راه جدید را شروع کند نیز بهترین ایده و انتخاب است.

از آنجایی که رز سفید شباهت زیادی به مروارید دارد تا حدود زیادی معنی متفکر بودن، برازندگی و کمال را از آن خود می کند. اگر می خواهید به کسی ارزش و احترام دهید و هدیه ای برای او بگیرید که متوجه عشق و علاقه شما نشود، گل رز سفید بهترین گزینه خواهد بود.

رنگ های مختلف گل رز

گل رز زرد

رنگ زرد همیشه جذابیت خاصی داشته و همیشه نشان های خوبی به دنبال آن بوده. گـل رز زرد به معنای دوستی است. همان طور که خورشید به رنگ زرد و گرما بخش زندگی ها می باشد، گـل رز زرد هم نشان دهنده شادی و مراقبت خواهد بود و هدیه کردن آن به یک دوست صمیمی اهمیت بسیاری دارد.

اگر می خواهید روز خود را با انرژی شروع کنید و شادی را به زندگی خود ببخشید پیشنهاد می کنیم هر روز صبح یک شاخه گـل رز زرد به خودتان هدیه کنید. این کار به شما آرامش می دهد، اگر سختی راه و ترافیک تهران به شما این اجازه را نمی دهد، بهترین راه سفارش گل آنلاین در تهران می باشد.

گل رز به دلیل رنگ خاص و شیکش به عنوان جذاب ترین گل هاست و طرفداران مخصوص خود را دارد. این گل یکی از مجلل ترین گل ها به حساب می آید. اگر فکر می کنید به کسی حس عاشقانه ای دارید، بهترین هدیه برای ابراز علاقه گل رز زرد می باشد.

گل رز مشکی

ما همیشه رنگ مشکی را نشانه غم و اندوه می دانیم. از همین جهت معمولا از گـل رز مشکی در مراسم های عزاداری بیشتر استفاده می شود. برخی افراد می گویند رز سیاه می تواند نشان دهنده مرگ و در کنار آن شروع فصلی جدید از زندگی باشد. شما می توانید با هدیه گرفتن یک ساخه گـل رز سیاه زندگی خود را قوی تری و با تغییرات اساسی آغاز کنید.

تا به اینجا مشخص شد که رنگ های مختلف گـل رز چه معنایی دارند و همین موضوع به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب خود را در خرید انواع گل ها به ویژه گل رز داشته باشید. اگر ساکن تهران هستید، سفارش گل آنلاین در تهران از گالری گل بهار را جزء یکی از برنامه های خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.

نظرات